Fitness Seller

Wat vinden jullie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Teije

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
59
Waardering
0
Ik ben benieuwd wat jullie over mijn fysique te zeggen hebben.
In februari begonnen met bulken en trainen in de gym, ik was toen 77 kilo. Deze zomer anderhalve maand totaal stilgelegen wat bovenlichaam betreft, wegens schouderblessure.

stats nu:
1.98m
92kg
13,4% bf

Beentjes heb ik ook maar die bewaar ik nog ff.
Let me know what you think!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wel iets meer spieren dan iemand die niet traint.maar als er geen lichtinval is zal het wel meevallen.maar dat komt wel.
 
Slapen in je keuken is iniedergeval hardcore! ;)
 
77 >92kg is goed, keep it up.
 
gaat de goede kant op. lekker door blijven bulken :)
 
idd gaat goed, je lengte maakt het moeilijk om huge te lijken, maar van 77 naar in de 90kg is zeer goed gegained!
 
15kg in 6maand?????????????????
how the f**** did you do that
 
15kg in 6maand?????????????????
how the f**** did you do that

Niets bijzonders volgens mij, maar dit is hoe ik het gedaan heb:
- strikt diëten, nooit een maaltijd missen en altijd genoeg eten bij me hebben
- keihard trainen
- veel slapen (in de keuken ja ;) kamertje he)
- ben gestopt met het drinken van alcohol

idd gaat goed, je lengte maakt het moeilijk om huge te lijken

Ja klopt, ik moet veel meer massa aanzetten om er verhoudingsgewijs even breed uit te zien dan een kleiner iemand die lichter is. Op zich jammer, aan de andere kant: wacht maar tot over de 100 kilo ben, dan own ik die kleine mennekes ;);)

Momenteel is de groei een beetje gestagneerd. Gelukkig is mijn salaris net binnen dus ik ga flink aan de creatine :)

Dank voor de reacties!!
 
Dat is zeker netjes, en beloofd in de toekomst zeker een monster te wroden met die lengte erbij!!
En die keuken is echt hardcore inderdaad!:D
 
leuk kamertje iig, studentenkamer zeker?
 
Is zeker een goede vooruitgang. Volhouden zo
 
leuk kamertje iig, studentenkamer zeker?

Yup, 20m2 pure weelde met eigen keukentje zoals je ziet. Is maar goed ook, was vast minder prettig 7 maaltijden per dag maken in een gezamelijke keuken in een ranzig studentenhuis hehe
 
Dat in de pan ziet er heel lekker uit. Kip?
 
Yup, 20m2 pure weelde met eigen keukentje zoals je ziet. Is maar goed ook, was vast minder prettig 7 maaltijden per dag maken in een gezamelijke keuken in een ranzig studentenhuis hehe


dat is idd een voordeel, succes verder.
 
Ja ik probeer mijn tijd te verdelen tussen muziek maken (voor m'n plezier en voor m'n studie) en bodybuilden. Dat laatste slokt de meeste uurtjes op hehe.

Ik heb zojuist mijn vetpercentage laten meten met een huidplooimeter, en kreeg 18% als resultaat! KABOOMMMmm hoger dan gedacht.

Mijn plan blijft hetzelfde, doorbulken naar 100 kilo. Mijn trainer gaf met het advies om 4500kcal te gaan eten ipv de huidige 3800. En komende week begin ik een creatinekuur in combinatie met HMB.

Over een week of 6, 7 post ik de results :)
 
18% is toch vrij hoog. Kijk uit dat het niet te hoog oploopt.
 
zou die HMB laten vallen, der is bijna niemand die er iets uit gehaald heeft ...

voor de rest: keep it up :thumb:
 
Back
Naar boven