AndroidHealthClinic

Wat vinden jullie van mijn schema?

Bezoekers in dit topic

Ah, de eiwitten komen dus door de eiwit shakes. Ik zou die misschien wel kunnen laten en enkel nemen als er niet genoeg eten/gegeten is. Ik woog de rijst gekookt af.
Daar ga je dus al de mist in.
100 gr gekookte rijst =ca110 kcal
100 gr NIET gekookte rijst = ca. 350 kcal.
Dus die 684 klopt niet. Je eet slechts 220 kcal aan rijst.
Betreft koolhydraten is een interessante: Ik eet wel brood maar ik probeer zo min mogelijk. Ben ervan overtuigd dat graan producten niet goed zijn en ik probeer zoveel mogelijk paleo te eten en mijn koolhydraten uit unprocessed eten te halen zoals fruit enzo of hooguit zilvervlies rijst bv. Whole grains. Ik ervaar ook heftige dips na eten van bv brood dus ik denk dat ik gevoelig ben voor glutenrijke producten. Back to the roots. Het boek weet wat je eet is een geweldig boek erover. Moet zeggen dat ik wel wat havermout heb toegevoegd aan de kwark maar vergeten ben op te schrijven. Suikers zijn inflammatory dus ik let erop, processed food al helemaal. Als je meer wilt weten erover, raad ik je echt dat boek aan. Heeft mijn leven veranderd.
Ik zou eerst eens fatsoenlijk gaan eten.
Enne... zo een boek gaat mij niets opleveren... Ben zelf zwaar gluten en lactose intolerant in combi met een stofwisselingsstoornis. Dus uit zo een boekje zal ik niets leren.

Als je echt niet tegen gluten kan zijn er zat andere bronnen.
Boekweit, rijst, peulvruchten, gebruik amandelmeel of andere soorten voor pannenkoeken oid.
Er zijn meer dan zat glutenvrije en paleo opties.

Dat gezegd hebbende... je slaat door met alles... ook voeding. Je maakt het jezelf alleen maar 200% lastiger met al get gerommel in de marge.
 
Daar ga je dus al de mist in.
100 gr gekookte rijst =ca110 kcal
100 gr NIET gekookte rijst = ca. 350 kcal.
Dus die 684 klopt niet. Je eet slechts 220 kcal aan rijst.

Ik zou eerst eens fatsoenlijk gaan eten.
Enne... zo een boek gaat mij niets opleveren... Ben zelf zwaar gluten en lactose intolerant in combi met een stofwisselingsstoornis. Dus uit zo een boekje zal ik niets leren.

Als je echt niet tegen gluten kan zijn er zat andere bronnen.
Boekweit, rijst, peulvruchten, gebruik amandelmeel of andere soorten voor pannenkoeken oid.
Er zijn meer dan zat glutenvrije en paleo opties.

Dat gezegd hebbende... je slaat door met alles... ook voeding. Je maakt het jezelf alleen maar 200% lastiger met al get gerommel in de marge.
Fatsoenlijk eten? Ik eet fantastisch. Goede tip betreft die rijst, dat wist ik niet. Ik ga meer eten. Snap niet welk gerommel je bedoeld en ik in door sla? Ik ben voorzichtig met koolhydraten, ik heb ook een genetische cholesterol aandoening dat het extra belangrijk maakt. Oa processed graan en suiker is super slecht voor hartvaten, ontstaan ontstekingen van. Verhaal voor een andere keer. Maar uiteraard ga ik meer koolhydraten eten als ik niet uitkom qua calorien. Ik at eerst veel minder dan deze screenshots. Maar goed, ik heb genoeg besproken nu. Gaat goed komen. Thanks.
 
Laatst bewerkt:
Fatsoenlijk eten? Ik eet fantastisch. Goede tip betreft die rijst, dat wist ik niet. Ik ga meer eten. Snap niet welk gerommel je bedoeld en ik in door sla? Maar goed, ik heb genoeg besproken hier. Gaat goed komen. Thanks.
Is er tot nu toe eem tip geweest in dit topic waarmee je van plan bent iets te gaan doen?
 
