AndroidHealthClinic

wat vinden jullie van een DBB youtube kanaal? (1 bezoeker)

Wat vinden jullie van een DBB youtube account? Bv. met als naam www.dbbtube.com


  • Totaal stemmers
    57
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
894
Waardering
1
wat vinden jullie van een DBB youtube kanaal?

-ja ,Super idee
-Bwa, heb er mijn twijfels bij
-Dat gaat weer een hoop geld kosten, maar leuk idee
-Stom idee!
 
Vlot niet zo met die poll geloof ik :D
 
Jubtub ftw.

Waar blijft de poll?
 
Hij wet niet hoe hij een poll kan maken....
 
Ja, bwa, een idee
 
Heb het voor elkaar...
 
Geen idee wat voor meerwaarde, nu hebben de meeste toch al een account en posten hun filmpjes ook gewoon.
 
zou leuk zijn als je alle bb filmpjes daarop kan vinden maar ik denk toch dat als je op youtube gaat zoeken je meer gaat vinden uiteindelijk .
 
een leuk idee. met diverse secties zodat je ook allerlei zaken kunt plaatsen (bijv van je vakantie of je nieuwe auto ..ofzo :cool:
 
goed idee als er uitsluitend vette bodybuilding filmpjes worden gepost en geen onzin, daar is deze site al voor.
 
kost dat geld dan?
 
geld kosten zal het niet, groot nadeel is dat enkel big-t zal kunne uploaden lijkt mij. je kunt trouwens toch onmogelijk ALLE bodybuildingfilmpjes erop zetten.
 
Ja, dat bedoelde ik.
 
Lol, das een heel ander verhaal. Lijkt me niks. Je kan opzich wel op deze site een pagina maken waar iedereen youtube filmpje kan plaatsen. Maar een eigen video streaming site lijkt mij wat overdreven.
 
Ok, voor de duidelijkheid bedoel ik met een account vanaf nu dus geen volledig nieuwe streamingsite maar gewoon een account dat je op youtube zelf kunt maken.
 
Back
Naar boven