Fitness Seller

Stelling Wat vindt DBB van Raw food? (1 bezoeker)

Wat vind jij van rawfood?


  • Totaal stemmers
    79

Bezoekers in dit topic

Kortom holbewoners.
 
dat is ook het ultieme raw food idee, je eigen groeten kweken en opeten. en je enkel wassen met koud water. enkel natuurlijke schoonmaak producten gebruiken, dus zout ivp zeep en tandpasta, kwa kleding enkel biologisch geteelde katoen dragen enzo.

Gewoon het vel dragen van het beest waar je net op hebt gejaagd. Telen doen we niet aan toch. Pluk gewoon wat er toevallig groeit:p (hoewel toevallig groeien tegenwoordig niet echt aan de orde is)
 
Gewoon het vel dragen van het beest waar je net op hebt gejaagd. Telen doen we niet aan toch. Pluk gewoon wat er toevallig groeit:p (hoewel toevallig groeien tegenwoordig niet echt aan de orde is)

jah idd wat een dilemma:s jagen doen ze niet tzijn vegetariers. dus mss enkel het vel van dode dieren?
 
jah idd wat een dilemma:s jagen doen ze niet tzijn vegetariers. dus mss enkel het vel van dode dieren?

Hmm ik kon niet zo snel terugvinden dat het ook allen vegetariërs zijn, je hebt verschillende stromingen toch? En zolang je het dier alleen dood en het niet opeet (dus wel vacht maar geen vlees:p) ben je toch nog steeds een vegetariër, strikt genomen.
 
Hmm ik kon niet zo snel terugvinden dat het ook allen vegetariërs zijn, je hebt verschillende stromingen toch? En zolang je het dier alleen dood en het niet opeet (dus wel vacht maar geen vlees:p) ben je toch nog steeds een vegetariër, strikt genomen.

ik heb tot nu toe enkel gehoord dat het vegetariers zijn. strikt genomen wel ja:p maar als je het tog dood kan je het opeten ook he:d
 
Heb je die mensen wel 'es gezien die dit doen? Zien er verschrikkelijk ongezond uit. Ik zou zeggen, doe normaal dan word je gemiddeld tegenwoordig bijna 80 jaar. Dat kan je wsch niet zeggen van al die freaks die 40 jaar rauwe voedsel naar binnen zitten te werken.

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

:roflol: Fruitariers...
 
Heb je die mensen wel 'es gezien die dit doen? Zien er verschrikkelijk ongezond uit. Ik zou zeggen, doe normaal dan word je gemiddeld tegenwoordig bijna 80 jaar. Dat kan je wsch niet zeggen van al die freaks die 40 jaar rauwe voedsel naar binnen zitten te werken.

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:42 ----------

:roflol: Fruitariers...

Ben ik met je eens normaal gesproken zien die vegagestoorde er weird en slecht uit. Maar ik was gaan kijken in zo`n rawfood winkel in de van ostadestraat Amsterdam en die mensen zag er echt healthy uit.
 
Wat een onzin. Echt iets van deze tijd. Bullshit .
Vreet gewoon normaal en probeer niet anders te zijn.
 
Wat een onzin. Echt iets van deze tijd. Bullshit .
Vreet gewoon normaal en probeer niet anders te zijn.

jij als bber met je dieet bent tog ook anders?

maar kgeef je wel gelijk tzijn egt abnormalen die mensen
 
Back
Naar boven