XXL Nutrition

Wat vinden jullie van de wereld waar wij in leven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik vindt 't hier best wel een grote puinhoop, iedereen gooit maar alles van zich af, afvalgassen vliegen rond, bommen vliegen tegenwoordig ook al in het rond waar moet dat naartoe.

En wat ik nog zo'n punt vindt is dat nederland altijd geld vraagt voor goede doelen als asielzoekers en arme mensen in etiopie. HOE ZIET HET DAN MET DE ARME MENSEN IN NEDERLAND verdomme hebben die geen centen nodig om rond te komen. Oude mensen moeten stelen hebben die geen geld nodig nee wij storten naar afrika.

sjonge jonge wat een puinhoop hier op de wereld
 
en ik ben een arme student... als iemand nog geld overheeft voor een goed doel, pm me voor mijn gironummer :rolleyes:
 
maar goed, de wereld waarin we leven zuigt... maar ik moet eerlijk toegeven dat ik ook aan de vernieling van de aarde meewerk, rij af en toe met de auto... en soms met de brommer die nog meer zuipt dan die auto :rolleyes:

maar ik koop wel altijd scharrel eieren en ik rook niet :D
 
-men pakt teveel de auto
-men gooit afval op straat
-men gooit troep in de mooie natuur van de Veluwe
-men vraagt bij alles een plastic tasje
-fabrieken en uitgevers verpakken teveel in plastic
-de mens tutojeert sneller
etc
 
ik maak me er eerlijk gezegd niet zo druk om....
 
Het is idd een grote puinhoop.
Als je s'avonds alleen over straat loopt moet je in sommige buurten bang zijn om niet in elkaar geslagen te worden.
Kwa financieen zit het ook niet echt goed, een hoog aantal werklozen zijn er bij gekomen (ik heb ook nog geen werk) en de criminaliteit kan hier door stijgen wat de samenleving niet ten gunste komt.

Een ander land financieel willen helpen is een mooie instelling, enkel dient Nederland wel eerst te zorgen dat de puinhoop hier word verbeterd. Verbeter de wereld en begin bij jezelf is het toch?
 
Originally posted by avg
Het is idd een grote puinhoop.
Als je s'avonds alleen over straat loopt moet je in sommige buurten bang zijn om niet in elkaar geslagen te worden.

FOUT!!
 
het is 1 grote teringzooi op de wereld
alles draait om geld en iedereen wil steeds meer
en t word alleen nog maar erger


gr BIGTANK
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Bodyman


Inderdaad fout je moet niet bang zijn

Je zou het niet hoeven te zijn, echter zijn er wel degelijk plaatsen waar je liever niet zou lopen s'nachts. Of willen we beweren dat het overal veilig is om snachts te lopen? :D
 
Ik zou ook bang zijn om s nachts over de hoeren te lopen, straks trekt zon kreng je nog naar binnen aaaaaaarghhhhhhh :rolleyes:
 
ja dan zit je in een krappe situatie
 
Jij snapt hem juriaan. :D
 
En iedereen geeft de ander de schuld. En de schuld ligt nooit aan jezelf. Dan is het weer God die het allemaal doet. Maar het verschil tussen mensen en dieren is dat mensen bewust nadenken.. (ofzo)

Dat is wel een geruststelling!
 
Wat je zaait dat zal je oogsten.

De wereld is een puinzooi.
Maar dat hebben we zelf op ons geweten.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf ja, maar niet op de egocentriche manier.
De wereld is nu zoals wij hem hebben gemaakt.
Je kan niemand in je leven de schuld geven, behalve jezelf.
:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We maken ons zelf kapot door bommen naar elkaar te gooien en nieuwe virussen te maken. :scared:
 
Back
Naar boven