Fitness Seller

Wat vinden jullie van de admin?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik vindt em echt een toffe peer af en toe zijn eigenaardigheden maar voor de rest een goeie admin. Heeft ook veel goeie info beschikbaar in zijn mars
 
Admin is :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wil bodyman toegang tot de suppliers sectie :D
 
Admin is oke :thumb: Verder iedereen hier wel. Maar probeer gewoon niet te provoceren. Komt alleen ellende van...
 
Is ok... Hij doet soms wel eens raar, maar wie niet?
 
eigenaardigheden??? :grinny:
 
Je kan beter zn werk bewonderen en de tijd die hij hierin steekt..
Verdient een pluim hoor :thumbs:
 
Admin is gewoon admin. Een goede peer met verstand van zaken!
 
hij doet het goed: geeft goede tips, en houdt de sfeer op het forum goed ( ik heb nog niemand hier zien schelden of zo)
 
ach flikker toch op man!






;)

Maaruh, dat de admin geliefd is door menig forum bezoeker was toch wel te zien aan zijn funky karma?
 
wat een dommie zeg





















jk :P

Hij is een toffe peer!
 
Goede kerel ...

En respect voor de tijd dat hij in het bord steekt!

Greetz
 
Het kan misschien aan mij liggen, maar hij heeft ook wel wat weg van Lee Priest.. :D
 
spreekt voor zich toch?
:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
 
en elmar lijkt wel een beetje op meneer valentino... Heb je ook foto's van je voorkant elmar? :)
 
Een goede admin, veel kennis van zaken, gooit soms iets teveel emotie in een discussie, wat hem daarentegen toch ook weer menselijk maakt. En zoals elk mens hij ook hij zijn voor- en nadelen.. nobody's perfect.. maar het verdient respect om zoveel tijd hierin te steken. denk dat velen niet beseffen hoeveel werk het met zich meebrengt, ondanks dat er niks aan verdient wordt.. top dus :thumb:
 
Hij doet het goed als admin.
Hij heeft de kennis ervoor en is goed bereid om de vragen die er gesteld worden te beantwoorden. Hij steekt erg veel tijd in het board. Respect heeft ie hiervoor dus zeker wel verdiend.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
 
Originally posted by Rob G
en elmar lijkt wel een beetje op meneer valentino... Heb je ook foto's van je voorkant elmar? :)

Daar ging dit topic toch niet over???
maar ja www.bicepmania.net alleen dat is erg :to:

Maar om jou een plezier te doen:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:barf::barf::barf::barf::barf::barf:

die avatar van mij is nog 1 van de normaalste
 
Alleee elmar, bende gij in slaap gevallen onder de gezichtsbruiner? :)
 
Originally posted by Scighera
hij doet het goed: geeft goede tips, en houdt de sfeer op het forum goed ( ik heb nog niemand hier zien schelden of zo)


Dit moet ik wel tegenspreken!! Je moet maar eens effe op mijn fotoforum gaan kijken!! Ik ben er nog altijd een beetje verdrietig over!
 
Back
Naar boven