Is er tot nu toe eem tip geweest in dit topic waarmee je van plan bent iets te gaan doen?
Ik snap wel waarom dit forum weinig activiteit heeft. Wat vermoeiend dit zeg. Ik ben super gepassioneerd over voeding, moet ik dat nu ineens overboord gooien door een comment? Niet gewend dat mensen ruggengraat kunnen hebben? Daarnaast heb ik meermaals gezegd dat ik bepaalde tips integreer en andere in wachtrij zet. Wel lezen he voordat je je mening geeft. Ik ben klaar voorlopig. Thanks iedereen.
 
Echt niet koel om mensen voor watje uit te maken in jouw woorden als ik simpelweg verklaar hoe het afgelopen jaar is gegaan.
Klinkt al beter. Ik heb je niet voor watje uitgemaakt, dat is jouw opvatting. Zegt dus meer over jezelf dan je je realiseert.
Wat ik bedoelde is dat het geen fuck uitmaakt wie hoe of wat je hebt meegemaakt. Als je resultaten wil kun je je nergens achter verstoppen, want dan komen er geen resultaten. Dus, quit wining en ga liften :wl: en laat zien dat ik het mis heb.
 
Klinkt al beter. Ik heb je niet voor watje uitgemaakt, dat is jouw opvatting. Zegt dus meer over jezelf dan je je realiseert.
Wat ik bedoelde is dat het geen fuck uitmaakt wie hoe of wat je hebt meegemaakt. Als je resultaten wil kun je je nergens achter verstoppen, want dan komen er geen resultaten. Dus, quit wining en ga liften :wl: en laat zien dat ik het mis heb.
Ben al twee maanden consequent aan het liften. Maar goed, wat een gelul allemaal op dit forum. Heb goede tips gehad maar al die meninkjes eromheen, onzin. Thanks voor de opheldering in ieder geval.
 
wat een gelul allemaal op dit forum.
Tja daar is het een forum voor. Maar tussen al het gelul zitten wel gouden tips. En als jij serieus eraan werkt zijn er genoeg lui met verstand (en aantoonbare ervaring) die je echt wel willen helpen. iig succes
 
Tja daar is het een forum voor. Maar tussen al het gelul zitten wel gouden tips. En als jij serieus eraan werkt zijn er genoeg lui met verstand (en aantoonbare ervaring) die je echt wel willen helpen. iig succes
Ik heb het over het gelul alsof ik niets aanneem. Ik ben nog maar net met mijn huidige plan bezig en alle tips bewaar ik zeker en sommige integreer ik en anderen gaan in de wachtrij. Maar ik gooi niet gelijk informatie die ik uit andere bronnen heb gehaald overboord, ik neem alles mee. Als helpende hoort het je niet uit te maken in hoeverre diegene dat gelijk overneemt. Dan ben je niet aan het helpen maar je ego aan het strelen. Als je echt helpt, dan laat je diegene ook in z'n waarde in het proces en respecteert zijn/haar eigen zoektocht erin. Bedankt iig.
 
Ppl kan prima. Gewoon boven je onderhoud eten met de juist macro’s, op je compound oefeningen progressive overload toepassen en goed je rust pakken. Zodra je merkt dat je stagneert of zelfs achteruit gaat terwijl je toch voldoende eet, zou het kunnen zijn dat je te veel doet. Dan doe je in het vervolg ff wat minder.
 
