Fitness Seller

wat vinden jullie van je haar afscheren je oksels en je buik enz

Bezoekers in dit topic

wurkoutboy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
38
Waardering
0
ik wil graag reacties van vrouwen maar het mag ook van mannen die het zelf doen zijn .
 
Ik scheer mijn armpits en op mijn pens groeit haar.
 
Enkel bijknippen...
 
Ik scheer met een trimmertje mn haar wat bij aan de oksels. Lang haar daar is gewoon vuil en onverzorgd imo, zeker als je traint. Lekker fris trouwens dan.
Alles af vindk er ook niet op trekken als man... als vrouw een must :).
buik hoeft niet want er groeit niets ^^
 
ik scheer mijn torso wel, oksels niet.

ik doe het niet alleen voor de vrouwtjes, ook komen je spieren beter naar voren als er geen haar op zit.
 
Ik vind alles kaal enorm gay, maar dat is mijn mening. Ik ros er af en toe met een tondeuze doorheen.
 
borsthaar moet kompleet weg, armpit haar moet kompleet weg, baardhaar weg..,en bal en balregiohaar reduktie.
 
Gewoon alles eraf, ole vrijheid blijheid...en als er genoeg haar uit me kop is gevallen van de test, gaat dat ook kaal.
 
Okselhaar blijft lekker staan. Borst gaat helemaal kaal. En mijn Jaap Stam wordt netjes getrimd elke week.
 
borsthaar moet kompleet weg, armpit haar moet kompleet weg, baardhaar weg..,en bal en balregiohaar reduktie.

+1 :thumb:


Moet ook zeggen dat ik geen vrouw ( althans van mijn generatie ) ken die tegenwoordig nog borsthaar aantrekkelijk vindt,..... misschien enkel vrouwen met vriendjes die een behoorlijke buik hebben en het haar dat zo een beetje verdoezeld :D
 
Lekker bijwerken/knippen, maar alles helemaal kaal vind ik niet mannelijk...
 
Ikzelf scheer m'n oksels.
Ik vind het proper, mooi en gemakkelijk.
De dames uit mijn omgeving vinden het echter gay.
 
gezicht dagelijks, kruis ook kaal, buik en rug zit niets op, enige wat overblijft zijn onderarmen en benen die dus behaard zijn, speel wel met de gedachte om de benen ook eens te scheren om te kijken hoe dat bevalt. Op het hoofd uiteraard een mooie volle bos haar, zodat het vrouwtje lekker met haar handen erdoor heen kan.
 
Back
Naar boven