Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb gehoord dat j-Tech ook goed moet werken? wat vinden jullie van dit merk? Ik ga voor het eerst creatine gebruiken en wil meteen iets hebben wat echt goed werkt!!
Vanille, Choko en Orange. Afhankelijk van de hoeveelheid vloeistof wordt hij dikker. Moet er wel bij vertellen dat whey op zich niet dik hoort te worden...
Ik vind de J-tech proteines prima ! Vooral de smaken choco/vanille/banaan vind ik goed....de orange vind ik iets minder smaken en deze schuimt een stuk meer dan de andere smaken.
De vernieuwde versie komt zeer binnenkort. Termijn kan ik echter nog niet exact geven.
Rage is een Cell Tech vergelijkbaar product (tot op heden > de vernieuwde versie is dus anders!).
dextrose, creatine, glutamine, tarine, BCAA's, L-Ornithine, L-Arginine, ALA, potassium, sodium.
Ik vindt J-tech ok maar De weight gainers van Twinlab zijn een stuk beter.
Ik doe 100 gram poeder in een shake als aanvulling bij mijn ontbijt. geurende de dag neem ik nog twee zulke shakes.
Ze geven mij althans de nodige energie.
samenstelling: ongeveer 20% eiwit en 75% koolhydraten.
Je hebt potten van 4,6 kg!