AndroidHealthClinic

wat vinden jullie vrienden van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HUPHUP

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2008
Berichten
948
Waardering
2
Lengte
1m50
Massa
40kg
Topictitel zegt het wel denk ik.

Topicstarter begint, iedereen jankt dat ik dik word en begint in me te prikken. :(
 
al mijn vrienden trainen zelf :D
kwestie van je vrienden beter uitzoeken i guess :)
 
Door de trainingsjaren heen (8 inmiddels) is zo'n beetje iedereen in onze vriendengroep wel eens lid geweest bij ons op de gym om met mij mee te trainen. De een wat langer (3jaar) dan de ander (2 maanden). Uiteindelijk kappen ze er na een tijdje allemaal weer mee. Net zoals het merendeel van de gasten die je tegenkomt op de gym. Raar eigenlijk, ze raken eerst bevangen door het virus, gaan zich inlezen betreffende voedingsleer en trainingsleer, mega enthousiast, beginnen goed te gainen en stuk sterker te worden, en op een gegeven moment fade het enthousiasme allemaal weer weg, komen ze minder en tot slotte bijna niet meer. Zo blijven dus alleen de die-hards over die daadwerkelijk een goed physiek behalen en behouden. De Filthy Few dus...:D
 
Eerst hadden de meesten iets van, wat is er zo lek aan om zware gewichten op te tillen. En nu zitten er nog 2 vrienden van me in de gym, en binnekort een derde. Ze vragen zelfs hoeveel ik nu weer gelifd heb of wat me totaal is. Erg leuk:thumb:
 
Ik kwam vandaag op school, kwam een meisje tegen roept ze 'bolle trek je benen op dan kan je rollen' :(
 
:roflol:

en toen heb je die bitch een mep verkocht ???
 
Vrienden?? :dunno:
 
Topictitel zegt het wel denk ik.

Topicstarter begint, iedereen jankt dat ik dik word en begint in me te prikken. :(

Uit de hand gelopen bulk?
 
hoor eigenlijk alleen positieve geluiden tot nu toe...maar morgen weer eerste college...dus ben benieuwd
 
Mijne vinden et leuk maar ze vinden dat ik niet moet overdrijven!
 
Die vinden me raar... Neem mijn eigen eten mee tijdens de bioscoop, verjaardagen, etc. Aah well, levert soms wel leuke scenario's op.
 
De meeste zijn zelf sporter en zijn wel bekend met krachttraining.
 
Die vinden me raar... Neem mijn eigen eten mee tijdens de bioscoop, verjaardagen, etc. Aah well, levert soms wel leuke scenario's op.

Zou ik ook best vreemd vinden..
 
Zo goed als al mijn vrienden zijn ecto's en begrijpen het gewoon niet . Ze hebben er wel respect voor want ze hebben me ook in ander tijden gezien :)
Ze begrijpen niet dat ik al zo lang train 'en nog altijd geen sixpack heb .' Haha . Laatste tijd leg ik het hen beter uit en zijn er een paar die soms mee gaan naar de gym maar al snel haken ze af omdat ze een week lang spierpijn hebben .
Op mijn werk hebben ze er zeker respect voor . Als ik binnenkort eens een wedstrijd doe , gaan ze allen mee om te supporteren . :roflol:
 
In men klas trainnen er nog een paar wat toch respect geeft naar elkaar toe. De rest zijn van die informatica geek's die niet eens weten wat spieren zijn :p
 
Back
Naar boven