. Als helpende hoort het je niet uit te maken in hoeverre diegene dat gelijk overneemt. Dan ben je niet aan het helpen maar je ego aan het strelen. Als je echt helpt, dan laat je diegene ook in z'n waarde in het proces en respecteert zijn/haar eigen zoektocht erin
Ben ik met je eens. Het ging me ook meer om jouw extreme reactie.
Echter voor het soort hulp dat jij zoekt kan ik je een PT aanraden. En dan hoef je niet ver te zoeken;)
 
Ben ik met je eens. Het ging me ook meer om jouw extreme reactie.
Echter voor het soort hulp dat jij zoekt kan ik je een PT aanraden. En dan hoef je niet ver te zoeken;)
Thanks voor de tip maar ik ga het zelf doen. Extreme reactie was omdat het overkwam alsof ik een wijf was omdat ik gevoelens deelde over de horeca diensten. Ben lichtgeraakt over dat onderwerp. Ik vind het heel belangrijk als mannen hun kwetsbaarheid kunnen delen. Verder ben ik totaal niet woke ofzo en ben rechts stemmend, maar kan daar zeer slecht tegen.
Wat?
 
Je traint geen glute medius en maximus, je weet toch dat de dames enkel naar je kont kijken?
 
Je traint geen glute medius en maximus, je weet toch dat de dames enkel naar je kont kijken?
Lol. Ik train niet voor de dames. Leuke extra bijkomstigheid maar absoluut niet de reden. Maar de squat, deadlift of front squat pakken die niet?
 
Wat? Ik bedoel dat het daardoor moeilijk was om progressive overload en aan de calorieen te komen. Tering wat ben jij toxic. Flikker toch op. Door mensen als jij durven mannen niet gewoon zichzelf te zijn en kwetsbaarheid te tonen. Lekker die patriarchaat behouden. Patser. Ik kots op mensen als jou met je fucking aannames.
Je durft jezelf niet te zijn omdat je helemaal niets mannelijks hebt.
Mannen hebben geen ondergewicht.
Mannen hebben geen boobs maar borsthaar.
Mannen verliezen zich niet in details, die zien ze over het hoofd.
Mannen hebben geen boek nodig om hun leven te veranderen.
Ga eten, niet wegen, proppen.
Ga trainen, niet bewegen, rammen met dat ijzer.
Man up, met je kinderlijke mening en kinderlijkefysiekje.
Disclaimer: Alle aannames zijn gedistilleerd uit jouw posts.
 
Je durft jezelf niet te zijn omdat je helemaal niets mannelijks hebt.
Mannen hebben geen ondergewicht.
Mannen hebben geen boobs maar borsthaar.
Mannen verliezen zich niet in details, die zien ze over het hoofd.
Mannen hebben geen boek nodig om hun leven te veranderen.
Ga eten, niet wegen, proppen.
Ga trainen, niet bewegen, rammen met dat ijzer.
Man up, met je kinderlijke mening en kinderlijkefysiekje.
Disclaimer: Alle aannames zijn gedistilleerd uit jouw posts.
Wie zegt dat ik niet mijzelf durf te zijn? Ik snap wel dat dit forum dood is. Als je dit tegen mij in het echt zegt, zal ik je laten zien of ik een man ben of niet. Door mensen als jij koppelen mensen krachttraining aan toxic masculinity en gaan ze het dus niet doen. Je kent mij helemaal niet. Verdiep je eens in Carl Jung's anima en animus theorie. Of ben je daar te dom voor? Klootzak. Ben weg hier. Patser forum.

Bedankt voor de tips iedereen maar bij deze mag het topic gesloten worden.
 
Laatst bewerkt:
Wie zegt dat ik niet mijzelf durf te zijn? Ik snap wel dat dit forum dood is. Als je dit tegen mij in het echt zegt, zal ik je laten zien of ik een man ben of niet. Door mensen als jij koppelen mensen krachttraining aan toxic masculinity en gaan ze het dus niet doen. Je kent mij helemaal niet. Verdiep je eens in Carl Jung's anima en animus theorie. Of ben je daar te dom voor? Klootzak. Ben weg hier. Patser forum.

Bedankt voor de tips iedereen maar bij deze mag het topic gesloten worden.
Je anima komt in opstand.
 
Back
Naar boven