XXL Nutrition

wat vinden jullie van deze cycle? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MediumBiefstuk

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2014
Berichten
146
Waardering
11
Lengte
1m88
Massa
100kg
week 1-10: 600mg tren e pw
week 1-10: 600mg mast e pw
week 1-12 250mg test e pw
week 1 -12:2 x 500iu(1000 totaal) hcg per week
week 12-16: 20mg nolva ED.

Brand maar los. Ben benieuwd naar jullie meningen:D
 
ziet er goed uit, alleen zou ik de tren en mast ook 12wkn doen. en de nakuur in week 14 starten, hcg tot week 14.
 
Wat is doel? Cutten of clean bulk?
 
ziet er goed uit, alleen zou ik de tren en mast ook 12wkn doen. en de nakuur in week 14 starten, hcg tot week 14.
Waarom dat?
Ik zou dat zeker niet doen! test lekker 2 weken langer laten doorlopen.
 
ziet er goed uit, alleen zou ik de tren en mast ook 12wkn doen. en de nakuur in week 14 starten, hcg tot week 14.

Tren is hoog gedoseerd dus kun je beter wat eerder stoppen dan test, zodat je niet nog hoge hoeveelheid androgenen in je bloed gaat nakuren.
 
Idd test 2 weken langer als tren, heerlijk kuurtje hier ga je van genieten ghehe
 
Als ik zelf off ga na test -tren, ga ik zelf eerst nog 4 weken door op cruise test 250. Dus niet 2 weken. Gevoelsmatig zegt mij dat dit beter is dan test "maar" 2 weken langer door te laten lopen en nakuur.
 
Als ik zelf off ga na test -tren, ga ik zelf eerst nog 4 weken door op cruise test 250. Dus niet 2 weken. Gevoelsmatig zegt mij dat dit beter is dan test "maar" 2 weken langer door te laten lopen en nakuur.

Als je naar de halfwaardetijden kijkt zou twee weken volstaan. Ik geloof dat die zelfs al achterhaald zijn en korter zijn.
 
zou de mast op 600 geen overkill zijn en op 400mg ook al volstaan? heb ook 600 tren namelijk? daar zat ik meer mee. heeft dat toegevoegde waarde? 600 mast t.o.v 400 in deze cycle
 
zou de mast op 600 geen overkill zijn en op 400mg ook al volstaan? heb ook 600 tren namelijk? daar zat ik meer mee. heeft dat toegevoegde waarde? 600 mast t.o.v 400 in deze cycle

Zou hier ook wel eens antwoord op wille ...
 
Waarom dat?
Ik zou dat zeker niet doen! test lekker 2 weken langer laten doorlopen.

Tren is hoog gedoseerd dus kun je beter wat eerder stoppen dan test, zodat je niet nog hoge hoeveelheid androgenen in je bloed gaat nakuren.

ga zelf niet off dus dit zijn niet mijn ervaringen, maar vrienden van me zetten 800mg tren e, stoppen dit samen met de test e, 2 wkn later nakuur. Nog nooit heb ik ze hierover horen klagen.

Dacht dat dit alleen voor deca gelde, 2 wkn eerder stoppen?
 
mast kan ook op 400. Overkill zal het niet zijn op 600 verwacht ik.

Ik ga binnenkort ook 250 test en 600 tren doen. Weet alleen niet of ik mast erbij ga doen. Maar met deze kuur kun je zeker mooie resultaten boeken.
 
Mast E zowiezo erbij zetten op minstens 250 mg/week. Dat maakt je shape net dat tikkeltje meer af.
 
Back
Naar boven