AndroidHealthClinic

wat vinden jullie hiervan?!?!

Bezoekers in dit topic

deviljasje

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
4
Waardering
0
heej mensen dit is mijn eerste post,
hoewel ik al heel lang hier mee lees op dit forum.
ik werk voor een groot fitnesscentrum in limburg.
en heb ff wat basis tips uitgewerkt voor iedereen die nog wat vet wil verliezen voor de zomer. het is heel erg basis ik weet het, maar het moet ook te snappen zijn. mijn vraag aan jullie is, zie ik dingen over het hoofd of maak ik grove fouten?
let me know
ciaoooo :cool:

Enkele basis tips voor droog te worden:

Voeding:
• om je stofwisseling op gang te brengen eet 6 tot 8 maaltijden per dag.
• Eet vooral koolhydraten die complex zijn. Enkele voorbeelden: aardappels, groente, fruit, rozijnen, volkoren brood, havermout en lijnzaad.
• Eet na 6 uur niet te veel liefst geen koolhydraten meer wel eiwitten zoals kwark.
• Zorg ervoor dat je het minimale aantal calorieën per dag binnenkrijgt. Dus niet minder gaan eten maar zorg ervoor dat je gewoon je voedingsstoffen binnenkrijgt zodat je spieren genoeg brandstof hebben.
• Zorg ervoor dat je ongeveer 3 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht binnenkrijgt per dag.

Training:
• Train 4 a 5 keer per week met gewichten.
• Train per keer ongeveer 1 uur met gewichten.
• Zorg dat je enkele keren per week supersetvorm traint.
• Ga niet trainen met meer herhalingen, daar krijg je echt niet meer lijnen van.
• Doe na iedere gewichttraining een cardiosessie van minstens 30 minuten.
• Zorg dat ja na je training genoeg rust krijgt.


Supplementen:
• Wanneer je goed let op je voeding hoef je in principe geen supplementen te gebruiken. Als je toch een steuntje in de rug wilt zou ik het simpel houden en kiezen voor een whey-shake zonder teveel koolhydraten.
 
heej mensen dit is mijn eerste post,
hoewel ik al heel lang hier mee lees op dit forum.
ik werk voor een groot fitnesscentrum in limburg.
en heb ff wat basis tips uitgewerkt voor iedereen die nog wat vet wil verliezen voor de zomer. het is heel erg basis ik weet het, maar het moet ook te snappen zijn. mijn vraag aan jullie is, zie ik dingen over het hoofd of maak ik grove fouten?
let me know
ciaoooo :cool:

Enkele basis tips voor droog te worden:

Voeding:
• om je stofwisseling op gang te brengen eet 6 tot 8 maaltijden per dag.
• Eet vooral koolhydraten die complex zijn. Enkele voorbeelden: aardappels, groente, fruit, rozijnen, volkoren brood, havermout en lijnzaad.
• Eet na 6 uur niet te veel liefst geen koolhydraten meer wel eiwitten zoals kwark.
• Zorg ervoor dat je het minimale aantal calorieën per dag binnenkrijgt. Dus niet minder gaan eten maar zorg ervoor dat je gewoon je voedingsstoffen binnenkrijgt zodat je spieren genoeg brandstof hebben.
• Zorg ervoor dat je ongeveer 3 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht binnenkrijgt per dag.

Training:
Train 4 a 5 keer per week met gewichten.
Train per keer ongeveer 1 uur met gewichten.
• Zorg dat je enkele keren per week supersetvorm traint.

• Ga niet trainen met meer herhalingen, daar krijg je echt niet meer lijnen van.
Doe na iedere gewichttraining een cardiosessie van minstens 30 minuten.
• Zorg dat ja na je training genoeg rust krijgt.


Supplementen:
• Wanneer je goed let op je voeding hoef je in principe geen supplementen te gebruiken. Als je toch een steuntje in de rug wilt zou ik het simpel houden en kiezen voor een whey-shake zonder teveel koolhydraten.

- Hangt af van schema tot schema, met fb moet je echt geen 4 keer per week gaan trainen of je gaat overtrainen
-Waarom een uur ? Cortisol neem ik aan? Als je schema niet af is, kun je beter verder doen.
-Om een plateau te voorkomen neem ik aan? Kan een manier zijn om eraf te komen, er zijn er nog wel enkele, ieder lichaam is anders
-Cardio na krachttraining heeft zijn voor en nadelen.. Ook voor discusie vatbaar

Toch krijg je wat karma van mij voor de moeite die je hebt gedaan :cool:
 
Zijn rozijnen en lijnzaad complexe kh?
En minimaal 3 gram eiwitten p. kg lichaamsgewicht? Beetje errug veel, vind je niet? Vooral ervan uitgaande dat niet het gros van de mensen die naar zo'n fitnesscentrum gaat, BB'ers zijn... En trouwens, het zou dan nóg 3 gram eiwitten per kg vetvrije massa moeten zijn, niet per kg lichaamsgewicht. Anders ben je ook nog je vet aan 't voeden...
 
jullie hebben gelijk, ik heb het allemaal even opgezocht en zijn stomme fouten. bedankt voor jullie reacties.
 
Back
Naar boven