AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie hiervan?

Bezoekers in dit topic

Ik heb zeker wat gedaan met het advies van anderen, wat mij ook heeft geholpen. Ik ga niet zomaar wat aannemen van anderen zonder er een normale discussie over te hebben, zo breng je het beste bij elkaar naar boven op een discussie te starten over een topic, sommige zijn gewoon op hun teentjes getrapt als ze een antwoord terug krijgen waarom het eventueel juist wel/niet goed is.

Er is een verschil tussen een discussie voeren op een kinderachtig manier (geaardheid naar boven te brengen, mensen niet bij hun naam noemen of kinderachtige opmerkingen maken) of op een normale manier waarop je gedetailleerd er over gaat praten, sommige snappen dat simpelweg gewoon niet hier blijkt.
Ik denk dat jij in dit topic degene bent die het meeste niet snapt.
 
Wat lul je nou de heletijd over mijn vrienden of 'je vriend' wat is dat nou gerelateerd aan homo zijn, is wat je zegt. Hoe kinderachtig kan je zijn man. Als je dit soort opmerkingen maakt wat totaal los staat van fitness rot je even op van deze comment man. Hoe oud ben je? Ga even een vriendin zoeken en verstop je niet achter je profiel.
Ik bedoelde die vriend als de vriend van van wie je het schema hebt gehad of andere vrienden voor andere schema's, niets meer, niets minder. Wat jij daar voor de rest in leest en zelf bijhaalt is voor je eigen rekening en zegt niets over mij.

Nogmaals, jij haalt geaardheid en het al dan niet hebben van een vriendin erbij. Al "bewijst" het hebben van een vriendin in zijn algemeenheid helemaal niets.

Voor de duidelijkheid en je eigen veiligheid wil ik daar nog wel aan toevoegen dat corona geen SOA is, kan ook gewoon door samen trainen, bier drinken of andere stoere mannelijke dingen komen als je de regels niet in acht neemt.

Nu weet ik wel dat ik één van de betere lezers van het forum ben en dat mijn grapjes vaak volledig gemist worden en anders wordt me dat wel duidelijk gemaakt, maar ik hoop toch wel dat iemand zelf nog weet wat hij geschreven heeft.

Ook is deze boze reactie een makkelijke uitvlucht om niet op de serieuze punten in te gaan die ik ook aandraag. Wat elders ook al gesuggereerd is, jij wil geen advies, jij wil horen dat het fantastisch is wat je doet.

Sorry, ik krijg het m'n vingers niet uit, al was het maar omdat het op basis van de beperkte info die je geeft onmogelijk is om te beoordelen (let je op, daar was weer een tip).

Dank voor de suggesties in de relationele sfeer op een bb-forum; ik zal m'n twee huidige vriendinnen vragen of er ruimte is voor een derde (hier neem ik je weer in de zeik).

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou tren pakken
 
Back
Naar boven