MuscleMeat

Wat vinden jullie nou van het gare hanenhok? (1 bezoeker)

Wat vinden jullie nou van het gare hanenhok?

  • Jullie zijn allemaal een stel idioten en bekladden de goeie naam van bodybuilders, verdorie!!!

    Stemmen: 5 19,2%
  • Wel leuk....

    Stemmen: 9 34,6%
  • te gaar......

    Stemmen: 7 26,9%
  • Heel het forum zou er zo moeten uitzien.

    Stemmen: 3 11,5%
  • Wel leuk, maar soms worden de uitspraken hier te serieus opgenomen wat onaangename gevolgen kan hebb

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je nou eens echt eal zou zijn, zou je missch eens gevoel voor humor krijgen.

Jij bent weer zon doorsnee hardcore figuurt.
 
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat er een apart gedeelte van is gemaakt. Vind het wel jammer dat nog steeds op het wat serieuzere gedeelte mensen onzin posten...

Ik zelf kom maar af en toe hier even kijken, heb hier ook niets te melden.
 
Verdorie purple, kom op hier kan je humor vinden die nergens over gaat en dat kan ook wel eens leuk zijn. maarre moet je zien wanneer je post rond deze tijd op za avond ???

Oke ik ben ook niet aan het stappen, geen zin, maarre dis foute boel het wordt tijd dat wij eens gaan stappen :p
 
Haha...

Ja ja ik zit voor het eerst thuis op zaterdag avond...
Maar ach is ook een keer fijn.
 
Ja das cker waar, je denkt nu van ik had toch wel zin om te stappen. maar aan de andere kant ben je toch blij dat je zo kan gaan pitten en toch nog ff het board kan doornemen.

Onze hardcore Girl ;) o ja heb je geen msn :)
 
Ik had ook zo'n zin om te stappen, maar iedereen ging naar Tiesto en ik had daar geen zin in en dus maar thuis gebleven.

Ja tuurlijk heb ik wel msn, maar geef mijn adres niet zomaar weg...
 
Ahhhh, dan moet ik weer ff sentimeenteel (weet niet precies wat het betekend) gaan doen.

Moet ik ff een gedichie voor je schrijven, waar ik niet al te goed in ben. Ik wil best wat hoger in de calorietjes gaan zitten purple maar ik ga volgende week wel ff borrelen want dan ben ik jarig. (kom je ook een borreltje (protein shakieeeeeee) halen.
 
Nee geen gedichtjes, vreselijk maar dat wist je wel. Volgende week bij jou borrelen...

Hellslayer een Hardcore figuur dat kan niet hij is pas 16.
 
16 :eek: ik wordt 20, ik had wel verwacht dat je dat wel wist. en ja ik wist dat je een enorme hekel aan gedichten had. maar ik heb wel een amino's shakie voor je hoor ipv een borrel, maar zelf neem ik er een borreltje op.

een hellfiguur is not invited, sorry
 
Purple, Juriaan is eigenlijk nog een knulletje, je kan veel beter lekker met mij naar de bioscoop!!
 
Originally posted by Olimantado
Purple, Juriaan is eigenlijk nog een knulletje, je kan veel beter lekker met mij naar de bioscoop!!

Dit zegt al weer iets over oli :D, je kan beter met mij gaan :p
 
We gaan gezellig met zijn alle, welke film?
 
Naar sneeuwwitje en de 7 condomen
 
Ik wil wel voor jullie zitten want als ik achter jullie zit dan zie ik geen moer.
 
ERG, ERG goede bump
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven