Fitness Seller

Wat vinden jullie van mijn schema?

Bezoekers in dit topic

Ik zat de hele dag thuis dit jaar maar sinds kort begonnen met een simpel baantje als post bezorger als basis (5x pw 2-4 uur per dag lopen/fiets). Dus dat is wel gezond denk ik. Daarnaast zal ik soms nog werken als zzper in horeca of vanaf computer. Verder wandel ik wel vaak en hardloop ik, het liefst 1/2x per week 5km.

De eiwit kwam omdat ik 3 scoops van m'n erwten eiwit had genomen. Haha. Was dus niet nodig. Qua eten had ik al voldoende achteraf gezien.
Als je ook weer zoveel gaat lopen/fietsen en nog hardloopt ga je meer verbranden dan je denkt. Je onderhoud zal hoger liggen en de vele "cardio" kan ook je spieropbouw in de weg zitten. Dus zorg dat je echt goed eet. Anders kan je trainen tot je een ons weegt (sorry voor de uitspraak :p ) maar zal je spieropbouw niet lukken....
 
Als je ook weer zoveel gaat lopen/fietsen en nog hardloopt ga je meer verbranden dan je denkt. Je onderhoud zal hoger liggen en de vele "cardio" kan ook je spieropbouw in de weg zitten. Dus zorg dat je echt goed eet. Anders kan je trainen tot je een ons weegt (sorry voor de uitspraak :p ) maar zal je spieropbouw niet lukken....
Ja, ga ik zeker op letten. Moet je nagaan afgelopen jaar met de horeca. Ik at ook nog eens deficit en liep echt vele vele kilometers op werk en at er weinig. Denk dat ik nu pas echt de vruchten ga plukken, zin in.
 
Ja, ga ik zeker op letten. Moet je nagaan afgelopen jaar met de horeca. Ik at ook nog eens deficit en liep echt vele vele kilometers op werk en at er weinig. Denk dat ik nu pas echt de vruchten ga plukken, zin in.
Ach tut, je hebt het ook zeer zwaar gehad. Heel erg knap dat je er zo mee omgaat.
Nu gauw dat rokje uit, knallen in de gym en vreten als een beest :flexbiceps:
 
Ach tut, je hebt het ook zeer zwaar gehad. Heel erg knap dat je er zo mee omgaat.
Nu gauw dat rokje uit, knallen in de gym en vreten als een beest :flexbiceps:
Wat? Ik bedoel dat het daardoor moeilijk was om progressive overload en aan de calorieen te komen. Tering wat ben jij toxic. Flikker toch op. Door mensen als jij durven mannen niet gewoon zichzelf te zijn en kwetsbaarheid te tonen. Lekker die patriarchaat behouden. Patser. Ik kots op mensen als jou met je fucking aannames.
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic, grappig te lezen dat je stagneert met je trainingen vervolgens krijg je uit alle hoeken tips en tricks en je slaat alles in de wind, ik denk dat je zelf al een heel eind gaat komen op het GOMAD dieet en gewoon 5x5 stronglifts, als
Je al zo lang bezig bent en je boekt geen progressie is er wat mis..
 
Leuk topic, grappig te lezen dat je stagneert met je trainingen vervolgens krijg je uit alle hoeken tips en tricks en je slaat alles in de wind, ik denk dat je zelf al een heel eind gaat komen op het GOMAD dieet en gewoon 5x5 stronglifts, als
Je al zo lang bezig bent en je boekt geen progressie is er wat mis..
Dat komt omdat al ga ik ondersteboven trainen met een hoedje op: stagnatie kwam door te weinig eten en trainen, niet door dit schema want die doe ik pas net. Verder heb ik bepaalde tips al geintegreerd en andere staan in de wachtrij nadat ik huidig plan heb geprobeerd...
 
Wat? Ik bedoel dat het daardoor moeilijk was om progressive overload te doen. Tering wat ben jij toxic. Flikker toch op. Door mensen als jij durven mannen niet gewoon zichzelf te zijn en kwetsbaarheid te tonen. Lekker die patriarchaat behouden. Patser. Ik kots op mensen als jou met je fucking aannames.
Ik las het bericht van Solway Firth vooral als goedbedoelde motivatie: Genoeg gesproken over het verleden, genoeg gesproken over het heden, nu vooral lekker gaan trainen.

Misschien is dat mijn inschatting van Solway Firth, misschien is dat de manier van doen op het forum, misschien vind ik dat zelf ook een betere manier om jonge mannen te motiveren: je kan meer dan jezelf denkt, geen aai over de bol maar een schop onder je kont.

Overigens is "flikker toch op" ook nogal toxic, daardoor durven mannen niet zichzelf te zijn. :D

Tenslotte: neem je rust, herstel en slaap heel serieus, het vergroot je kans op succes.
 
Dat komt omdat al ga ik ondersteboven trainen met een hoedje op: stagnatie kwam door te weinig eten en trainen, niet door dit schema want die doe ik pas net. Verder heb ik bepaalde tips al geintegreerd en andere staan in de wachtrij nadat ik huidig plan heb geprobeerd...
Weet je nu precies wat je eet ? En zo ja post dit is laat is een schema zien, wat ik zo heb gelezen heb je met jou lengte en beweging aan die 2600 kcal die ik hier ergens zag staan echt niet genoeg hoor. Kan je 100 schema’s proberen maar spierballen kweek je in de keuken.
 
Zijn er maar weinig die een “t rex” shape hebben en de armen niet overheen komen met het lichaam.

