XXL Nutrition

Wat vinden jullie hiervan???

Bezoekers in dit topic

ramonpieres

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2005
Berichten
13
Waardering
0
Beste mensen. Een aantal jaar ben ik al fanatiek aan het trainen. Ik ben nu 24 1.82 lang en 82 kilo vetpercentage 10 a 15%. Ik zit erover na te denken om een kuurtje te nemen. In het verleden heb ik al wel eens Iranese test enthanate gecombineerde met deca en dianabol. Ik heb mij er toen niet diep genoeg in verdiept en gyno hieraan overgehouden.
Deze keer verdiep ik mij er goed in en wil ik jullie mening vragen over het volgende schema.

week 1-6 om de dag winny 50 mg
week 1-8 200 mg test prop of 250 mg test enthanate
tijdens deze kuur nolvadex en als nakuur ook nolvadex.

Kunnen jullie mij vertellen wat beter is test prop of test enth. in verband met angst voor gyno.
Ik zou graag met deze kuur droog willen blijven en toch massa aanzetten.
Wat is nog meer goed tegen vocht vasthouden.
Ik wil niet graag een dik hoofd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze vragen.

Vriendelijke groet
 
Volgens mij kan jij met de juiste voeding nog wel een aantal jaartjes naturel doortrainen en groeien.

Als je toch wil kuren begin dan lekker basic: 10 weken 500mg test.enanthaat EW. Nolva na je kuur en niet tijdens. Alleen bij bijwerkingen pas.
 
kun je het best 10 weken test enth nemen. test prop moet je namelijk elke dag of elke om de dag zetten.
je ken dan van week 7 tot week 13 eindigen met winstrol om de dag.
hoezo neem je geen tabletten variant van winstrol?
 
200mg test prop per week is ook wel een beetje weinig, eveneens is 250 mg test e ook niet de moeite waard, imo
 
Ik denk ook dat je idd beter voor 500mg test ew kunt gaan. Voor de gyno hoef je niet bang te zijn imo. Laat het maar komen, en wanneer het er goed aanwezig is, nolva erbij gebruiken. Dat zal je van je probleem afhelpen.
 
waarom geen tabletjes?

Bedankt voor de reacties. Het liefst wil ik geen tabletjes slikken. Dit is een stuk belastender voor m'n lever. Ik heb zoveel goede verhalen over winstrol gehoord. Vandaar dat het mij een goede combinatie lijkt van test enth. en winstrol. Winstrol word/blijf je mooi hard en droog van en van de test enth. groei ik mooi. Op http://www.ergogenics.org/antioestro.html staat iets over anti oestrogenen.
Hier wordt beschreven hoeveel anti oestrogeen aanbevolen word bij testo en deca gebruik. Wat vinden jullie van winstrol? Of vinden jullie dat winstrol meer een middel is om droog te trainen???

Mvg. Ramon
 
Suat zei:
Ik denk ook dat je idd beter voor 500mg test ew kunt gaan. Voor de gyno hoef je niet bang te zijn imo. Laat het maar komen, en wanneer het er goed aanwezig is, nolva erbij gebruiken. Dat zal je van je probleem afhelpen.

Inderdaad gewoon wachten tot je er eventueel last van krijgt.
Vind wel dat er vaak overdreven angstig voor gyno word gedaan.
Ik ken zat mensen die kuren en nog nooit ergens last van hebben gehad;)
 
Ik heb in een voorgaande kuur gyno gekregen. Dit heb ik operatief laten verwijderen. Dit is keurig gedaan. Ik zou niet graag nog een keer onder het mes willen. Bij meerder operaties aan de tepels is het mogelijk om een tepel te verliezen. Zie maar aan sommige bodybuilders.
Deze zin hieronder heb ik van Dr. Worf . uit een forum gehaald.
"De reden dat ik gekozen heb voor Dboll is uiteraard vanwege de goede capaciteiten om massa aan te zetten. De winstrol erbij is zorgt ervoor dat de oestrogene bijwerking van de dianabol minder zullen zijn omdat je het kan beperken tot 30mg en het tezamen toch tot 50mg komt en een goede anabole omgeving creert."

Hij neemt winstrol erbij omdat dat de oestrogene bijwerking beperkt.
Gyno is toch een oestrogene bijwerking? Zijn er misschien nog meer?
Beperkt winstrol ook de oestrogene werking van test enth? ???

Mvg Ramon. :D
 
zou niet op winny vertrouwens tegen gyno..neem gewoon anti-e daarvoor...je kan ook via progesteron gyno symptonen krijgen..
 
Back
Naar boven