XXL Nutrition

Stelling Wat vindt DBB van Raw food? (1 bezoeker)

Wat vind jij van rawfood?


  • Totaal stemmers
    79

Bezoekers in dit topic

haha, rawfood, vitaliteit van voedsel en levensenergie enzo?

Pseudowetenschappelijke bullcrap (die z'n uitwerking op kinderen niet mist), met een behoorlijke marktwerking. Alleen al het feit dat een lapzwans als markus rothkranz het op de meest krankzinnige manier promoot is meer dan genoeg reden om het bij voorbaat niet te vertrouwen.

+1
 
Die zien er beter uit dan jij warning erg schokkend fysiek met bitchtits;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

o ja niet grappig dit soort comments

Haha, altijd grappig als je iemand zijn fysiek erbij betrekt... Pic= >2jaar geleden...

En dat was trouwens niet grappig bedoeld die comment, ben al 2 keer naar Afrika geweest, Congo en Tanzania en heb er meer dan twee weken in de sloppenwijken geleefd tussen al de andere mensen...
Het is gewoon een fact dat die bijna alles rauw eten, heb het dus ook gedaan...

Dus ipv je roidrage rond te spreiden zou je beter een kogel door je kop jagen. Bespaard een hoop bullshit-replies...
 
En dat was trouwens niet grappig bedoeld die comment, ben al 2 keer naar Afrika geweest, Congo en Tanzania en heb er meer dan twee weken in de sloppenwijken geleefd tussen al de andere mensen...
Het is gewoon een fact dat die bijna alles rauw eten, heb het dus ook gedaan...Dus ipv je roidrage rond te spreiden zou je beter een kogel door je kop jagen. Bespaard een hoop bullshit-replies...

Als je zo`n bericht plaatst kan je ook een toelichting geven kwam namelijk over als een zogenaamd grappig racistische post.
Zijn je bitchtits en puppy fysiek al weg by the way? :D
 
Als je zo`n bericht plaatst kan je ook een toelichting geven kwam namelijk over als een zogenaamd grappig racistische post.
Zijn je bitchtits en puppy fysiek al weg by the way? :D


Bitchtits waren gyno en zijn operatief verwijderd, fysiek verbeterd, foto's volgen in zomer 2010...
 
Ik heb laatst een documentaire gezien. Die heette 'Rauw'.

Maar dat ging over een moeder en dochter die ECHT alles rauw aten. Dus niks gekookt en ook geen vlees of andere dierlijke producten. Leek me niet zo gezond. Dat jongetje was bijvoorbeeld ook een kop kleiner dan zn leeftijdsgenootjes. Komt denk ik wel door missen van belangrijke voedingsstoffen.
 
Een deel rawfood lijkt mij ook wel gezond, maar je op rawfood only focussen lijkt mij niet ultieme gezondheid nastreven.
 
Ik heb laatst een documentaire gezien. Die heette 'Rauw'.

Maar dat ging over een moeder en dochter die ECHT alles rauw aten. Dus niks gekookt en ook geen vlees of andere dierlijke producten. Leek me niet zo gezond. Dat jongetje was bijvoorbeeld ook een kop kleiner dan zn leeftijdsgenootjes. Komt denk ik wel door missen van belangrijke voedingsstoffen.

+1, lijkt me idd ook niet helemaal gezond..

niets voor mij iig..
 
Ik vreet weleens rauwe macaroni korrels, of rauwe aardappelen gekocht van een boer onbespoten. Tja, met stipt het meest voed baar en de koolhydraten worden asociaal traag opgenomen wat de efficiëntie ten goede komt. Voor de rest veel minder last van een bloat. Stukkie harder met betere definitie maar toch vol staan van glycogeen.

Jammer dat het zo saai is en eet daarom ook gekookt maar rauw is wat mij betreft winnaar.

Voor de rest gewoon veel vis, kwark, eieren, yoghurt en kipfilet. Af en toe rood vlees.
 
Na die (alweer) hatende enquete jegens PL'ers doe ik niet meer de moeite om verder te lezen :rolleyes:
 
Wat heeft het nou voor zin om je aderen vol te stoppen met cholesterol en als een obese te gaan lopen zwaaien met A4tjes waar je lifts op staan?

Een k*t is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.
 
Wat heeft het nou voor zin om je aderen vol te stoppen met cholesterol en als een obese te gaan lopen zwaaien met A4tjes waar je lifts op staan?

Een k*t is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.
:bow2:
 
Alleen mijn sushi.
 
hoe zit het met het bacterie gehalte rauw vs gekookt of wattan ook.
 
hoe zit het met het bacterie gehalte rauw vs gekookt of wattan ook.

Bij verhitting boven de 40 graden Celsius worden sommige vitaminen en vooral enzymen vernietigd door de hitte van het kookproces. De aanhangers zijn van mening dat in natuurlijk onverhit voedsel de enzymen zitten die nodig zijn om voedsel te verteren.
 
Te ingewikkeld hoor, als je daar ook nog is om moet gaan denken..
 
isdat niet het laatste nieuwtje bij hollywoodsterren?

wie komt er anders op het gedacht om enkel rouwe dingen te eten. die zitten dan mss nog is vol met bacterien enzo. en dan begin ik niet eens over de smaak. ik had er al van gehoord, en het is idd erg ongezond. dus geen haar op men hoofd dat eraan denkt dit te doen, en ik heb veel haar:d
 
Rauwe groenten lijkt me wel chill voor een tijdje. Maar vlees rauw dat gaat een beetje te ver. Naja sommige vissoorten miss
 
Laatst bewerkt:
Het klinkt interessant, maar ik heb er zo m'n twijfels bij. Sommige dingen zijn gewoon niet goed om 'RAW' te eten. En de risico's die je in je artikel noemt zijn ook niet mis.

Laatste optie van de poll was zo cliché dat ik daar voor gekozen heb:p.

Trouwens, om echt helemaal 'RAW' te zijn, zou je dan niet zelf moeten jagen en eten plukken?
 
Het klinkt interessant, maar ik heb er zo m'n twijfels bij. Sommige dingen zijn gewoon niet goed om 'RAW' te eten. En de risico's die je in je artikel noemt zijn ook niet mis.

Laatste optie van de poll was zo cliché dat ik daar voor gekozen heb:p.

Trouwens, om echt helemaal 'RAW' te zijn, zou je dan niet zelf moeten jagen en eten plukken?

dat is ook het ultieme raw food idee, je eigen groeten kweken en opeten. en je enkel wassen met koud water. enkel natuurlijke schoonmaak producten gebruiken, dus zout ivp zeep en tandpasta, kwa kleding enkel biologisch geteelde katoen dragen enzo.
 
Back
Naar boven