XXL Nutrition

Wat vliegt er telkens boven mijn huis?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hm scherp dat van het landingsgestel! ; Maar nee er is geen vliegveld direct in de buurt. tenminste kleine 50 km pas..

Die airbus lijkt er qua contouren wel op. maar deze had volgens mij propellors ipv straalmotoren.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vliegtuig is in een paar dagen al keer of 8 vrij laag overgevlogen.
Iemand een idee wat dit is? het leek me geen standaard rondvluchtvliegtuigje.
Iets van een patrouillevliegtuig?

Klopt hier ook, ( