XXL Nutrition

Wat vinden jullie nou van HMB?

Bezoekers in dit topic

:D Sinds wanneer?

hahaha was een grapje. Vond het nog vrij lang duren voor je er was.

Maar nee, ik vind HMB wel degelijk een nuttig supplement. Het werkt gewoon antikatabool. In een dieet kan het dus zeker nut hebben. Ik ben dit jaar van 18 naar 5% gegaan zonder massaverlies. Durf rustig te zeggen dat ik dat ook voor een klein gedeelte aan HMB te danken heb. Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.

Verder vind ik het trouwens ook wel leuk dat er niemand iets merkt van HMB maar dat sommige wel lekker gaan op BCAA's. Hoe doe je dat, lekker gaan op BCAA's?? :D
 
Als je net begint zou ik nog geen supplementen nemen. Maar wat betreft HMB, leuk al die mensen die zeggen dat het geld verspilling is, ben benieuwd hoeveel hiervan het ook daadwerkelijk gebruikt hebben of dat ze deze info gewoon klakkeloos ergens van internet overgenomen hebben. Zelf vind ik hmb absoluut een GOED supplement.
 
hahaha was een grapje. Vond het nog vrij lang duren voor je er was.

Maar nee, ik vind HMB wel degelijk een nuttig supplement. Het werkt gewoon antikatabool. In een dieet kan het dus zeker nut hebben. Ik ben dit jaar van 18 naar 5% gegaan zonder massaverlies. Durf rustig te zeggen dat ik dat ook voor een klein gedeelte aan HMB te danken heb. Maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.

Verder vind ik het trouwens ook wel leuk dat er niemand iets merkt van HMB maar dat sommige wel lekker gaan op BCAA's. Hoe doe je dat, lekker gaan op BCAA's?? :D

Stiekem wat dianabol erbij nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
heb t ook gebruikt en 3x niks nee.. best groot prijskaartje dat eraan hangt dus je zou zeggen dat t wel wat meer rendement moet opbrengen dan iedereen die t de grond inboort. hoge verwachtingen zijn er vaak met zon prijs maar wat je er precies van moet verwachten?

ga t binnenkort nog wel s aan een test onderwerpen. heb mn basis nu sdtuk beter dan toendertijd dat k t gebruikte dus wie weet:)
 
Hey flex,

dus je wilt zeggen dat er niks beters is dan wat ik nu gebruik?
Alleen whey en creatine?

Met die 2 supplementen zal je het meest resultaat halen voor je euros. Als je ecto bent en je komt niet aan een bepaald aantal calorien op de dag kan je ook een weightgainer overwegen. Verder hoeft je proteine niet perse whey te zijn, gewone casseine heeft ook zn voordelen, de opname gaat bvb trager, beiden zijn ok. Varieer meerdere bronnen over de dag
 
Een trainingsmaat van mij gaat super op HMB. Ik twijfel zelf wel aan dit supplement, want als je puur na de stof kijkt (wat hmb is) dan kan het eigenlijk niet veel bijzonders zijn.

Tuurlijk zijn er naast whey en creatine nog wel goede werkende supplementen.

- vitaminen
- arginine / nox
- veresterde aminozuren
- vitargo
- etc.
 
volgens mij werkt het niet!
 
Back
Naar boven