XXL Nutrition

Wat vinden jullie van NABBA?? (1 bezoeker)

Wat vinden jullie nou van NABBA

  • Is een goede bond

    Stemmen: 5 35,7%
  • Ken ik niet

    Stemmen: 7 50,0%
  • Is een slechte bond

    Stemmen: 2 14,3%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ikzelf heb er niet echt een mening over... Nu gaan jullie waarschijnlijk denken van waarom start die idioot er dan een poll over op als hij er geen mening over heeft!
Kijk, ik wil er nou net een mening over vormen en misschien kan die poll mij daar nu juist bij helpen... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Elke organisatie die niet beseft dat een repressief illegaliserend beleid ten opzichte van AAS het oorspronkelijke probleem van atleten die elkaar competetief opdrijven in AAS mis-/gebruik juist in de hand werkt, vind ik niet van deze tijd en een gevaar voor de internationale sportgemeenschap.

P.S.; Voor u antwoord, zorg dat u deze lexicale en gramaticale hersenbreker goed begerepen heeft.
 
Och of je het nu illegaliseerd of een gedoog beleid voert, altijd zal er doping en drugs worden gebruikt. Altijd zullen er middelen gezocht worden om de natuurlijke grens te verleggen. Natuurlijk doen ze alsof ze tegen doping in de sport zijn. Deze stelling zie je bij elke federatie en daar verschilt de NABBA niet van andere federaties.
De NABBA is de 2 de grootste federatie en heeft een belangrijke geschiedenis in bodybuilding. Verder is het gemakkelijker voor opkomend talent om er binnen te geraken om eventueel later de stap naar de pro wereld te zetten ie. de IFBB dus ik vind de federatie zeker een belangrijke plaats innemen.
 
Was een goede federatie!
Tenminste als je over nationaal (belgie) niveau spreekt. Al jaren wordt deze bond (nationaal) in handen gehouden door Rene Sleeks. En ja, daar heb ik mijn twijfels over.
De laatste jaren zijn hun categorieen maar mager gevuld met gemiddeld 5 atleten.
Internationaal scoort de nabba nog steeds hoog met zijn Mister Universe, een wedstrijd van hoog niveau waar heel wat atleten naam maken (Shaun Davis, Jhon Citrone, ....)
Wat ik nooit goed begrepen heb is waarom ze nationaal gewichtsklasses gebruiken en internationaal lengteklasses.
 
Originally posted by SQUAT
Al jaren wordt deze bond (nationaal) in handen gehouden door Rene Sleeks. En ja, daar heb ik mijn twijfels over.


Wat vind je nou van zijn gym??
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Heeft een steengoeie gym (dumbbells tot meer dan 70kg), is voorzitter van de bond, maar legt zijn klanten verdorie verplichte trainingsschema's op die hopeloos verouderd zijn.... Echt zonde van die prachtige trainingsruimte!!
Of anders is alles wat op dit board staat onzin en heeft hij het bij het rechte eind, dat kan natuurlijk ook...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
- elke spiergroep 2X trainen per week (of 3X)

- max 6 min cardio op loopband, step en roeien (zo verbrand je er natuurlijk niks mee).
Fietsen mag zolang je wil.

- een ectomorf van 50 kilo krijgt exact hetzelfde schema als een endomorf van 150 kilo (geen discussie over mogelijk...)

- geen andere oefeningen uitvoeren dan die op het uitgeprinte schema staan dat door hem opgesteld is (standaardschema's dus voor iedereen hetzelfde)

- geen drinken meenemen in gym. Het moet opgeborgen worden in een kastje of in de kleedkamer blijven.



Ik trainde daar graag, omdat er zoveel en goed materiaal voorhanden is, maar bovenstaande punten hebben ervoor gezorgd dat ik overschakelde naar een gewone fitnesszaak. Ik wil liever voor mezelf denken, aangezien ik aan alle informatie kan komen via het internet.
Daar is het wel meer huisvrouwenniveau, maar ik kan er wel lekker op mijn manier hardcore trainen en mijn anderhalve literfles water leegkeilen tijdens de work-outs...
Ben ik nu zo moeilijk of zouden anderen hetzelfde gedaan hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado



Wat vind je nou van zijn gym??
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Heeft een steengoeie gym (dumbbells tot meer dan 70kg), is voorzitter van de bond, maar legt zijn klanten verdorie verplichte trainingsschema's op die hopeloos verouderd zijn.... Echt zonde van die prachtige trainingsruimte!!
Of anders is alles wat op dit board staat onzin en heeft hij het bij het rechte eind, dat kan natuurlijk ook...

