XXL Nutrition

Wat vinden jullie van dit fysiek?

Bezoekers in dit topic

4me

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 okt 2016
Berichten
392
Waardering
88
Lengte
1m84
Massa
98kg
Eddie_3.jpg


Voor mij komt het over als pure brute kracht en dat spreekt mij erg aan. Het doet mij heel erg denken aan de sterkste man van.... Doet mij denken aan tractor banden omgooien en zandzakken slepen of van die boomstammen tillen in beide handen. Het spreekt mij wel heel erg aan die gedachte...... Soms probeer ik zelf met zakken tuinaarde van 25 liter en dan ik elke hand twee zakken en zo ver mogelijk proberen te lopen. Ik denk dat ik mij toch eens wat meer in dat stronglift gebeuren wil verdiepen.

Dat enorm gespierde en beachboy gedoe spreekt mij totaal niet aan, ik zou liever echt kracht willen hebben en minder om het uiterlijk gebeuren. Maar ja, dat is mijn mening, hoop dat ik met mijn home gym iig de basis kan zetten voor dit gebeuren. Vind het echt meesterlijk om mensen te zien die even van die ronde ballen omhoog rammen. Ik zie mijzelf ook helemaal niet voor de spiegel staan om te flexen of wat dan ook.

En als het wel even om het uiterlijk gaat, ik persoonlijk vind dit echt een meesterlijk fysiek.
 
Hup, vreten tot je een ons weegt dan.
 
Kijk dan eens of er een strongman gym bij je in de buurt is, meestal kan je daar wel gewoon een keer meetrainen.
 
Voor mij komt het over als pure brute kracht en dat spreekt mij erg aan. Het doet mij heel erg denken aan de sterkste man van....

Is ook een strong man deelnemer eddy hall. Wereld rocord houder deadlift strongman regels 500kg:wl:
 
Wellicht hebben de "sterkste mannen van NL" wel ergens een trainingslocatie bij je in de buurt
 
Ik zal mij er eens in verdiepen en kijken wat er allemaal hier in de buurt is.
 
Ik vind het geweldig :heart:
 
Gewoon de goede sportschool in duiken. Je hoeft geen stenen te gaan verplaatsen om dit fysiek te krijgen, dat kan prefect met bodybuilding en powerlift training. Daar waar bodybuilders na een bulk gaan cutten ga je door met bulken. Je bent wel afhankelijk van je eigen bouw en genen in hoe haalbaar zo iets is, als het bij jou zo is dat het vet vooral naar je buik zal gaan dan zal het niet echt mooi worden.
 
Ik denk als pure ecto dat dit bijna niet mogelijk is :P
 
Respect voor die kerel (Eddy Hall) En voor de de strongman sport. Maar ik vind het geen mooie fysiek.

Ik antwoord hier gewoon op de vraag die door TS gesteld werd.
 
Denk vooral dik en geen dedication, ondanks al die spiermassa.
 
Die dude van die foto is overigens gewoon natty hoor!
 
vrij gunstige (en oud'ish?) foto wel, want hall is niet de leanste

maar gast is wel echt retarded groot en sterk en ik vind het echt bruut.

jammer genoeg ben ik niet hyooge genoeg om zo dik te zijn :roflol:

niet bepaald your genetically average lifter verder, want zo zag hij er blijkbaar uit op zn 16e door een beetje te zwemmen :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vrij gunstige (en oud'ish?) foto wel, want hall is niet de leanste

maar gast is wel echt retarded groot en sterk en ik vind het echt bruut.

jammer genoeg ben ik niet hyooge genoeg om zo dik te zijn :roflol:

niet bepaald your genetically average lifter verder, want zo zag hij er blijkbaar uit op zn 16e door een beetje te zwemmen :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In wat zwom hij dan? :)
 
Back
Naar boven