MuscleMeat

wat vinden jullie vrienden van jullie bodybuilding?

Bezoekers in topic

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jan 2008
vaag
Ik heb je fotos gecheckt maar het ziet er nou niet echt bijzonder uit. Niet lullig bedoeld ofzo

Idd, vandaar m'n opmerking op die post;) Vind het er ook niet echt indrukwekkend uitzien. Of je moet rigoureus verandert zijn ofzo...

Powergiant

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 apr 2008
Idd, vandaar m'n opmerking op die post;) Vind het er ook niet echt indrukwekkend uitzien. Of je moet rigoureus verandert zijn ofzo...

Nee, die van jou zijn wel indrukwekkend?
Het zijn enkel before-foto's, staat erbij vermeld..
Ben ondertussen 11,7kg zwaarder (wel BF 1% hoger). Ik vond dat opzich wel mooie vooruitgang, vooral ook omdat dit de eerste maanden zijn waarin ik aan BB doe.

Powergiant

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 apr 2008
vaag
Ik heb je fotos gecheckt maar het ziet er nou niet echt bijzonder uit. Niet lullig bedoeld ofzo

Multi-quote werkte niet vandaar 2e post, maar zoals ik al zei, zijn dat before foto's. Geloof me, zonder te liegen kan ik je vertellen dat die foto's geen eens een schijntje zijn vergeleken met hoe ik er nu uit zie.

wwe

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 okt 2006
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Multi-quote werkte niet vandaar 2e post, maar zoals ik al zei, zijn dat before foto's. Geloof me, zonder te liegen kan ik je vertellen dat die foto's geen eens een schijntje zijn vergeleken met hoe ik er nu uit zie.
Oke:)
Misschien tijd voor nieuwe fotos?

HB89

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Lengte
1m96
Massa
115kg
Ik noem het geen BB , maar krachttraining. En je ziet het niet aan me, altans geen aders en diepe lijen enzo. Best hoor;)

Naar boven