Fitness Seller

wat vinden jullie vrienden van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mn vrienden hebben er geen problemen mee ofzo, maar proberen me wel altijd over te halen om gewoon te zuipen elk weekend enzo en vinden mn voedingsschema maar raar en overdreven. Van de andere kant zijn het wel ook de mensen die naar me toe komen als ze een blessure hebben of iets over trainen willen weten aangezien ze zelf ook fitnessen (maar niet echt intensief). Meestal moet k ze dan weer laten weten dat je beter naar de dokter kunt gaan met blessures :D en voor trainingszaken verwijs k ze meestal naar deze site toe (ben wel benieuwd of een van hun al eens hier op heeft gekeken :cool:)
 
vinden het lelijk en levenloos maar zelf zitten ze de hele dag achter de computer ..
f*ck hun, we know better :D
 
Een kameraad traint ook en hij vindt het dus de max! Andere kameraden willen ook wel proberen, maar de luiheid is hen net altijd een beetje voor.
 
Een kameraad traint ook en hij vindt het dus de max! Andere kameraden willen ook wel proberen, maar de luiheid is hen net altijd een beetje voor.

hehe ken dat iedereen wil er gespierd en goed uitzien maar 9 van de 10 zijn te lui:D;)
 
Als je je laat leiden door wat je vrienden vinden ben je zwak.
Zonder een sterke geest geen sterk persoon.
 
Als ze zeiken " ah oh Karel waarom neem je geen biertjuuh??" "Gvd man kan je niet gewoon een Big Mac hale??" "Kom je mee met ons to 4 uur staan springen en dansen aan de XTC??" (zaterdag is beendag bij mij)
Zeg ik; Nee vandaag niet. De dag daarna als ik ze tegen kom wrijf ik over hun bolletje en zeg "He <insert naam> was het leuk gisteren, heb je plezier gehad jochie?" Tegelijkertijd denk ik: zwakke lowlife dat je bent, je hebt nog nooit iets gedaan waar je in geloofd, je kan niet voor jezelf opkomen, je bent middelmatig geboren en je sterft middelmatig vuile rat.

Als je een adelaar wilt zijn kan je je niet veroorloven om bij de kalkoenen te blijven rondhangen
 
hehe ken dat iedereen wil er gespierd en goed uitzien maar 9 van de 10 zijn te lui:D;)
Juist

In de woorden van Ronnie Coleman; Everybody want to look like a bodybuilder but nobody want to lift no heavy ass weight

Yeeeaaah Buddy!
 
Trainen zelf ook, wel niet zo gecontroleerd als ik (voeding, trainschema, vaste eet tijden doen ze bijvoorbeeld niet) maar gewoon voor hun plezier (in de hoop dat ze natuurlijk beachboy worden, maar dat lukt ze toch niet :roflol:)
 
ze zijn er allemaal eigenlijk wel positief over..
zijn er een paar die willen ook (graag) groeien, dus die trainen wel eens mee.
krijg dan ook altijd de vraag hoe het komt dat ik wel zo hard groei en hun niet :D
Ik heb al een paar keer uitgelecht dat ze heel veel moeten eten, maar daar ben ik nu ondertussen ook mee gestopt. ik raak er nu zwaar geirriteerd van als ik weer zo`n vraag krijg waarom ze niet groeien.. dan is er ook een die braaf iedere dag zijn shake neemt en verder bijna niets eet, die ook niet snapt waarom hij niet vooruit gaat.. aarrghh :mad:

verder vind het altijd wel grappig als we in het bedrijfs restaurant eten.. dan loop ik altijd met een zooi boterhamen op m`n plaat waar de meeste niet eens een dag mee doen. dan krijg ik toch altijd wel een "jesus man, eet je dat allemaal op?" of "dat is toch niet gezond waar jij mee bezig bent" te horen.


maarja, over het algemeen zijn ze er dus redelijk positief over :P
 
ze zeggen,
Hey je word steeds dikker. Je moet echt minder gaan snoepen. En dan zeg ik nee dat komt gewoon door te veel pindakaas eten.

Of een andere groep vrienden zeggen, Lijkt net alsof je breder bent geworden. En dan zeg ik nee dat komt door te veel pindakaas eten.

Ooit dacht een vriend van me dat je echt gespierd werd door pindakaas te eten. dus zonder te trainen. Dus hij naar mij toekomen. hoe krijg je zoveel pindakaas op het is zo vies en plakkerig. -_-
 
ze zeggen,
Hey je word steeds dikker. Je moet echt minder gaan snoepen. En dan zeg ik nee dat komt gewoon door te veel pindakaas eten.

Of een andere groep vrienden zeggen, Lijkt net alsof je breder bent geworden. En dan zeg ik nee dat komt door te veel pindakaas eten.

Ooit dacht een vriend van me dat je echt gespierd werd door pindakaas te eten. dus zonder te trainen. Dus hij naar mij toekomen. hoe krijg je zoveel pindakaas op het is zo vies en plakkerig. -_-

Je had hem moeten vertellen dat je het moet mengen met water en dan moet opdrinken als een shake:roflol:
 
de meesten zien helaas enkel mijn plofkop, het begint dan ook mijn voeten uit te hangen :mad:
 
:roflol: Zijn weer een paar hardcore mother****ers hier.
 
