AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie nu van Mariah Carey? (1 bezoeker)

Wat vinden jullie nu van Mariah Carey?

  • Onwijs lekker en mooie stem

    Stemmen: 10 33,3%
  • Mooie benen, zingt als n kraai

    Stemmen: 9 30,0%
  • Zingt geweldig, lelijke borstvergroting

    Stemmen: 2 6,7%
  • Niks aan

    Stemmen: 9 30,0%

  • Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

RDW

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
120
Waardering
0
Zag net die clip van haar "I know what you want" en ben benieuwd naar de mening van de echte vrouwenkenners hiero..:D
 
bwa d'r stem is niet mis maar d'r lijf is behoorlijk lekker!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Vind t idd een leker wijffie. en ik vind haar muziek ook wel mooi. maar dan doel ik wel op haar oudere nummers als hero en without you.
cant take that away from me ook moi nummertje die alweer wat neiuwer is.
ze moet kappen met die duetjes, daar is haar stem te goed voor
 
ik kan ze echt niet horen....

lichaam is wel knap, maar ze geeft me de indruk van een ongelooflijke domme griet te zijn, en dat is een afknapper bij me...
 
Lekker lichaam...
 
Nix aan, ze maakt K*T-muziek!!! En ik vind haar ook zo'n bolle toet hebben. Lichaam is niet verkeerd maar knap snel op haar af als ik die slappe slijmerigge stem van haar hoor...
 
lekker lichaam enorme k*tkop :)
 
Originally posted by Spike
ik kan ze echt niet horen....

lichaam is wel knap, maar ze geeft me de indruk van een ongelooflijke domme griet te zijn, en dat is een afknapper bij me...

Misschien is mijn oma wat voor je :p


Ik vindt haar wel lekker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze kan heel goed zingen alleen heeft ze dat de laatste jaren niet gedaan. Gekreun en gefluister...word er een beetje moe van.

Maar zeker wel een leuke meid. :D
 
Zingt goed en is echt heel erg lekker jammie
 
Fake kop met een lekker lichaam, zou haar wel eens willen palen maar ik word zenuwachtig van haar stem :(
 
Originally posted by Vince
Fake kop met een lekker lichaam, zou haar wel eens willen palen maar ik word zenuwachtig van haar stem :(

Zou toch eerder van iets anders zenuwachtig van worden.
 
Originally posted by axestream


Zou toch eerder van iets anders zenuwachtig van worden.

faalangst axe?

:D
 
@bart82, uuh, faalangst niet echt, maar zou er wel behoorlijk van gaan zweten denk ik.

@Man-Mountain, ze draag geen slipjes en een bh heeft ze ook niet nodig met die siliconen, dus die zal ze ook niet dragen denk ik. :D
 
Originally posted by axestream
[B@Man-Mountain, ze draag geen slipjes en een bh heeft ze ook niet nodig met die siliconen, dus die zal ze ook niet dragen denk ik. :D [/B]

hehehe...

ff dat "oeps m'n slipje vergeten tijdens een live interview" filmpje linken.

filmpje
er is wel niks "bezwarends" te zien maar is wel grappig hoe ze zich van de domme houd...

:D
 
Originally posted by Vince
Fake kop met een lekker lichaam, zou haar wel eens willen palen maar ik word zenuwachtig van haar stem :(

Ze hoeft toch het volkslied niet voor je te zingen als je dr ligt te palen. Zingen en kreunen zijn 2 heel verschillende dingen hoor ;)
 
Originally posted by bart82


hehehe...

ff dat "oeps m'n slipje vergeten tijdens een live interview" filmpje linken.

Ik zat toen in Minneapolis en was van plan om daar aanwezig te zijn. :sad:
 
op haar zou ik het wel kennen doen hoor
 
Back
Naar boven