AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van mij bouw? (Fysiek) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

XchaosXcarlosX

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Berichten
43
Waardering
8
Lengte
1m87
Hier even een foto van mij bouw ik ben 23 186 lang en weeg ongeveer tussen de 95 en 100 kilo.

3522C849-F16C-4E3C-956F-330AF0CA8BDA.jpeg
 
Wat vet weg en wat spiermassa aantrainen kan geen kwaad. Dit is zonder kwetsend te zijn het fysiek van iemand die nog moet beginnen. (Waar niets mis mee is als dat ook je bedoeling is)
 
Het feit dat je tussen de 95 en 100 zegt geeft wel aan dat je totaal niet serieus met je gewicht bezig bent. Aangezien je hier toch op het forum beland bent ga eerst eens sticky’s lezen
 
Wat wil je dat we zeggen? 10 kilo vet kan er nog af denk ik.
 
Het feit dat je tussen de 95 en 100 zegt geeft wel aan dat je totaal niet serieus met je gewicht bezig bent. Aangezien je hier toch op het forum beland bent ga eerst eens sticky’s lezen
Of hij is realistisch wat betreft de nauwkeurigheid van een gemiddelde personenweegschaal. ;)
 
Wat wil je dat we zeggen? 10 kilo vet kan er nog af denk ik.
Lijkt me ook wel, maar alles op zijn tijd, ondertussen de basis van krachtsport aanleren, heel rustig cutten en over een jaartje staat er een mooi fysiek.
(startpunt is ook al niet al te ernstig)
Denk dat je dit ook wel bedoeld,
 
Een vriend die net met trainen was begonnen vroeg eens aan mij "wat het ideale gewicht zou zijn met zijn musculatuur?": 40kg.
 
Hahahaa 20 kg jullie zijn gek max 10 eraf als ik 20 kg afval lijkt ik wel een uitgemerkelde aidspatient
 
Hahahaa 20 kg jullie zijn gek max 10 eraf als ik 20 kg afval lijkt ik wel een uitgemerkelde aidspatient

Zet dat droogtrainen dan maar uit je hoofd , door gebrek aan spiermassa, geen fatsoenlijk eetschema , geen fatsoenlijk trainingsschema en een portie eigenwijsheid zul jij dat doel niet kunnen bereiken en al helemaal niet zo snel mogelijk
 
Zonder hypertrofie zou rond de 80kg bij 1m86 een normaal/gezond vetpercentage betekenen voor een jonge man.
 
Je bouw is goed, dat voordeel heb je. Scheelt toch weer flink wat uurtjes eten en trainen.
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/cutten-hoe-begin-ik.112937/

Wat leesvoer en kom met inhoudelijke vragen als je die dan nog hebt.

Alleen zoals SvP0501 al deels zegt, alles begint bij een realistisch zelfbeeld en aanpak. Als mensen je hier moeten gaan 'overtuigen' dat je gewoon bijna 20kg overgewicht hebt en je neemt Youtube meuk serieus, dan zijn ze snel klaar met je. Ga gewoon afvallen en je komt er zelf achter in de spiegel hoe ver je moet gaan voor 'droog' :loopband:
 
Hahahaa 20 kg jullie zijn gek max 10 eraf als ik 20 kg afval lijkt ik wel een uitgemerkelde aidspatient
Toen ik begon met fitness, woog ik 93 en dacht hetzelfde als ik 20 kilo zou afvallen. Nu 1,5 jaar later ben ik 20 kilo lichter, maar heb nog steeds een klein buikje. Dus denk dat ze wel degelijk gelijk hebben.
 
20kg eraf zeker ! Hangt al 10kg aan vocht op je lichaam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven