MuscleMeat

Wat vinden jullie van Herbalife producten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2002
Berichten
1.397
Waardering
2
Ik heb van een vriend een aantal dingen gehad een pot en sportvoeding en een stel pillen om de voeding op te nemen.

Hebben meer van jullie hier ervaring mee en zoja, wat vinden jullie er van.

Een shake bevat een heleboel vitamines en mineralen en per shake zit er 17,5 gram eiwit en 22 gr kh.
 
Herbalife is goed spul, gebruik het zelf ook. Het is heel makkelijk om je gewicht ermee te controleren. Je moet alleen niet denken dat je alleen met herbalife veel spieren gaat opbouwen. Je zou naast de Herbalife producten (die voorzien je van de dagelijkse benodigde hoeveelheid van vitamines en mineralen etc) ook koolhydraten (brinta, weightgainer) en extra eiwitten ( Proteine van herbalife, bestaande uit pure soja-eiwitten of natuurlijk een ander product)

Top spul om goed in conditie te blijven, zonder er bij na te hoeven denken :) En het is nog lekker ook :D
 
Originally posted by Juriaan
Soja eiwit Sucks

Waarop baseer je dat? Het is beter dan elk andere eiwit (kweet alleen niet of dat opgaat als we het vergelijken met Whey).
 
Originally posted by WeZt


Waarop baseer je dat? Het is beter dan elk andere eiwit (kweet alleen niet of dat opgaat als we het vergelijken met Whey).

Het aminozuurpatroon van soja-eiwit is niet echt compleet geloof ik. Dat is de reden dat het niet echt ideaal is.
 
Ja volgens mij klopt het dat aminozuurpatroon niet compleet is en daarbij word het maar voor 66% opgenomen in je lichaam, maar het laatste weet ik niet zeker
 
inderdeed

Nooit wordt alle eiwit opgenomen hoor, niet bij whey, niet bij cassëine. Het verschil is alleen dat whey beter opgenomen wordt.
Soja-eiwit opname ligt nog lager las ik in een artikel op testmag.
 
Het is goedkoop, slecht en ik hoorde laats zelfs dat het kankerverwekkend kan zijn (wat tegenwoordig niet)
 
soja eiwit verhoogt tevens je oestrogeen spiegel.
 
Ik vind altijd dat dat Herbalife hun producten haast in je strot willen proppen, ze hebben verkopers die net stalkers lijken :mad:
 
Originally posted by jimbo
Ik vind altijd dat dat Herbalife hun producten haast in je strot willen proppen, ze hebben verkopers die net stalkers lijken :mad:
indd. ken iemand die het verkoopt, enne zoals die erover bezig is...lijkt wel een sekte ofzo ???
 
1. soja is wel een compleet eiwit (zie dat stuk erover), maar dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk opgenomen wordt
2. Herbalife geeft bijna geen enkele inhoudelijke produktinfo op de labels.. het is kwestie van vertrouwen --- > je gaat denken dat je fantastische spullen krijgt.. dat moet wel, want je betaalt je blauw

3. het is Multi-Level Marketing systeem.. iets minder netjes gezegd: pyramide systeem..daarom wordt het zo gepusht hè! De eerste verkopers van een land (de pioniers) worden heel rijk en daar word je lekker mee gemaakt (video van cruises etc. voor succesvolle verkopers). Wilde bij een voorlichtingsbijeenkomst voor a.s. verkopers waar ik naar toe werd meegetroond heel hard roepen dat de keizer geen kleren aan had..

kortom NIET GEBRUIKEN EN NIET INTRAPPEN JONGENS! :finger:

Espi, die in 1996 7 kg afviel op Herbalife produkten..kunst ja, je leeft op miss 1000kcal /dag.. :thumbd:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by WeZt


Waarop baseer je dat? Het is beter dan elk andere eiwit (kweet alleen niet of dat opgaat als we het vergelijken met Whey).

Soja onderdrukt je proteine synthese, het verhoogst je oestrageen gehalte. De BV is niet zo geweldig...incomplet aminozuur profiel. Van soja wordt geclaimd dat het een aantal vormen van kanker drukt...maar ze zeggen er niet bij dat de andere vormen juist worden gestimuleerd. Nog meer nodig?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Robin


Soja onderdrukt je proteine synthese, het verhoogst je oestrageen gehalte. De BV is niet zo geweldig...incomplet aminozuur profiel. Van soja wordt geclaimd dat het een aantal vormen van kanker drukt...maar ze zeggen er niet bij dat de andere vormen juist worden gestimuleerd. Nog meer nodig?

Kijk daar hebben we wat aan :thumb:
 
ok laten we het soja aspect ff los... en de rest van de producten :)
 
handig als je niet goed tege andere eiwitte kan..

of as r hongersnood heerst en er niks anders te krijge iz ;)
 
Laatst bewerkt:
Tis ook handig om alles binnen te krijgen, met zo weinig mogelijk calorieen.
 
uitsluiten soja eiwiten is niet genoeg maar een combinatie van soja eiwitten en melkeiwitten is toch beter dan melkeiwitten alleen. hoe meer varieteit in eiwitten, hoe beter.
 
ha denk ik trap deze ff omhoog. kreeg zo´n aanbieding om dat spul te verkopen. weinig moeite veel geld. irri mens aan de phone... wat zeg je me daarvan!
 
Back
Naar boven