D'as nou net wat ik bedoel! Zijn harde hand (tiranie), trekt hij ook door in de nabba.
Trouwens verplichte trainingsschema's al dan niet op maat met de computer zouden geen verplichting mogen zijn! Laat mensen de vrijheid in hun training of onze sport is verdoemd!
Natuurlijk mensen die dit wensen, als je er niets van kan, niets tegen hoor.
Eigenlijk is het weer eens een goede mannier om de hardcore bb'der uit te sluiten, die verplichte schema's.
 
Originally posted by Olimantado
- elke spiergroep 2X trainen per week (of 3X)

- max 6 min cardio op loopband, step en roeien (zo verbrand je er natuurlijk niks mee).
Fietsen mag zolang je wil.

Zo wordt deze niet te zwaar belast > minder sleet!

- een ectomorf van 50 kilo krijgt exact hetzelfde schema als een endomorf van 150 kilo (geen discussie over mogelijk...)

Moet mijnheer niet te veel moeite doen om ander schema te maken. Of kent hij er ECHT geen bal van!?

- geen andere oefeningen uitvoeren dan die op het uitgeprinte schema staan dat door hem opgesteld is (standaardschema's dus voor iedereen hetzelfde)

- geen drinken meenemen in gym. Het moet opgeborgen worden in een kastje of in de kleedkamer blijven.

Akkoord, maar verkoop dan zoals in de meeste gyms geen kleine flesjes, zodat je 3 x moet betalen!

Ik trainde daar graag, omdat er zoveel en goed materiaal voorhanden is, maar bovenstaande punten hebben ervoor gezorgd dat ik overschakelde naar een gewone fitnesszaak. Ik wil liever voor mezelf denken, aangezien ik aan alle informatie kan komen via het internet.
Daar is het wel meer huisvrouwenniveau, maar ik kan er wel lekker op mijn manier hardcore trainen en mijn anderhalve literfles water leegkeilen tijdens de work-outs...
Ben ik nu zo moeilijk of zouden anderen hetzelfde gedaan hebben?

Gelijk heb je! Ik was al lang weg! En of daar nu een goede sfeer was of niet? Niets mee te zien!
 
Je kan toch niet trainen zonder vocht? Je kan sowieso niet alles 2 keer per week trainen. Ik kan het echt moeilijk geloven dat je r verplicht 1 van zijn schema's moet volgen. Wie controleerd dat? Met dat soort regels zal het niet druk zijn in zijn sportschool. Doe mij dan onze oude huisvrouwen gym maar...
 
NABBA, beter als IFBB ! !
 
Originally posted by Rob G
Je kan toch niet trainen zonder vocht? Je kan sowieso niet alles 2 keer per week trainen. Ik kan het echt moeilijk geloven dat je r verplicht 1 van zijn schema's moet volgen. Wie controleerd dat? Met dat soort regels zal het niet druk zijn in zijn sportschool. Doe mij dan onze oude huisvrouwen gym maar...

tuurlijk kun je alles 2x peer week trainen, maar dan moet je wel kuren........
 
Originally posted by SQUAT


D'as nou net wat ik bedoel! Zijn harde hand (tiranie), trekt hij ook door in de nabba.
Trouwens verplichte trainingsschema's al dan niet op maat met de computer zouden geen verplichting mogen zijn! Laat mensen de vrijheid in hun training of onze sport is verdoemd!
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Rob G
Ik kan het echt moeilijk geloven dat je r verplicht 1 van zijn schema's moet volgen. Wie controleerd dat?


Hijzelf, maar ik deed natuurlijk mijn eigen ding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado


In een discussie zei hij eens: 'Je moet hier niet nadenken over je training, dat doen wij voor jou :o '
Jezus..wat is dat voor een dictator?
 
Nou Oli is het beste geweest wat die man is overkomen ..... een beetje relativering kon hem duidelijk geen kwaad !
 
Originally posted by Shadum
Nou Oli is het beste geweest wat die man is overkomen ..... een beetje relativering kon hem duidelijk geen kwaad !


Een andere (onbedoeld ) lollige uitspraak van die gozer was: "De mensheid krijgt er ooit nog spijt van dat ze het internet uitgevonden hebben." Waarschijnlijk een diepzinnig filosofisch moment...
 
Een andere (onbedoeld ) lollige uitspraak van die gozer was: "De mensheid krijgt er ooit nog spijt van dat ze het internet uitgevonden hebben." Waarschijnlijk een diepzinnig filosofisch moment... [/B][/QUOTE]

Yep, daar heeft hij wel gelijk in! Want daardoor heb je hem niet meer nodig! LOL
 
Originally posted by Olimantado


In een discussie zei hij eens: 'Je moet hier niet nadenken over je training, dat doen wij voor jou :o '

Dus weg met die hersens jongens, die heb je niet meer nodig! Nog eens het bewijs dat bb'ders domme krachten zijn?
Komaan! Hij lult toch gewoon uit zijn nek!
 
Back
Naar boven