AndroidHealthClinic

Wat vindt jij: 3-day split vs 3-day full body (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kalloewase

Cool Novice
Lid geworden
13 nov 2012
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Omdat de meningen nogal verdeeld zijn zowel op dit forum als op veel andere forums:

Voor massa:

3-day split of 3-day full body ?

De ene zegt dat je met splitten je spieren te veel rust geeft en de ander die zegt dat je met full body je spieren juist te weinig rust geeft.

Bij mij persoonlijk heeft de 3-day split tot nu toe redelijk resultaat geboekt, hoewel ik binnenkort 3-day full body wil gaan proberen.

Laat je mening + onderbouwing maar horen :)
 
Full voor beginners, split als je full een jaartje / half jaartje hebt gedaan. Mijn bescheiden mening
 
2 maal per week ... zit je er precies tussen in :)
 
Full voor beginners, split als je full een jaartje / half jaartje hebt gedaan. Mijn bescheiden mening

Split nooit full forever de reden is duidelijk split= te veel rust full= genoeg rust
 
Split nooit full forever de reden is duidelijk split= te veel rust full= genoeg rust

Nooit split, altijd full. De reden is duidelijk: bij een split hebben je spieren teveel rust en bij fullbody hebben je spieren precies genoeg rust.

Zo. Fix het even voor je, want het lijkt alsof een kleuter dat heeft geschreven. Geen haat, maar dat is net Chinees :P.

--

In het geval van de keuze tussen deze twee altijd FB. Ik groei harder op twee keer per week een spier trainen dan één keer per week. Dus liever UB/LB.
 
Afwisselen=de gouden tip

Fullbody :zou ik voor volume gaan , split:intensiteit trainen

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 16:08 ----------

Nooit split, altijd full. De reden is duidelijk: bij een split hebben je spieren teveel rust en bij fullbody hebben je spieren precies genoeg rust.

Zo. Fix het even voor je, want het lijkt alsof een kleuter dat heeft geschreven. Geen haat, maar dat is net Chinees :P.

--

In het geval van de keuze tussen deze twee altijd FB. Ik groei harder op twee keer per week een spier trainen dan één keer per week. Dus liever UB/LB.

Split teveel rust? Met dropsets ook zeker of hit
 
Nooit split, altijd full. De reden is duidelijk: bij een split hebben je spieren teveel rust en bij fullbody hebben je spieren precies genoeg rust.

Zo. Fix het even voor je, want het lijkt alsof een kleuter dat heeft geschreven. Geen haat, maar dat is net Chinees :P.

--

In het geval van de keuze tussen deze twee altijd FB. Ik groei harder op twee keer per week een spier trainen dan één keer per week. Dus liever UB/LB.
Ik doe het meestal makkelijk en als mensen het niet kunnen lezen **** hun...
 
Back
Naar boven