Fitness Seller

Wat vinden jullie ouders van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oeps die eerste was fout hahaha
 

Je kunt het zo moeilijk maken als je wilt. Probeer het maar eens terwijl je met je voeten gehurkt op een bal zit, en je mag niet de grond aanraken.
 
mijn ouders geven ook een negative reactie, mijn vader daarin het meest
hij wil geen extra eten kopen en laat mij dit ook zelf niet doen. supplementen zijn verboden anders wordt ik het huis uit geslingerd.

bij elk dingetje waar ik naar luister word gezegd dat ik die dag niet mag sporten. hierdoor kan het soms zijn dat ik 7 dagen gewoon niet kan sporten, en meot het zo min mogelijk doen omdat sporten niet gezond is.

17 jaar

P.S. wou beginen om me 14de
 
mijn ouders geven ook een negative reactie, mijn vader daarin het meest
hij wil geen extra eten kopen en laat mij dit ook zelf niet doen. supplementen zijn verboden anders wordt ik het huis uit geslingerd.

bij elk dingetje waar ik naar luister word gezegd dat ik die dag niet mag sporten. hierdoor kan het soms zijn dat ik 7 dagen gewoon niet kan sporten, en meot het zo min mogelijk doen omdat sporten niet gezond is.

17 jaar

P.S. wou beginen om me 14de

wat een onzin man ... sporten is juist wel gezond!
weet je wat laat je vader gewoon het ****** krijgen en ga gewoon trainen, uit huis zet hij je toch niet :p
ouders kunnen zoveel zeggen, maar ze kunnen niet je leven bepalen.

grtz
 
Doe nrmaal!!! je t huis uitzette ???
omdat je BB doet??? wt the **** is dt weer voor onzin man!!
zijn ze tege elke sport of alleen BB?
komt miss omdat ze denken dat veel BB'ers gebruiken... praat eens met ze erover ofzo, en leg ze uit dat jij dit gwoon graag wilt, Ouders willen toch altijd dat je als HUN kind gelukkig bent:S dus wrom zoude ze t je verbiede?? dat is gwoon ****ed up bullshit man :mad:
 
mijn ouders geven ook een negative reactie, mijn vader daarin het meest
hij wil geen extra eten kopen en laat mij dit ook zelf niet doen. supplementen zijn verboden anders wordt ik het huis uit geslingerd.

bij elk dingetje waar ik naar luister word gezegd dat ik die dag niet mag sporten. hierdoor kan het soms zijn dat ik 7 dagen gewoon niet kan sporten, en meot het zo min mogelijk doen omdat sporten niet gezond is.

17 jaar

P.S. wou beginen om me 14de

Dat je dan maar snel 18 wordt.
 
Je kunt het zo moeilijk maken als je wilt. Probeer het maar eens terwijl je met je voeten gehurkt op een bal zit, en je mag niet de grond aanraken.


Weet je , als je dat aankan dan krijg jij de titel van

Jij bent ECHT de man :p:D
 
zijn ze tege elke sport of alleen BB?


alleen tegen BB en ja dat komt omdat hij bang is dat ik ga gebruiken hij denk ook dat er in de supplementen rotzooi zit.

praat eens met ze erover ofzo, en leg ze uit dat jij dit gwoon graag wilt,

vaak gedaan maar naar zo'n gesprek/discussie is het een min
dagen niet sporten

o ja... me vader zegt je kan best discusieren met mij maar ik heb altijd gelijk want je woont in mijn huis dus ik maad de beslisingen over jou en wat er uiteindelijk gebeurt


ouders kunnen zoveel zeggen, maar ze kunnen niet je leven bepalen

tot nu toe is ze dat aaridg gelukt want als hun iets neit willen is het ook niet gebeurt.
 
Doe nrmaal!!! je t huis uitzette ???
omdat je BB doet??? wt the **** is dt weer voor onzin man!!
zijn ze tege elke sport of alleen BB?
komt miss omdat ze denken dat veel BB'ers gebruiken... praat eens met ze erover ofzo, en leg ze uit dat jij dit gwoon graag wilt, Ouders willen toch altijd dat je als HUN kind gelukkig bent:S dus wrom zoude ze t je verbiede?? dat is gwoon ****ed up bullshit man :mad:

Zit je toevallig op het VMBO?
 
Back
Naar boven