Fitness Seller

wat vinden jullie van je haar afscheren je oksels en je buik enz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oksel haar af en vanonder aan de Piemel kaal en buik in een lijntje!
 
Kaal = gay en behaard niet?
Dan vraag ik mij hoe de dames van Bearforce one aan hun bijnaam komen:rolleyes:
Dan ben ik maar hartstikke gay, maar ik ben tenminste wel hygiënisch, stelletje madenkwekers.
Niks is zo goor als door het zweet aan elkaar plakkend haar!
Ik moet de eerste behaarde wedstrijd BB'er trouwens ook nog tegenkomen.
 
Hele bovenlichaam zowiezo...behalve armen niet altijd. Kruis is ook standaard.

Mijn hoofd ook altijd netjes opscheren en benen zeer zelden.

Meisjes denken weleens dat ik mijn wenkbrauwen doe, maar daar heb ik nog nooit aangezeten.
 
Schaamhaar haal ik helemaal weg, het lijntje onder m'n navel maak ik dunner, m'n oksels knip ik bij en dat stukje tussen m'n wenkbrauwen onthaar ik ook. Ook rond m'n tepels haal ik het weg.:) Toch ben ik er achter gekomen dat veel vrouwen het niet aantrekkelijk vinden als je alles weghaalt?
 
oksels, tepel en borsthaar weg, boven het geslacht en lans de lies ook alles weg, de rest erlangs blijft staan
 
alles eraf, borst, oksel, schaamhaar, wel zo hygienisch;)
 
Pff heb me t weekend weereens gewaxt, zit alleen onder de uitslag nu. :P
 
standaard ducktape + 1 sec lijm
 
Kaal = gay en behaard niet?
Dan vraag ik mij hoe de dames van Bearforce one aan hun bijnaam komen:rolleyes:
Dan ben ik maar hartstikke gay, maar ik ben tenminste wel hygiënisch, stelletje madenkwekers.
Niks is zo goor als door het zweet aan elkaar plakkend haar!
Ik moet de eerste behaarde wedstrijd BB'er trouwens ook nog tegenkomen.

Ik moet de eerste hetero bodybuilder nog tegenkomen.....
 
ik scheer mijn oksels wel.. is veel hygiënischer vind ik
en frisser met trainen

buik scheren hoeft niet want staan nauwelijks haren op gelukkig :D
 
Ik vind alles kaal enorm gay, maar dat is mijn mening. Ik ros er af en toe met een tondeuze doorheen.

Ik ken méér behaarde gays dan kale..... dus weg met het cliché: kaal = gay
 
omdat m'n vriendin het graag heeft scheer ik me "op alle plaatsen" behalve op m'n buik, heb wat haar onder m'n navel, dat blijft staan:D vind het wel een must voor vrouwen, zeker okselhaar is enorm lelijk, vind ik. en kaal is absoluut niet gay :eek:
 
zak en daaromheen, schaamhaar en oksels bijknippen, rug laat ik doen door me buurmeissie, als smoesje hey kan je me rug ff doen (heb echt maar paar haartjes), dan eindigt het meestal in een lekkere stamppartij.

verder, kerels zijn harig, zak en omstreken is gewoon hygienisch en wel zo eerlijk, heb zelf ook liever een haren in me muil als ik een mossel in me snuit heb.
 
zak en daaromheen, schaamhaar en oksels bijknippen, rug laat ik doen door me buurmeissie, als smoesje hey kan je me rug ff doen (heb echt maar paar haartjes), dan eindigt het meestal in een lekkere stamppartij.

verder, kerels zijn harig, zak en omstreken is gewoon hygienisch en wel zo eerlijk, heb zelf ook liever een haren in me muil als ik een mossel in me snuit heb.
Dus jij doet je buurmeisje?

Had ik maar zo'n buurmeisje :(
 
Back
Naar boven