XXL Nutrition

Wat vinden jullie hiervan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idennisz

Cool Novice
Lid geworden
31 okt 2019
Berichten
63
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
72kg
Vetpercentage
19%
1602691599204.png


Wat vinden jullie hiervan?
Ik weet dat het veel rust is maar een vriend raadde dit aan.
 
bedankt voor je opinion hé!
 
Het is teveel.
En je kunt beter 2x dan 1x je lichaam trainen. Misschien is 3x nog beter.
Maar dan dus veel minder oefeningen. En wel compound oefeningen doen.
En eten.
 
Pak gewoon een kant en klaar schemaatje die hier genoeg staan.
 
Het is teveel.
En je kunt beter 2x dan 1x je lichaam trainen. Misschien is 3x nog beter.
Maar dan dus veel minder oefeningen. En wel compound oefeningen doen.
En eten.
Shit.. ik train al 14 jaar standaard 4/5 oefeningen per spiergroep en dan meestal 4x8 of 3x10 dus dat zou inhouden borst en triceps 8 tot 10 oefeningen en nu hoor ik pas dat het teveel is .... 😪
 
Frequentie > volume
 
Shit.. ik train al 14 jaar standaard 4/5 oefeningen per spiergroep en dan meestal 4x8 of 3x10 dus dat zou inhouden borst en triceps 8 tot 10 oefeningen en nu hoor ik pas dat het teveel is .... 😪
Als het bij je past en je hersteld ervan, prima toch. En jij traint dan ook al 14 jaar.
Maar ik denk daar anders over, zo werkt dat op een forum.
 
Als het bij je past en je hersteld ervan, prima toch. En jij traint dan ook al 14 jaar.
Maar ik denk daar anders over, zo werkt dat op een forum.
Vergeet dan niet te vermelden “ik vind” het te veel 🤫
 
Als je 5 keer wilt trainen zou ik dit doen:
Maandag: Rug, biceps
Dinsdag: Benen, abs
Woensdag: Borst, schouders, triceps
Donderdag: cardio
Vrijdag: Full Body
 
Is er een reden waarom je spiergroepen maar 1 keer per week wilt trainen?
 
Alles 1 keer in de week kan prima werken. Wat dat aangaat wijk ik af van de DBBpapagaaienhype van nu dat meer beter zou zijn.

Wat betreft het schema, niet een schema wat ik zelf zou doen maar ik neem aan dat degene die het aan de TS gegeven heeft er positieve ervaring mee heeft
 
Alles 1 keer in de week kan prima werken. Wat dat aangaat wijk ik af van de DBBpapagaaienhype van nu dat meer beter zou zijn.

Wat betreft het schema, niet een schema wat ik zelf zou doen maar ik neem aan dat degene die het aan de TS gegeven heeft er positieve ervaring mee heeft

uit eigen ervaring kan ik wel stellen dat je sneller vooruit gaat als je in ieder geval de compounds vaker per week pakt.
Maar 1 keer per week kan natuurlijk ook, is niet per sé slechter ofso.
 
Alles 1 keer in de week kan prima werken. Wat dat aangaat wijk ik af van de DBBpapagaaienhype van nu dat meer beter zou zijn.

Wat betreft het schema, niet een schema wat ik zelf zou doen maar ik neem aan dat degene die het aan de TS gegeven heeft er positieve ervaring mee heeft
Meer is zeker niet altijd beter! 5 keer per week FB trainen, bij wijze van spreken, zou niemand hier aanraden, hoop ik.
 
uit eigen ervaring kan ik wel stellen dat je sneller vooruit gaat als je in ieder geval de compounds vaker per week pakt.
Maar 1 keer per week kan natuurlijk ook, is niet per sé slechter ofso.
Uit eigen ervaring weet ik dat 1 keer per week prima resultaat geeft.
 
Uit eigen ervaring weet ik dat 1 keer per week prima resultaat geeft.

zeker. Daar ben ik ooit ook mee begonnen. Prima resultaten mee gehaald.
 
Back
Naar boven