XXL Nutrition

wat vinden jullie van de stand van jullie eigen karma?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik sta nu op -31, maar kom van -91....

Het gaat dus de slechte kant op!! :mad:

Doen jullie dat nou om mij te jennen?

@T: Is het mogelijk om top-10's te publiceren van de bodybuilders met het beste karma en van de bodybuilders met het slechtste karma? Indien dat niet mogelijk is even goede vrienden hoor!! :p
 
mag niet klagen.

312:D hella nice karma.
maar mn stand interessert me eigenijk vrij weining. vind t leukse als er positief gereageerd wordt op mn posts.

ben ook wel beneiuwd naar top 10, Oli
 
Laatst bewerkt:
'FraGGo has some positive karma'
Het is niet veel maar het is iets :thumb:
 
ik kom van -99 en sta nu op 9 wel waardeloos het is een teken dat jullie aan mij beginnen te wennen :D, maar ik heb mijn karma uitgeschakeld omdat ik het net zo iets vindt als gokken mensen worden er helemaal gek van ik kreeg de meest rare berichten bij mijn karma. Dus voor het welzijn van mijn mede BB-ers heb ik hem uitgeschakeld misschien dat ik em over een tijdje weer aanzet als de karma koorts is overgewaaid
 
Hij doet't goed, kan je eigenlijk ook niet vertellen waarom. Maybe omdat ik zelf geen negatieve karma's geef en niemand me dus terug wil pakken...?

Pssst, Dandy, niet zeggen dat wij elkanders karma systematisch spekken he! ;)
 
zit op 51...kan me niet echt veel schelen waarop het staat..
 
Originally posted by Rob G
Hij doet't goed, kan je eigenlijk ook niet vertellen waarom. Maybe omdat ik zelf geen negatieve karma's geef en niemand me dus terug wil pakken...?

Pssst, Dandy, niet zeggen dat wij elkanders karma systematisch spekken he! ;)

oh, is t de bedoeling dat ik wat teruggeef?:D ;)
 
je zou em dit kunnen geven [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Aangezien jij mijn gehele karma wel zo''n beetje bepaald hebt, weet jij wel wat mijn karma stand is toch :D ?
 
op dat jingjang tekentje met karma ernaast drukken onderin iemands post :)
 
Hmm heb net ontdekt dat je kunt zien waarvoor je karma hebt gekregen. Heb 2 positieve en 2 negatieve. Snap alleen absoluut niet waarom ik voor eentje een negatieve heb gekregen. Was een heel normale post.

Anywayz het boeit me ook niet bepaald. Aan die groene blokjes kun je zien hoe populair je bent?
 
Originally posted by Dom!nator
Hmm heb net ontdekt dat je kunt zien waarvoor je karma hebt gekregen. Heb 2 positieve en 2 negatieve. Snap alleen absoluut niet waarom ik voor eentje een negatieve heb gekregen. Was een heel normale post.

Anywayz het boeit me ook niet bepaald. Aan die groene blokjes kun je zien hoe populair je bent?

get used to it. er zitten vervelende luitjes hier op t forum.:rolleyes:
 
@RobG en dandyman:


[Abeelding niet meer beschikbaar] MAFia!! Mafia!! MAfia!! [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Bracke
@RobG en dandyman:


[Abeelding niet meer beschikbaar] MAFia!! Mafia!! MAfia!! [Abeelding niet meer beschikbaar]

Nee jij bent een brave hendrik?!!
kijk over enkele minuten maar eens naar buiten...





[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by dandyman


Nee jij bent een brave hendrik?!!
kijk over enkele minuten maar eens naar buiten...





[Abeelding niet meer beschikbaar]


Nu je het zegt, ik hoor er een afkomen... :eek:
 
Back
Naar boven