Fitness Seller

Wat vinden jullie hiervan?

Bezoekers in dit topic

Als je niet open staat voor advies, waarom hier een topic aanmaken? Er staan zat kant en klare schema's die gebaseerd zijn op weloverwogen rep schema's en verhoudingen qua oefeningen.
 
Dit is een schema wat je persoonlijk moet liggen, vandaar dat ik meerdere meningen wil horen hierover. Ik heb echter bijna nooit last van spierpijn, hoe hard ik ook train. Vandaar dat ik alles voor bijv. de borst wil geven in 1 dag, that’s it. Ook rade een vriend van me dit aan, dus altijd het proberen waard!
Snap dat de ene dit niet goed vind en de ander juist wel maar sommige mensen geven hun mening alsof het een feit is, dat vind ik wel jammer.
Spierpijn is geen indicatie voor progressie of hoe hard je getraind hebt.

Wat wetenschappelijk de beste manier is, is niet noodzakelijk de enige manier.

Je kunt nog altijd andere vrienden zoeken, dan heb je een andere manier van trainen.
 
De vraag is natuurlijk waarom jij dan zo speciaal en anders zou zijn dan de gemiddelde persoon.

Maar ga vooral lekker je eigen ding doen. Succes ermee en hopelijk heb je resultaat.
 
De vraag is natuurlijk waarom jij dan zo speciaal en anders zou zijn dan de gemiddelde persoon.

Maar ga vooral lekker je eigen ding doen. Succes ermee en hopelijk heb je resultaat.
Eigenlijk is trainen net koken.... :D
 
De vraag is natuurlijk waarom jij dan zo speciaal en anders zou zijn dan de gemiddelde persoon.

Maar ga vooral lekker je eigen ding doen. Succes ermee en hopelijk heb je resultaat.
Niet gezegd dat ik speciaal ben, alleen dat iedereen lichaam anders kan reageren op bijv. een bench press en ik nu een andere prikkel (schema probeer)
 
Als je niet open staat voor advies, waarom hier een topic aanmaken? Er staan zat kant en klare schema's die gebaseerd zijn op weloverwogen rep schema's en verhoudingen qua oefeningen.
Ik sta open voor advies, betekend niet dat ik het moet opvolgen toch?
Kant en klare schema zijn prima, maar ben zelf bezig met een schema over te nemen van een vriend. Als jij zelf graag een schema wil pakken van hier moet je dat vooral doen toch.
Groei lekker kerel.
 
Zo, nu nog een ritje in je gouden Ferrari/maserati of iets anders en een paar scoopies veel te dure pwo en je bent helemaal het mannnetje. 😉
 
Ik sta open voor advies, betekend niet dat ik het moet opvolgen toch?
Kant en klare schema zijn prima, maar ben zelf bezig met een schema over te nemen van een vriend. Als jij zelf graag een schema wil pakken van hier moet je dat vooral doen toch.
Groei lekker kerel.
Wat wil je horen? Dat je schema perfect is?
 
Ik vroeg om ieder hun mening en niet van die salty sarcastische opmerkingen wat 90% van de tijd gebeurd hiero.
 
Zo, nu nog een ritje in je gouden Ferrari/maserati of iets anders en een paar scoopies veel te dure pwo en je bent helemaal het mannnetje. 😉
Ruik jaloezie
 
Ik vroeg om ieder hun mening en niet van die salty sarcastische opmerkingen wat 90% van de tijd gebeurd hiero.
Je weet dat je dat soort reacties krijgt, helemaal bij dit soort vragen, je plempt een schema zonder erbij te zetten wat je ervaringen zijn en wat je doel is, de marge voor zinnige antwoorden heb je niet breed gemaakt.
Ruik jaloezie
Verstoring van de reuk is een symptoom van corona, misschien van je vriend.
 
Je weet dat je dat soort reacties krijgt, helemaal bij dit soort vragen, je plempt een schema zonder erbij te zetten wat je ervaringen zijn en wat je doel is, de marge voor zinnige antwoorden heb je niet breed gemaakt.

Verstoring van de reuk is een symptoom van corona, misschien van je vriend.
Wat lul je nou de heletijd over mijn vrienden of 'je vriend' wat is dat nou gerelateerd aan homo zijn, is wat je zegt. Hoe kinderachtig kan je zijn man. Als je dit soort opmerkingen maakt wat totaal los staat van fitness rot je even op van deze comment man. Hoe oud ben je? Ga even een vriendin zoeken en verstop je niet achter je profiel.
 
Je weet dat je dat soort reacties krijgt, helemaal bij dit soort vragen, je plempt een schema zonder erbij te zetten wat je ervaringen zijn en wat je doel is, de marge voor zinnige antwoorden heb je niet breed gemaakt.

Verstoring van de reuk is een symptoom van corona, misschien van je vriend.
Juist. :thumbup:
 
Wat lul je nou de heletijd over mijn vrienden of 'je vriend' wat is dat nou gerelateerd aan homo zijn, is wat je zegt. Hoe kinderachtig kan je zijn man. Als je dit soort opmerkingen maakt wat totaal los staat van fitness rot je even op van deze comment man. Hoe oud ben je? Ga even een vriendin zoeken en verstop je niet achter je profiel.
Waarom haal jij nou weer je seksuele geaardheid erbij?
 
Wat lul je nou de heletijd over mijn vrienden of 'je vriend' wat is dat nou gerelateerd aan homo zijn, is wat je zegt. Hoe kinderachtig kan je zijn man. Als je dit soort opmerkingen maakt wat totaal los staat van fitness rot je even op van deze comment man. Hoe oud ben je? Ga even een vriendin zoeken en verstop je niet achter je profiel.
Waar slaat dit nou weer op.

Hoe het bij jou gaat;
Je hebt een random schema, geen achterliggende gedachte qua oefeningen en verhoudingen in reps/sets (tenminste, je deelt het niet), pleurt hem hier op het forum en zodra er commentaar op komt verschuil je je achter je special snowflake lichaam. Ik kwam alleen met, "waarom pak je niet gewoon een kant en klaar schema?" Daar gaf je geen fatsoenlijke reactie op, ja, vind je het gek dat je misschien iets minder serieus wordt genomen dan?
 
Komop Denise je hebt de afgelopen maanden zo'n 5 topics met 'vragen' geopend die eigenlijk neerkwamen op wat je al had besloten om te doen. Dan krijg je nuttig advies en kies je toch je eigen weg en ga je bijdehand doen tegen mensen die je daadwerkelijk willen helpen. Vind je het gek dat men je niet meer zo serieus neemt?
 
Waarom haal jij nou weer je seksuele geaardheid erbij?
Haha oké buddy, heb gewoon een vriendin, kan er niks aan doen dat jij waarschijnlijk 58 bent en nog steeds alleenstaande bent met 3 katten in huis.
 
Waar slaat dit nou weer op.

Hoe het bij jou gaat;
Je hebt een random schema, geen achterliggende gedachte qua oefeningen en verhoudingen in reps/sets (tenminste, je deelt het niet), pleurt hem hier op het forum en zodra er commentaar op komt verschuil je je achter je special snowflake lichaam. Ik kwam alleen met, "waarom pak je niet gewoon een kant en klaar schema?" Daar gaf je geen fatsoenlijke reactie op, ja, vind je het gek dat je misschien iets minder serieus wordt genomen dan?
Ik zou het schema sowieso doen, al was het 90% negativiteit, ik was gewoon nieuwsgierig wat anderen er over dachten.
Ik had een vraag over wat jullie van DIT schema vonden, daarbij geef ik niet aan dat ik eventueel een ander schema wil, dus als je zegt pak een kant en klaar schema heeft dat letterlijk niks mee te maken over het schema wat ik plaats en wat de opinion van anderen zijn.
 
Komop Denise je hebt de afgelopen maanden zo'n 5 topics met 'vragen' geopend die eigenlijk neerkwamen op wat je al had besloten om te doen. Dan krijg je nuttig advies en kies je toch je eigen weg en ga je bijdehand doen tegen mensen die je daadwerkelijk willen helpen. Vind je het gek dat men je niet meer zo serieus neemt?
Ik heb zeker wat gedaan met het advies van anderen, wat mij ook heeft geholpen. Ik ga niet zomaar wat aannemen van anderen zonder er een normale discussie over te hebben, zo breng je het beste bij elkaar naar boven op een discussie te starten over een topic, sommige zijn gewoon op hun teentjes getrapt als ze een antwoord terug krijgen waarom het eventueel juist wel/niet goed is.

Er is een verschil tussen een discussie voeren op een kinderachtig manier (geaardheid naar boven te brengen, mensen niet bij hun naam noemen of kinderachtige opmerkingen maken) of op een normale manier waarop je gedetailleerd er over gaat praten, sommige snappen dat simpelweg gewoon niet hier blijkt.
 
Back
Naar boven