Kan er wel een opnoemen hoor…. 🫠
Zowat alle goede bodybuilders op dit forum...
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Weet je nu precies wat je eet ? En zo ja post dit is laat is een schema zien, wat ik zo heb gelezen heb je met jou lengte en beweging aan die 2600 kcal die ik hier ergens zag staan echt niet genoeg hoor. Kan je 100 schema’s proberen maar spierballen kweek je in de keuken.
Dat weet ik precies ja. Dat hou ik al een lange tijd bij. Ik had afgelopen jaar dus maar ongeveer 2000 calorieen plus intensief werk en 2x per week hardlopen. Volgens tdee is 2500 mijn maintenance. Dus tussen 2700-3000 is mijn plan. Ik kan wel fotos toevoegen van de afgelopen twee dagen die perfect gingen qua eten denk ik.
 
Jij hebt je motor pak toch ook speciaal passend moeten maken om je uitzonderlijke biceps ??
Ik had vroeger de grootste maat van een Damen Leathers Johnny Cecotto pak 20cm wijder laten maken op de borst, 10 op de armen en 15cm laten innemen op de taille en het zat nog beroerd strak.
 
Dat weet ik precies ja. Dat hou ik al een lange tijd bij. Ik had afgelopen jaar dus maar ongeveer 2000 calorieen plus intensief werk en 2x per week hardlopen. Volgens tdee is 2500 mijn maintenance. Dus tussen 2700-3000 is mijn plan. Ik kan wel fotos toevoegen van de afgelopen twee dagen die perfect gingen qua eten denk ik.
Goed dat je het bijhoudt, consequentie is de key in gewicht aankomen, ik zou persoonlijk met jou stats en trainingen nog wel hoger gaan in kcal, maar je kan dit even aankijken wat het met je doet, mits je het maar consequent blijft doen
 
Onderhoud ligt hoger bij jouw lengte en inspanningen.
3-4x per week trainen en intensieve arbeid is al 3000kcal. Je BMR is ~ 1900.
 
Onderhoud ligt hoger bij jouw lengte en inspanningen.
3-4x per week trainen en intensieve arbeid is al 3000kcal. Je BMR is ~ 1900.
Vind je 5x per week post lopen 2-4 uurtjes intensief ja? Verder doe ik niet veel hoor haha. Ja en dus soms hardlopen 5km. Dat horeca werk doe ik voorlopig niet en al tijd niet gedaan. Dan moest ik wel 3500 gaan eten denk. 😅
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je het bijhoudt, consequentie is de key in gewicht aankomen, ik zou persoonlijk met jou stats en trainingen nog wel hoger gaan in kcal, maar je kan dit even aankijken wat het met je doet, mits je het maar consequent blijft doen
Yeah, ik heb tot twee dagen geleden gedacht dat ik teveel vet had omdat ik dus van slappe baby huid af wilde en man boobs. Maar komt dus puur door gebrek aan massa denk ik. Dus dit zal al echt behoorlijk verschil brengen. Heb zelfs afgelopen jaar vaak minder dan 2000 cal gegeten.
 
Nogmaals... waarom zoveel eiwitten?
En eigenlijk zo weinig koolhydraten. Meeste maaltijden missen de koolhydraat bron.
Neem bij je ontbijt eens een fatsoenlijke bak havermout (ook lekker in kwark).
En als je meer gaat eten in kcal. Pak dan ook koolhydraten. Gaat je meer helpen dan nog meer eiwit en vet.

Hoe weeg je de rijst af? Gekookt of ongekookt?
 
Wat? Ik bedoel dat het daardoor moeilijk was om progressive overload en aan de calorieen te komen. Tering wat ben jij toxic. Flikker toch op. Door mensen als jij durven mannen niet gewoon zichzelf te zijn en kwetsbaarheid te tonen. Lekker die patriarchaat behouden. Patser. Ik kots op mensen als jou met je fucking aannames.
Jeetje.
 
Nogmaals... waarom zoveel eiwitten?
En eigenlijk zo weinig koolhydraten. Meeste maaltijden missen de koolhydraat bron.
Neem bij je ontbijt eens een fatsoenlijke bak havermout (ook lekker in kwark).
En als je meer gaat eten in kcal. Pak dan ook koolhydraten. Gaat je meer helpen dan nog meer eiwit en vet.

Hoe weeg je de rijst af? Gekookt of ongekookt?
Ah, de eiwitten komen dus door de eiwit shakes. Ik zou die misschien wel kunnen laten en enkel nemen als er niet genoeg eten/gegeten is. Ik woog de rijst gekookt af.

Betreft koolhydraten is een interessante: Ik eet wel brood maar ik probeer zo min mogelijk. Ben ervan overtuigd dat graan producten niet goed zijn en ik probeer zoveel mogelijk paleo te eten en mijn koolhydraten uit unprocessed eten te halen zoals fruit enzo of hooguit zilvervlies rijst bv. Whole grains. Ik ervaar ook heftige dips na eten van bv brood dus ik denk dat ik gevoelig ben voor glutenrijke producten. Maar ik ga wel meer brood proberen te eten als het nodig is om aan de calorieen te komen van die dag. Het boek weet wat je eet is een geweldig boek erover. Moet zeggen dat ik wel wat havermout heb toegevoegd aan de kwark maar vergeten ben op te schrijven. Suikers zijn inflammatory dus ik let erop, processed food al helemaal. Als je meer wilt weten erover, raad ik je echt dat boek aan. Heeft mijn leven veranderd.
 
Back
Naar boven