Fitness Seller

Wat vinden jullie van mijn schema ?

Bezoekers in dit topic

kursat7

Novice
Lid geworden
8 jan 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
86kg
Beste leden,

Een sinds een week ga ik 6 dagen naar fitness. Ik doe elke dag een uurtje cardio waarbij ik tussen de 600 / 700 calorieren verbrand. Ik doe daarbij ook full body krachttraining.

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
Cardio Cardio Cardio Cardio Cardio Cardio
Full body Full Body Full Body

Ook probeer ik niet meer dan 2000 kalorien per dag te nemen. De oefeningen die ik doe voor ik 3x 12 uit. Ik dacht dat ik wel sterk was maar bij chest peck deck heb ik al moeite met 25 kilo.

Is het raar dat ik moeite heb met 25 kilo, en is het zinloos als ik met lichte gewichten train ?
 
Beste leden,

Een sinds een week ga ik 6 dagen naar fitness. Ik doe elke dag een uurtje cardio waarbij ik tussen de 600 / 700 calorieren verbrand. Ik doe daarbij ook full body krachttraining.

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag
Cardio Cardio Cardio Cardio Cardio Cardio
Full body Full Body Full Body

Ook probeer ik niet meer dan 2000 kalorien per dag te nemen.

Er is niets mis met 3x full body en dan nog wat cardio.
Wat mij eerder stoort is dat je maar 2000kcal per dag eet.

Je onderhoud ligt +/- op 2700kcal, dus je mag best wat meer eten 2200kcal minimum.
Tenzij je op 2200kcal niet afvalt..

De oefeningen die ik doe voor ik 3x 12 uit. Ik dacht dat ik wel sterk was maar bij chest peck deck heb ik al moeite met 25 kilo.

Is het raar dat ik moeite heb met 25 kilo, en is het zinloos als ik met lichte gewichten train ?

Het hangt er natuurlijk van af hoe lang je al aan het trainen bent..
 
Hey, bedankt voor je reactie. Ik ben 2 weken geleden begonnen. Ik hoop dat het goed komt en de juiste schema voormezelf kan maken.
 
ik wil je schema wel checken maar ik weet niet waarop aangezien ik je doelstelling niet weet.
 
Is het raar dat ik moeite heb met 25 kilo, en is het zinloos als ik met lichte gewichten train ?

Nee het is niet raar dat je met 25 kg moeite heb,en het is niet zinloos als je met lichte gewichten train.
Het gaat echt niet alleen om de zwaarte van het gewicht ,dit werd altijd wel zo'n beetje aan genomen maar is al lang achter haalt.
Belangrijker is je oefeningen correct uitvoeren met een wat lichter gewicht,dan halve oefeningen en blesure leed met zware gewichten.
Na verloop van tijd zal je merken dat je kracht gaat toenemen en ga je dus van zelf zwaarder trainen.
Succes ermee!
 
Back
Naar boven