MuscleMeat

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

Frenk16

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
333
Waardering
0
Wat vinden jullie ouders dat je aan bodybuilding, powerlifting oid doet?
Ik krijg zelf altijd negatieve reacties.:( ik wordt te breed, ik pomp me te veel op, mijn lichaam wordt te groot voor een jongen van 16...

Vraag me af of jullie hetzelfde hebben.
 
Mijn moeder zegt er niet zoveel van :D mijn vader ook niet zoveel maar die citeert soms wel mijn zus die vind dat ik veel te dikke armen heb, mijn vriendinnen vinden dit overigens ook.
 
Wat vinden jullie ouders dat je aan bodybuilding, powerlifting oid doet?
Ik krijg zelf altijd negatieve reacties.:( ik wordt te breed, ik pomp me te veel op, mijn lichaam wordt te groot voor een jongen van 16...

Vraag me af of jullie hetzelfde hebben.

je bent ook wel erg breed moet ik zeggen.
 
het sporten vinden ze opzichj leuk, alleen mn pa zeikt overal over...

over het sporten, "is daar geen begeleiding?, hoezo ze weten niks over bb'ing, die hebebn daar voor gestudeerd!"

en als ik dieet heb ik hele dag gezeik, en mn pa denkt ales beter te weten en heeft een abo. op de fabeltjeskrant.

ik ga hierdoor dano ok zsm op kamers.
 
In de bulk klagen ze dat ik te dik ben en er ongezond uit zie. De angst voor trainen met in hun ogen zware gewichten heb ik er inmiddels uitgepraat, al vraagt moeders nog regelmatig of ik wel voorzichtig doe enzo. Verder vinden ze het een goede zaak dat ik met sport bezig ben. Achter mijn rug om lopen ze dan vreselijk op te scheppen tegen familie en vrienden. Dat verneem ik dan weer van anderen, want tegen mij laten ze dat niet zo merken. En als ze weten dat ik op visite of logeren kom halen ze extra eiwitten voor me in huis, ook dingen als kwark wat ze zelf niet eten:D

edit, oops zie nu dat het de tienersectie is:o
 
Vinden het prima heeft m'n vader zelf vroeger ook gedaan:cool: Hij zegt alleen: Jongen duw geen spuit je reet in he?:mad:
 
Vooral kwa eten doen ze lastig, omdat ik 7 keer per dag eet zeggen ze dat het nergens voor nodig is en veel te veel is. Maar ik moet verdomme toch groter worden zeg ik dan.. dan moet je veel eten. Schijnt niet tot ze door te dringen.
 
7x per dag eten is ook nergens voor nodig ;)
 
Ze willen dat ik voorzichtig doe, vooral met mijn rug enzo...
Wat waarschjlijnk alle ouders zeggen...
 
Vooral kwa eten doen ze lastig, omdat ik 7 keer per dag eet zeggen ze dat het nergens voor nodig is en veel te veel is. Maar ik moet verdomme toch groter worden zeg ik dan.. dan moet je veel eten. Schijnt niet tot ze door te dringen.
Dat maak jij toch wel uit wat jij je lichaam binnen krijgt of niet???

Als ouders moeilijk hierover doen vind ik dat ze eens behoorlijk goed na moeten denken:( Hebben ze je dan liever in plaats van in sportschool op straat hangen jointjes te blowen? Denk toch dat 7x eten stukken goedkoper en gezonder is dan die drugs te moeten kopen.
 
Ow, mijn moeder vind dat ik teveel eet en drink......
 
Wat vinden jullie ouders dat je aan bodybuilding, powerlifting oid doet?
Ik krijg zelf altijd negatieve reacties.:( ik wordt te breed, ik pomp me te veel op, mijn lichaam wordt te groot voor een jongen van 16...

Vraag me af of jullie hetzelfde hebben.

mijn ouders geloven ook nog steeds in de clichés rond bodybuilding
maar als ik jou was dan zou ik 'ik word' toch voortaan met d alleen schrijven anders voldoe je meteen aan het cliché van 'domme bodybuilder' ;)
 
Men ma wilt niet dat ik groter word en vind ook alles veel te groot, Ook vond ze altijd de kwark en het vele eten niet normaal maar nu vind ze het wel goed alleen als ik met zware blessures zoals rug en momenteel schouders thuiskom word ze altijd wel kwaad.
 
moeder vindet geinig datik zoveel eet en niet vet ben. Ze vinden et best wel goed maar zijn bang van supplementen en andere. OOk aas schrikt hen af maar die gebruik ik waarschijnlijk niej. Eten kopen ze voor me :D
 
Ja ik maak natuurlijk zelf wel uit wat ik eet, alleen m'n kwark en tonijn moet ik zelf betalen. Whey shakes ook. Maar ik heb het er zeker voor over, binnenkort ook rijst kopen. :D Ik probeer dus veel te profiteren van de producten die we in huis hebben en niet zelf hoef te kopen, brinta, brood en melk bijvoorbeeld.
 
ze vinden het wel ok, woon dan ook al tien jaar niet meer thuis en heb al 2 kids:D
 
Back
Naar boven