AndroidHealthClinic

wat vinden jullie van dit schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gerald2

Novice
Lid geworden
2 mrt 2015
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
61kg
ik train dus 4x in de week en moet 2718kcal binnen krijgen per dag om te bulken.
ben 183 lang week 64 en ben 31 jaar oud.

hij is nu 2900kcal en is iets te hoog maar als ik hem lager zet met wat ik nu neem dan kom ik met mijn h en v weer te laag uit

alle input is welkom

heb een percentage nodig van 60%h 20%e 20%v

alvast bedankt

voedingsschema2 Bulk.jpg
 
BMI: 19,11 gezond gewicht 1647 Calorieën De hoeveelheid Calorieën die je verbrandt als je absoluut niets doet 2552 Calorieën De totale hoeveelheid Calorieën die je verbrandt om op gewicht te blijven (gebaseerd op je activiteitenniveau). je hebt ongeveer 2900 kcal nodig om goed te bulken nutella is veel suiker en vet, gebruik wat noten in je schema en olijf olie(1 theelepel) noten met een bak kwark voor t slapen gaan, noten zorgt er voor dat de eiwitten nog langzamer worden opgenomen ik mis ook fruit neem wat fruit in de ochtend en at fruit/dextrose (30gram) + 5gr creatine na de training je kan maar 3/5 gram creatine opnemen dus dat andere 15gram plas je gewoon uit
 
BMI: 19,11 gezond gewicht 1647 Calorieën De hoeveelheid Calorieën die je verbrandt als je absoluut niets doet 2552 Calorieën De totale hoeveelheid Calorieën die je verbrandt om op gewicht te blijven (gebaseerd op je activiteitenniveau). je hebt ongeveer 2900 kcal nodig om goed te bulken nutella is veel suiker en vet, gebruik wat noten in je schema en olijf olie(1 theelepel) noten met een bak kwark voor t slapen gaan, noten zorgt er voor dat de eiwitten nog langzamer worden opgenomen ik mis ook fruit neem wat fruit in de ochtend en at fruit/dextrose (30gram) + 5gr creatine na de training je kan maar 3/5 gram creatine opnemen dus dat andere 15gram plas je gewoon uit

ohja sorry die creatine moet 5gram zijn zal het meteen aanpassen. 20 is wel erg veel hahaha

hoe reken jullie precies uit hoeveel kcal er bij moet boven op mijn rust kcal?
want dat snap ik nog niet echt.

oke dan zal ik die nutella ook even veranderen in iets anders.
ik kom wel heel erg moeilijk aan daar mijn ziekte van crohn dus dacht dat die nutella wel goed zou zijn.
ik heb voor het slapen gaan mijn proteine casein dus te veel kwark met noten is dan niet goed in de avond denk ik.

fruit ga ik ook toevoegen inderdaad ook vergeten. maar wat is dextrose en wat doet dat precies dan?

moet ik nog meer gaan aanpassen zoals ander eten over de dag?

dit is mijn eerst schema die ik ook heb gemaakt dus ben nog een beetje een nub er in haha
 
Maak je geen zorgen over e/k/v verhoudingen voorlopig.
 
Vul maar eiwitjes in die je spieren nodig hebben dagelijks, minimaal aantal vetjes per dag (of iets meer mag ook) en de rest met carbs bijvullen totdat je aan gewild aantal Kcal komt.
 
Vul maar eiwitjes in die je spieren nodig hebben dagelijks, minimaal aantal vetjes per dag (of iets meer mag ook) en de rest met carbs bijvullen totdat je aan gewild aantal Kcal komt.

oke ga ik doen. probeer dat ook al met dit schema maar is nog best moeilijk om het zo in te delen zodat ik met alles de juiste hoeveelheid binnen krijg.
dit heb ik nodig 150g eiwit 450g koolhydraten 64g vet

gister de hele dag mee bezig geweest en kom gewoon niet in de buurt er van. eiwit blijft te hoog en koolhydraten weer te laag
 
150g eiwit is goed, verhoog je vet iets meer en haal die Kcal van carbs af.
 
oke ga ik doen. ik ga me schema wel even helemaal veranderen

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

wat voor soort fruit moet ik naar kijken?
want als ik op voedingswaarde.nl kijk zitten overal heel veel suikers in.
 
Blueberry, papaya, blackberry, cranberry, grapefruit, aardbei.
 
Kijk maar gewoon per 100g of aantal grams die jij gaat eten.
 
oke ik heb hem aangepast.

is die zo al beter?

voedingsschema gerald1 Bulk.jpg
 
Ziet er OK uit, kijk maar hoe jouw lichaam erop reageert, zou ik zeggen.
 
Die 100g havermout in de ochtend Is dat niet erg veel?
Want een portie Is 40g
Neem aan dat die 250ml melk dan ook te weinig Is er voor.
 
Die 100g havermout in de ochtend Is dat niet erg veel?
Want een portie Is 40g
Neem aan dat die 250ml melk dan ook te weinig Is er voor.

100g havermout kan prima. Maar met 250ml melk is het nogal dik, met 400ml is het prima te doen.
 
Voedingsschema ziet er prima uit, alleen zou de witte rijst el vervangen voor zilvervliesrijst.
 
Wat is het verschil tussen die twee dan?
 
Back
Naar boven