Als ze zeiken " ah oh Karel waarom neem je geen biertjuuh??" "Gvd man kan je niet gewoon een Big Mac hale??" "Kom je mee met ons to 4 uur staan springen en dansen aan de XTC??" (zaterdag is beendag bij mij)
Zeg ik; Nee vandaag niet. De dag daarna als ik ze tegen kom wrijf ik over hun bolletje en zeg "He <insert naam> was het leuk gisteren, heb je plezier gehad jochie?" Tegelijkertijd denk ik: zwakke lowlife dat je bent, je hebt nog nooit iets gedaan waar je in geloofd, je kan niet voor jezelf opkomen, je bent middelmatig geboren en je sterft middelmatig vuile rat.


Zo.. Best leuke vriend ben jij, als je je vrienden vergelijkt met een middelmatige, vuile rat. :rolleyes:
 
Als ze zeiken " ah oh Karel waarom neem je geen biertjuuh??" "Gvd man kan je niet gewoon een Big Mac hale??" "Kom je mee met ons to 4 uur staan springen en dansen aan de XTC??" (zaterdag is beendag bij mij)
Zeg ik; Nee vandaag niet. De dag daarna als ik ze tegen kom wrijf ik over hun bolletje en zeg "He <insert naam> was het leuk gisteren, heb je plezier gehad jochie?" Tegelijkertijd denk ik: zwakke lowlife dat je bent, je hebt nog nooit iets gedaan waar je in geloofd, je kan niet voor jezelf opkomen, je bent middelmatig geboren en je sterft middelmatig vuile rat.

Als je een adelaar wilt zijn kan je je niet veroorloven om bij de kalkoenen te blijven rondhangen

Een kalkoen die een adelaar probeert te zijn is een gevogelte met grootheidswaanzin. Eentje met de vogelziekte... en je weet wat ze daarmee doen...
 
Als ze zeiken " ah oh Karel waarom neem je geen biertjuuh??" "Gvd man kan je niet gewoon een Big Mac hale??" "Kom je mee met ons to 4 uur staan springen en dansen aan de XTC??" (zaterdag is beendag bij mij)
Zeg ik; Nee vandaag niet. De dag daarna als ik ze tegen kom wrijf ik over hun bolletje en zeg "He <insert naam> was het leuk gisteren, heb je plezier gehad jochie?" Tegelijkertijd denk ik: zwakke lowlife dat je bent, je hebt nog nooit iets gedaan waar je in geloofd, je kan niet voor jezelf opkomen, je bent middelmatig geboren en je sterft middelmatig vuile rat.

Als je een adelaar wilt zijn kan je je niet veroorloven om bij de kalkoenen te blijven rondhangen

Tering, je bent wel slim :D
 
ach de domme opmerkingen zoals patser en het sarcatische ''jij bent wel breed'' maar uiteindelijk trainen sommige ook maar niet zo fanatiek en blijven door roken, en ander ongezond gedoe.
 
Zo.. Best leuke vriend ben jij, als je je vrienden vergelijkt met een middelmatige, vuile rat. :rolleyes:

Vuile rat denk ik er maar bij, het is ZEKER NIET toepasbaar op al mijn vrienden of al de mensen. Ik probeer elke dag ook om zo vriendelijk en geduldig met mensen om te gaan. Maar als ik Jan Modaal (hij is verschrikkelijk aardig en een hele rij goede eigenschappen) in mijn hoofd vergelijk met een knaagdier, zal dat mij in de toekomst beletten om mijn standaards te verlagen. Misschien ben ik wel helemaal van de pot gerukt en moeten ze mij een mentale instelling rehabiliteren voordat ik mijn huid goedkoop verkoop of mijn normen verlaag.
En van slechte vrienden, ik vind het semi-criminele type best leuk. Handig als je er soms goedkope (lees gestolen uit een vrachtwagen) CD-spelers kan kopen. Ik ben ook wel slim genoeg om de contacten niet te diep te laten gaan.
 
Vuile rat denk ik er maar bij, het is ZEKER NIET toepasbaar op al mijn vrienden of al de mensen. Ik probeer elke dag ook om zo vriendelijk en geduldig met mensen om te gaan. Maar als ik Jan Modaal (hij is verschrikkelijk aardig en een hele rij goede eigenschappen) in mijn hoofd vergelijk met een knaagdier, zal dat mij in de toekomst beletten om mijn standaards te verlagen. Misschien ben ik wel helemaal van de pot gerukt en moeten ze mij een mentale instelling rehabiliteren voordat ik mijn huid goedkoop verkoop of mijn normen verlaag.
En van slechte vrienden, ik vind het semi-criminele type best leuk. Handig als je er soms goedkope (lees gestolen uit een vrachtwagen) CD-spelers kan kopen. Ik ben ook wel slim genoeg om de contacten niet te diep te laten gaan.


Haha bij jouw stellingen kan ik mij wel aansluiten je gaat om met mensen van een slecht type waarmee je gwn plezier kan beleven maar je wil niet zijn als hun... Ha
 
Back
Naar boven