Fitness Seller

Wat vinden jullie nou van roze zalm? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik ga het vanavond voor het eerst proberen: doosje canadese van den aldi...
 
Smaak is goed, alleen het vet ligt wat hoger dan bij tonijn...
 
Originally posted by TongPo
Smaak is goed, alleen het vet ligt wat hoger dan bij tonijn...

vis heeft wel vooral meervoudig onverzadigde vetten..

Dus je kan het rustig eten oli !...
 
Idd. als er iets goed is, dan is het zalm !! en smakelijk!! EETZUH!
 
Originally posted by Oom Oli
Ik ga het vanavond voor het eerst proberen: doosje canadese van den aldi... [/QUOTE

hoeveel kost die zalm trouwens oli?

En hoeveel gram zit erin?]
 
Originally posted by soulreaver
Idd. als er iets goed is, dan is het zalm !! en smakelijk!! EETZUH!
Hoe zit dat met die lekkere haring die nu weer volop te krijgen is?
Ook gezond vet toch? En het is lekkerrrrr.... :burger:
 
heb er toevallig vandaag naar gekeken... de roze is volgens mij beter als de rode zalm..
 
Lekker met rijst, uien, peper en dop erwten.
 
straks wordt die rode roze en de roze grauw denk ik.. kleurstoffen worden verboden.
Gekweekte zalm wordt bijgevoerd met kleurstoffen nl...

Ook eieren zullen fletser worden, dan krijgen die kippetjes ook geen kleurstof meer door het voer (vnl vrij onschuldig caroteen).

Maar, Oli, schandalig.. nog nooit roze zalm gegeten! Ik eet vrijwel dagelijks gerookte zalm bij mijn eitjes. Koop ik bij de Aldi. Ook paling en gemarineerde haring gaan er goed in (verse haring ben ik niet zo gek op)

Decadente Espi
 
hoe denken jullie over de voorverpakte zalm die je o.a. bij de Aldi kan halen?
 
OHH !! HARING !!! LEKKER !! met uitjes... hmmmmmm!

ga morgne ff langs bij de visboer.. dies er altijd op vrijdags en in t weekend :D

verder is zalm uit zon blikje ook overheerlijk ! eet zo soms tussendoor ook een blikje... heerlijk !
 
Originally posted by Frenkpie
OHH !! HARING !!! LEKKER !! met uitjes... hmmmmmm!

ga morgne ff langs bij de visboer.. dies er altijd op vrijdags en in t weekend :D

verder is zalm uit zon blikje ook overheerlijk ! eet zo soms tussendoor ook een blikje... heerlijk !

harinkje..dinsdag van de markt. mn eennalaatste dag van mn stage en zal ze dan maar eens op haringen trakteren..beter dan taart iig.;)

maar een keer zalm uit blik gegeten en beuuh, vond ik echt verschrikkeljk, zaten van die ietwat hardere stukken tussen die mij echt deden kokhalzen. en dat terwijl ik lijnzad wel lekker vind.

maar die zalm uit pak vd Adli is echt lekker alleen wel prijzig
 
ik vind het altijd zo hatelijk dat er in blikzalm nog graden en stukken ruggegraat zitten. :mad:

tonijn véél gemakkelijker, blikje open en vreten!

:D
 
Originally posted by bart82
ik vind het altijd zo hatelijk dat er in blikzalm nog graden en stukken ruggegraat zitten.


Die ruggegraat mag je gewoon opeten, toch?
 
die zalm die ik bij Aldi koop is idd gerookte zalm..

Wat een zeikerds weer : het moet altijd niks kosten en het mag niet lekker zijn!

De graten mogen ook op, maar ik gooi ze meestal weg.. als ik ze ook op zou eten, zou ik ze in mijn blender gooien met een dotje mayo erdoorheen, zilveruitjes (evt ook augurk) en vermalen die hap.. eten op gekookt eitje of zo.

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
die zalm die ik bij Aldi koop is idd gerookte zalm..

Die ik juist binnen heb was geen gerookte, maar zat in een blikje, een beetje zoals tonijn, was trouwens zeker niet slecht van smaak en voor herhaling vatbaar.
Gerookte heb ik al vaak gegeten en is wel lekkerder dan uit blik.
Kijk, dat zou ik nou ook elke dag eten (die gerookte) als het niet zo duur was ...:(
 
als ik bij Aldi gewinkeld heb, heb ik meestal een pak of 3 in huis.. daar doe ik dan 8-12 dagen mee.. 1/4 per dag per ontbijt. 't Ken net... houdbaarheidsdatum was 4 juni..

Appie had de gerookte zalm voor 2,75 euro,was vergeten wat ie bij de aldi kostte..

Raar, ik had nog nooit gerookte zalm gegeten maar al wel heel vaak in blik.. vond ik vroeger te duur (ouders die de oorlog nog bewust meegemaakt hebben weet je), maar nu wil ik wel genieten.... het is heeeeeeerlijk.

Zalm in blik kan er goed mee door.. maar haalt het niet bij gerookte zalm.
Geldt ook voor tonijn.. helaas heeft Aldi geen tonijn steak meer (diepvries). Was dat een seizoensprodukt?
En heeft hier ooit iemand haai gegeten.. is echt absoluut verrukkelijk! BOS zal het denk ik wel eens gegeten hebben. Hier in NL heb ik het nog niet gezien, moet maar eens navragen bij de viswinkel..

Espi
 
Originally posted by Esperantisto

En heeft hier ooit iemand haai gegeten.. is echt absoluut verrukkelijk! BOS zal het denk ik wel eens gegeten hebben. Hier in NL heb ik het nog niet gezien, moet maar eens navragen bij de viswinkel..



Wel haaivinnensoep, zeker niet slecht, maar ja, ik eet zowat alles (heb ooit nog een periode gekend dat ik honger had en geen geld voor eten)...
Maar zijn dat nou echt vinnen van haaien of is dat gewoon maar een benaming?
 
Back
Naar boven