Fitness Seller

Wat vinden jullie van mijn progress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben net 18 en zit nu op 1 herhaling 160 kg, 150 kan ik 6 keer goed uitvoeren en alles lager dan dat 8+ keer?...

Mijn max was maar 155 kg op een bw van 60 tijdens de cut.
 
Jij geeft je geld uit aan ''Ik ben de breedste boy uit me gym kijk mij'' & waarschijnlijk kan je ook zo een enkeltje snapcity nemen. you can't lift with your egoooo. Kusjes xx

Alles oké daar? xx
 
Horen zeggen van mijn artsen, die zeiden bv als je aan het groeien bent je ruggengraat nog groeit, maar als je er bv 100kg op deadlift zal dit zowiezo dat proces wat tegenwerken
90% van wat je zegt is broscience en gebaseerd op 'van horen zeggen'...
 
90% van wat je zegt is broscience en gebaseerd op 'van horen zeggen'...

dus jij beweert dat deadliften op hoge gewichten gezond is voor een minderjarige die nog in zijn groei zit?
 
dus jij beweert dat deadliften op hoge gewichten gezond is voor een minderjarige die nog in zijn groei zit?

wel mooi dat je je eigen standpunt nog probeert te verdedigen terwijl je al toegeeft dat je er geen verstand van hebt.
als je er niet veel over weet post dan gewoon niet!
 
wel mooi dat je je eigen standpunt nog probeert te verdedigen terwijl je al toegeeft dat je er geen verstand van hebt.
als je er niet veel over weet post dan gewoon niet!

een forum is om te discussiëren en bij te leren, als ik wil posten doe ik dat gewoon :driving:
 
een forum is om te discussiëren en bij te leren, als ik wil posten doe ik dat gewoon :driving:

dus jij denkt dat er veel mensen van zullen leren als jij zomaar iets post waar je geen verstand van hebt en wat niet correct is?
 
het probleem met deadliften is dat bijna niemand fatsoenlijk kan deadliften :roflol: brb ja ik train voor massa en mn deadlift training is opbouwen naar 1 zware tyfus lelijke catback level spinal flexion set hmmmkkkaaayyyy

als je een oefening niet fatsoenlijk beheerst is het niet echt verstandig om er zwaar op te gaan (maar vermoeid liften zoals bij higher reps ook niet)
 
Broscience 50% facts 50% myths 100% results
 
Back
Naar boven