XXL Nutrition

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding?

Bezoekers in dit topic

Iedereen moet weet dat de belangrijkste en beste anabol je voeding is.

en nou in het ABN.. (Algemeen Beschaafd Nederlands, voor de wat minder begaafden onder ons)
 
"multiquote"
 
laat die gast toch me rust, die begrijpt het gewoon niet :eyes:


anywaysss

Mijn ouders hebben er totaal geen problemen mee.
vinden het alleen maar leuk
 
Mijn ouders vinden al erg als ik alleen naar de gym ga , ze proberen overal een excuus te verzinnen zodat ik niet ga(zoals; o je hebt zoveel huiswerk, een klassieker). Wheys heb ik het als een grapje aan mn ma gebracht,zonder suc6. Die moet ik dus stiekem meenemen.
En de rest komt later wel, wat een zeikerds
 
Mijn ouders vinden al erg als ik alleen naar de gym ga , ze proberen overal een excuus te verzinnen zodat ik niet ga(zoals; o je hebt zoveel huiswerk, een klassieker). Wheys heb ik het als een grapje aan mn ma gebracht,zonder suc6. Die moet ik dus stiekem meenemen.
En de rest komt later wel, wat een zeikerds


Ze bedoelen het goed .. ik ben bijna 19 en ik krijg nog regelmatig over mijn kl*ten .. nu mijn trainner zei van iets lager te gaan in calorien , kreeg ik dadelijk een "wat heb ik gezegd" rond mijn oren ...

Mijn sportdokter zei ook enkele dingen waar ik niet meer akkoord ben en mijn ouders staan erop dat ik hem blijf zien natuurlijk ! :D Eigelijk niet slecht , sportdokter = gezondheid fitnesstrainner = massa

Gwn blijve gaan , dat je ouders blij zijn dat je niet aan de anabolen zit ! ;)
 
Mijn ouders vinden al erg als ik alleen naar de gym ga , ze proberen overal een excuus te verzinnen zodat ik niet ga(zoals; o je hebt zoveel huiswerk, een klassieker). Wheys heb ik het als een grapje aan mn ma gebracht,zonder suc6. Die moet ik dus stiekem meenemen.
En de rest komt later wel, wat een zeikerds

dan neem ej geen whey....of denk je nou echt dat whey een groot verschil maakt in groei.
 
dan neem ej geen whey....of denk je nou echt dat whey een groot verschil maakt in groei.


whey is toch iets handig e mac ! Niet nodig maar toch liever wat whey ipv een hoop kip^

hoeveelheid eiwit/prijs -> whey voordeliger
 
whey is toch iets handig e mac ! Niet nodig maar toch liever wat whey ipv een hoop kip^

hoeveelheid eiwit/prijs -> whey voordeliger

ja dat zeg ik toch niet, ik zeg dat het qua groei weinig verschil uitmaakt.
en aangezien hij het stiekum moet doen, wat als triest/kansloos genoeg is, kan je net zo goed vragen of je ma een bak kwark extra mee wilt nemen.
 
ja dat zeg ik toch niet, ik zeg dat het qua groei weinig verschil uitmaakt.
en aangezien hij het stiekum moet doen, wat als triest/kansloos genoeg is, kan je net zo goed vragen of je ma een bak kwark extra mee wilt nemen.


dat is waar, en die kwark moet hij wss niet betalen , die whey wss wel :p
 
Back
Naar boven