Originally posted by Olimantado
- elke spiergroep 2X trainen per week (of 3X)
- max 6 min cardio op loopband, step en roeien (zo verbrand je er natuurlijk niks mee).
Fietsen mag zolang je wil.
Zo wordt deze niet te zwaar belast > minder sleet!
- een ectomorf van 50 kilo krijgt exact hetzelfde schema als een endomorf van 150 kilo (geen discussie over mogelijk...)
Moet mijnheer niet te veel moeite doen om ander schema te maken. Of kent hij er ECHT geen bal van!?
- geen andere oefeningen uitvoeren dan die op het uitgeprinte schema staan dat door hem opgesteld is (standaardschema's dus voor iedereen hetzelfde)
- geen drinken meenemen in gym. Het moet opgeborgen worden in een kastje of in de kleedkamer blijven.
Akkoord, maar verkoop dan zoals in de meeste gyms geen kleine flesjes, zodat je 3 x moet betalen!
Ik trainde daar graag, omdat er zoveel en goed materiaal voorhanden is, maar bovenstaande punten hebben ervoor gezorgd dat ik overschakelde naar een gewone fitnesszaak. Ik wil liever voor mezelf denken, aangezien ik aan alle informatie kan komen via het internet.
Daar is het wel meer huisvrouwenniveau, maar ik kan er wel lekker op mijn manier hardcore trainen en mijn anderhalve literfles water leegkeilen tijdens de work-outs...
Ben ik nu zo moeilijk of zouden anderen hetzelfde gedaan hebben?