AndroidHealthClinic

wat vinden jullie van je haar afscheren je oksels en je buik enz

Bezoekers in dit topic

ik scheer mn torso, mn oksels en zelfs mn schaamhaar weg
veel hygiënischer en makkelijker..
vrouwtjes vinden het leuk
kortom : enkel voordelen..
 
Borst/buik gladgeschoren
oksels overweeg ik al lang maar het jeuken en irriteren houd me wat tegen...
 
Ik scheer m'n gezicht. Oksels scheer ik soms kaal, niet altijd maar sowieso flink kort, schaamstreek ook kort. De rest blijf ik vanaf totdat ik vind dat het uit de hand loopt, maar dat vind ik nog niet :p
 
Borsthaar mag niet weg van vriendin, maar mijn rug scheren vond ze geen probleem (hypocriet tssss.... ;))

Kan je je hoofd niet 180° draaien? :D


M'n balletjes worden geschoren, rest er rond wordt kortgetrimd,
okselhaar wordt zo nu en dan ook kortgetrimd, rest hoef ik me
(nog) niet veel van aan te trekken, zo af en toe een lange haar
wordt dan wel weggeschoren op borst en buik. Rest blijft...
 
Buik en borst haar doe ik altijd met te tondeuse op standje 1. Oksels knip ik bij of scheer ik kaal in de zomer. Gezicht doe ik om de 2 dagen, stoppels zien er ook wel cool uit. Ballen scheer ik en d'r boven knip ik kort.
 
ik laat altijd mn borst + buik waxen


piemol + oksels die trim ik met mn bodygroove :P
 
Okselhaar, borsthaar, balhaar (en daarboven), buikhaar, beenhaar : weg!

Men vriending vind dit ook leuker, int begin niet, tot dat ik het terug liet groeien, toen was het van "mm, toch liever kaal)
 
Oksels vind ik hygienischer als ze kaal (of kort) zijn. AL dat shag gaat alleen maar zweet inzitten, wat bacteriegroei bevordert en reuk (stank) veroorzaakt. Tevens vind ik het geen gezicht zo'n bos als iemand een hempje aan heeft (en wat u niet wilt dat u geschiedt .....)

Helemaal mee eens. De zomer komt eraan dus de hemdjes mogen weer uit de kast :bang:
Ik houd totaal niet van veel lichaamshaar bij een man (bij een vrouw ook niet overigens), maar uiteindelijk moet hij het helemaal zelf weten. Borst-, buik- en rugvacht vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Bijgetrimd ziet het er gewoon verzorgder uit.
 
Borst/buik gladgeschoren
oksels overweeg ik al lang maar het jeuken en irriteren houd me wat tegen...

Scheer het dan 's avonds voor het slapen gaan. Na het scheren even snel scrubben en er wat bodylotion op smeren. Dan heb je nergens last van (en je oksels worden er lekker zacht van).
 
Ik scheer alleen de oksels en me schaamhaar.
Mocht het ooit nodig zijn dan is het gewoon harsen die borst!
 
1x in de paar weken scheer ik m'n oksel kaal. En elke week m'n ballen en alles rondom m'n willy!
 
oksels wel, omdat ik altijd hempjes aanheb en me nooit douche. Niemand zit te wachten op mijn zweterige okselhaar.
 
oksel, borst , ballen, buik en benen --> kaal.

Vroeger trimde ik mijn benen en toen wou ik 1 keer proberen scheren. Sindsdien altijd alles af.

En nu recentelijk mijn onderrug laten waxen.

Ik heb het zo niet voor haar, en toch ben in niet gay (en ook niet kaal op mijn hoofd).
Het viests vind ik mijn tepelhaar (zo net rond de tepel). Dat lijkt toch op niks?
 
Mannenonderhoud bestaat uit, imo:

  • schaamhaar kortwieken, maar niet het streepje van het schaamhaar tot de navel, dat is namelijk erg geil dat stukje met haar.
  • het liefst ook de oksels kortwieken
  • borsthaargroei voorkomen, eruit trekken met pincet
  • gezicht scheren
  • de rondzwervende haartjes rondom je wenkbrauwen verwijderen

exactement !! :thumb:
 
waxen oeee neee scheer het liever met mesje

waxen eens maar nooit weer d8 valt wel mee jaja
 
Back
Naar boven