MuscleMeat

Wat vinden jullie van mijn progress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nette progressie, gewoon zo lekker doorgaan.
En boeiend wat mensen van je kleding vinden, waar mensen zich tegenwoordig al niet druk om maken. Gewoon lekker dragen waar je jezelf fijn in voelt.
(Squat kan wel wat hoger trouwens, maar zoals ik lees ben je daar al mee bezig ;))
Danku en ja squat kan wel wat hoger maar daar ga ik aan werke
 
Goed bezig.

Pijltje op je arm is ook goed vooruitgegaan.
 
Nou ben ik zelf geen tank-top type maar kunnen de uberbodybuilders misschien even aangeven vanaf welk gewicht of vanaf welke stats het is toegestaan een tanktop te dragen?

En vanaf wanneer is het toegestaan een drinkbeker mee naar binnen te nemen?

Ik ben zelf totaal geen ervaren sporter, lees altijd graag op dit forum, maar ik vind het triest hoe sommige mensen (die tenslotte op hun eigen niveau ook hun stinkende best doen) worden afgezeken om irrelevante dingen als het soort shirt dat ze dragen.

Ik vind een petje ook geen gezicht, maar dat moet iedereen lekker zelf weten. Of moet je daar ook een bepaalde armomvang voor hebben?
 
Nou ben ik zelf geen tank-top type maar kunnen de uberbodybuilders misschien even aangeven vanaf welk gewicht of vanaf welke stats het is toegestaan een tanktop te dragen?

En vanaf wanneer is het toegestaan een drinkbeker mee naar binnen te nemen?

Ik ben zelf totaal geen ervaren sporter, lees altijd graag op dit forum, maar ik vind het triest hoe sommige mensen (die tenslotte op hun eigen niveau ook hun stinkende best doen) worden afgezeken om irrelevante dingen als het soort shirt dat ze dragen.

Ik vind een petje ook geen gezicht, maar dat moet iedereen lekker zelf weten. Of moet je daar ook een bepaalde armomvang voor hebben?

Ben ook niet zo voor tanktops,liever gewone topjes.
 
Bij een lichaamsgewicht van 80 kilogram toch goed te doen.
Ja als je 17 jaar bent groei je als een kool maar denk dat het beter is om niet te heel zwaar te gaan tot je volledig volgroeid bent
 
Ja als je 17 jaar bent groei je als een kool maar denk dat het beter is om niet te heel zwaar te gaan tot je volledig volgroeid bent

Is dat echt zo of bro science? En TS is 1m87 wat maakt het dan nog uit?
 
Is dat echt zo of bro science?

Horen zeggen van mijn artsen, die zeiden bv als je aan het groeien bent je ruggengraat nog groeit, maar als je er bv 100kg op deadlift zal dit zowiezo dat proces wat tegenwerken
 
Horen zeggen van mijn artsen, die zeiden bv als je aan het groeien bent je ruggengraat nog groeit, maar als je er bv 100kg op deadlift zal dit zowiezo dat proces wat tegenwerken

Mocht dat zo zijn. TS is 1m87 die 2 cm minder kan wel geen kwaad.
 
The little fella you see at the gym who tries to draw attention away from his short stature by packing on excessive muscle mass (this generally has an effect opposite of that which was intended). Often waddles around like a muscly lil' meatball.

Dat ben ik dan toch niet. Ik ben wel klein maar heb geen spieren.
 
Horen zeggen van mijn artsen, die zeiden bv als je aan het groeien bent je ruggengraat nog groeit, maar als je er bv 100kg op deadlift zal dit zowiezo dat proces wat tegenwerken

en hoe werkt dat dat proces precies tegen.
 
weet ik niet :P bij iedere beweging ontstaat er microscopische slijtage?


misschien eerst even uitzoeken hoe de fuck een ruggengraat werkt voor je gaat zeggen dat een 100kg deadlift je groei tegenhoud
 
17 jaar en deadlift 100kg lekker gezond bezig, zou wel eens je vorm willen zien als je deze uitvoert
ik ben net 18 en zit nu op 1 herhaling 160 kg, 150 kan ik 6 keer goed uitvoeren en alles lager dan dat 8+ keer?...
 
Back
Naar boven