AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van mijn schema?

Bezoekers in dit topic

e31.jpg
 
Hey, ik wilde even excuses aanbieden voor mijn overdreven reacties op jullie tips en plagerij (dat heus mee viel). ;) Het gaat in ieder geval best goed al eet ik misschien net een tikje teveel dus dat is nog ff pijlen maar ben 3 kilo aangekomen in de tussentijd en progressive overload gaat goed en er is spiergroei te zien. Thanks iig voor de tips die hier waren en heb er zeker wat aan gehad.
 
Het gaat in ieder geval best goed al eet ik misschien net een tikje teveel dus dat is nog ff pijlen maar ben 3 kilo aangekomen in de tussentijd en progressive overload gaat goed en er is spiergroei te zien. Thanks iig voor de tips die hier waren en heb er zeker wat aan gehad.
Goed bezig wn leuk om te horen! :thumb:
 
Hey, ik wilde even excuses aanbieden voor mijn overdreven reacties op jullie tips en plagerij (dat heus mee viel). ;) Het gaat in ieder geval best goed al eet ik misschien net een tikje teveel dus dat is nog ff pijlen maar ben 3 kilo aangekomen in de tussentijd en progressive overload gaat goed en er is spiergroei te zien. Thanks iig voor de tips die hier waren en heb er zeker wat aan gehad.
Niet dat het nodig was, maar dit berichtje maakte mijn dag helemaal goed. Er is nog hoop voor de mensheid :laugh: .
Leuk om te lezen dat het goed gaat, succes!
 
🍿 🍿 ik zit er weer voor .
 
Bij het zoeken naar schema’s kwam ik uit bij deze discussie. Na alles te lezen ben ik nu eigenlijk wel benieuwd. Iedereen adviseert dat 6x per week veel te veel zou zijn. Beter eerst 4x per week met bijv uplp of dergelijke variaties. Maar de TS bleef eigenwijs vasthouden aan het gelezen boek en ppl met 5-6 dagen in de week.

We zijn nu bijna een jaar verder, heeft appelstoop zijn gelijk gehaald met ppl of is dat toch niet handig gebleken en had hij beter naar de adviezen hier kunnen luisteren?
 
Bij het zoeken naar schema’s kwam ik uit bij deze discussie. Na alles te lezen ben ik nu eigenlijk wel benieuwd. Iedereen adviseert dat 6x per week veel te veel zou zijn. Beter eerst 4x per week met bijv uplp of dergelijke variaties. Maar de TS bleef eigenwijs vasthouden aan het gelezen boek en ppl met 5-6 dagen in de week.

We zijn nu bijna een jaar verder, heeft appelstoop zijn gelijk gehaald met ppl of is dat toch niet handig gebleken en had hij beter naar de adviezen hier kunnen luisteren?
Hey, ik lees je reactie nu pas. Dat was inderdaad veel te veel en onnodig, haha. Ik liet dat al snel vallen en ging GSLP weer doen. Ik vond dat toch te zwaar en monotoom, te weinig volume en ik trainde niet consequent genoeg.

Sinds eind december ben ik echt consequent goed bezig en doe ik Jim Wendler 531 met de geweldige app Keylifts en dat bevalt me echt uitstekend. De manier hoe de mainlifts gedaan moeten worden, vind ik erg tof. De opbouw en de kleine winsten die je erin boekt en gemakkelijk accessory lifts kunt kiezen/toevoegen per cycle. Ik deed eerst een cycle Boring But Big 4x per week terwijl ik in overschot at, maar toen besloot ik toch te gaan cutten (wat een goede keuze is geweest) en overgestapt naa 531 First Set Last (dat is vergelijkbaar met BBB maar dan 5x5 supplemental ipv 5x10. En sinds deze week besloten dat het beter is om 3x per week te gaan waarbij ik 2x per week squat en bench press doe en dan heb ik wat meer ruimte om erbij te hardlopen. Verder is mijn 1rp van Bench Press nu 65 kilo en deadlift 115 kilo, om maar wat op te noemen. Nu helaas geen snelle progressie vanwege de cut. Mijn lichaam is wel echt veranderd. Sinds deze week supersets ontdekt en ik kan veel meer doen in mijn training, echt een vooruitgang.

Dit is mijn schema nu die erg gericht is op borst omdat ik dus van mijn manboobs af wil komen. Ik heb er geen ab oefeningen in omdat ik er echt een pleuris hekel aan heb en ik niet echt overtuigd ben van de noodzaak van wat ik ervan heb gelezen. En volgensmij trainen de andere oefeningen die ik doe de abs ook wel. Ik overweeg wel om toch Lying Leg Raises en Ab Wheels te gaan toevoegen maar dan op de dinsdag of donderdag eventueel. Nog niet over uit.

Supplemental = 70% op training max, 5x5

MA

Bench Press
Bench Press supplemental supersets met Dumbbell Row
Pull-up supersets met Push-ups
Squat
Squat supplemental supersets met Tricep Dips

WOE

Overhead Press
Overhead Press supplemental
Incline Bench Press (Dumbbell)
Rear Lateral Raise (Dumbbell)
Deadlift
Deadlift supplemental supersets met curls (dumbbell/barbell)

VRIJ

Bench Press
Bench Press supplemental supersets met Dumbbell Row
Chin-ups supersets met Push-ups
Squat
Squat supplemental supersets met Tricep Dips
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven