XXL Nutrition

Wat vinden jullie idealer,een goedkope sportschool of een dure?

Bezoekers in dit topic

jeffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
214
Waardering
1
Bijv als je bij een sportschool gaat inschrijven die in maandtarief goedkoop is fit for free als vb te nemen maar ook meerdere maar je wilt naast je fitness personal training dus betaald er een extra tarief voor 15,95 met daarop 60€ uitgerekend 65,95

Of je gaat bij een duurdere waar je voor een halfjaars abbo 77,60 betaald en voor 3 maanden 82,50 wat ook inhoud dat er fitnessbegeleiding in die abo's zitten

Welk moet inhouderlijker bij wijze van zijn?
 
Laatst bewerkt:
Diegene met het beste apparatuur voor je doel
 
Diegene met het beste apparatuur voor je doel
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel welke qua prijsstelling goedkoper uitkomt met personal training als je het beide vergelijkt met elkaar
 
Dus je vraagt nu eigenlijk of wij willen uitrekenen welke goedkoper is over een jaar
 
Je ziet toch aan je eigen post al welke goedkoper is?
 
:cool:
Je ziet toch aan je eigen post al welke goedkoper is?
tuurlijk
dat bedoel ik niet. Maar naar prijshouding kijkend op welke jullie het eerder zouden munten

Kijk goed naar de prijs van beide sportscholen inclusief begeleiding
 
:cool:tuurlijk
dat bedoel ik niet. Maar naar prijshouding kijkend op welke jullie het eerder zouden munten

Kijk goed naar de prijs van beide sportscholen inclusief begeleiding
Diegene die de beste spullen heeft om je doel te halen is dan dus ook het goedkoopst.
Het gaat toch om het resultaat dat je wilt bereiken, niet om of je een paar euro per maand meer of minder kwijt bent?

Verder maak je wel erg veel topics over je sportschoolkeuze aan. Maak gewoon een keuze en ga aan de slag.
 
Diegene met het beste apparatuur voor je doel

Idd, dus geen basicfit of fit for free. Tokkie gehalte is bij beide ook enorm hoog omdat het geen reet kost.

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Welk moet inhouderlijker bij wijze van zijn?

Altijd doen
 
Bijv als je bij een sportschool gaat inschrijven die in maandtarief goedkoop is fit for free als vb te nemen maar ook meerdere maar je wilt naast je fitness personal training dus betaald er een extra tarief voor 15,95 met daarop 60€ uitgerekend 65,95

Of je gaat bij een duurdere waar je voor een halfjaars abbo 77,60 betaald en voor 3 maanden 82,50 wat ook inhoud dat er fitnessbegeleiding in die abo's zitten

Welk moet inhouderlijker bij wijze van zijn?

Ben jij diezelfde persoon die nu al maanden en maanden bezig is met het openen van nieuwe topics in zijn vergelijkingen tussen 'goedkope' en 'dure' sportscholen al dan niet in combinatie met PT? ???
 
Diegene die de beste spullen heeft om je doel te halen is dan dus ook het goedkoopst.
Het gaat toch om het resultaat dat je wilt bereiken, niet om of je een paar euro per maand meer of minder kwijt bent?

Verder maak je wel erg veel topics over je sportschoolkeuze aan. Maak gewoon een keuze en ga aan de slag.

Hoe kom je daar nou bij? Is pas zn 30e ofzo :rolleyes:
 
Back
Naar boven