Fitness Seller

wat vinden jullie van het volgende kuurtje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idd, ben er nog niet 100% uit maar binnen een 5 a 6 weken begin ik eraan. dan heb ik 5 maanden rust gehad

Wat zijn je doelstellingen? 102, 13% bij 1m72, na deze kuur wordt dat mss wel 104 aan 8%... lijkt me wel fel om een wedstrijdje mee te pakken op deze stats.
 
hmm, heb ook wel weer zin als ik dit zo zie :D
nog ff paar weekjes wachten :(
 
Wat zijn je doelstellingen? 102, 13% bij 1m72, na deze kuur wordt dat mss wel 104 aan 8%... lijkt me wel fel om een wedstrijdje mee te pakken op deze stats.

weet niet of ik ooit een wedstrijd ga meedraaien, doe het puur voor mezelf. 8% lijkt mij wel heftig aangezien ik nooit onder de 11% gestaan heb. persoonlijk denk ik dat mijn doelen ongeveer op 110kg aan 10% tegen volgende zomer :D en dat zal zowel mijn max zijn als ik dat ga kunnen behouden
 
Lekker kuur kerel, nix aan en op te merken.
En mooie resultaat had je ook na je laatste kuur.

Veel gains toegwenst.

suc6
 
wel relaxed trouwens dat je al die weken in het buitenland je gains zo goed hebt weten vast te houden..!Kon daar goed eten en trainen dus?
 
wel relaxed trouwens dat je al die weken in het buitenland je gains zo goed hebt weten vast te houden..!Kon daar goed eten en trainen dus?

het eten was zodanig goed dat ik maar bleef eten en tijdens vakantie's kom ik meestal goed bij. heb natuurlijk doorgetraind met een goeie creatine...
 
nette kuur, alles mooi doordacht
hier ga je flink mee gainen!!!
 
Ga je nog een log bijhouden,als je start met je kuur?
 
ik heb goed nagedacht en kom aan het volgende kuurtje, heb nog jaren zat om te kuren dus beter beginnen met een minimale dosis. heb alles wat doorgetrokken aan een lagere dosis en de primo opzei gelaten voor in mijn derde kuur :)


w1-4 Test P 150mg EOD
w1-14 Test E 500mg EW
w1-14 Bold 500mg EW
w13-17 Tren A 75mg EOD
w13-17 Mast P 100mg EOD
w15-17 Test P 150mg EOD

vanaf week 18 beginnen nakuren met 20mg nolvadex per dag gedurende 5weken, en vanaf week 7 tot week 17 elke week 500UI HCG
 
denk nu dat je wel erg laag gaat, bold is een erg mild middel, in de cut prima op 500, wil je gainen zou k minstens 750 pakken. Dan zou k de test op 625 (2,5ml)doen om mee te komen met de bold, en de tren a zou k iets verhogen naar 112,5 (1,5ml)
 
dacht gelezen te hebben dat er mensen waren die goed gingen op 500mg, wat dacht je hiervan?

w1-4 Test P 150mg EOD
w1-14 Test E 625mg EW
w1-14 Bold 625mg EW
w13-17 Tren A 112mg EOD
w13-17 Mast P 100mg EOD
w15-17 Test P 150mg EOD
 
goeie middenweg lijkt me:D
maar serieus, voor een tweede kuur is dit ruim voldoende om lekker te gainen.
 
goeie middenweg lijkt me:D
maar serieus, voor een tweede kuur is dit ruim voldoende om lekker te gainen.

ik heb nog een maandje de tijd, wat zou jij nu doen cutten of bulken tot dan?
 
hangt van je huidige staat af, maar ik cut altijd een paar weken voor een massakuur, vind de omslag daarna dan lekker. Maar ga dan niet heel diep of zo, gewoon iets meer cardio, voeding houd k evenhoog.
 
hangt van je huidige staat af, maar ik cut altijd een paar weken voor een massakuur, vind de omslag daarna dan lekker. Maar ga dan niet heel diep of zo, gewoon iets meer cardio, voeding houd k evenhoog.

denk dat ik ook eerst een procentje ga afvallen, tnx vo de ractie
 
Was het voordeel aan de bold en primo samen?
 
Was het voordeel aan de bold en primo samen?

ben ik ook benieuwd naar??


Met primobolan krijg je alleen pure spieren erbij (lean mass), geen vocht en vet, en boldenone neem ik erbij voor de positieve toename in eetlust, altijd handig in een bulkkuur. en bold beloofd toch ook wat kwaliteitsmassa tijdens lange kuren. ook zijn het beide goede eiwitspaarders...
 
Back
Naar boven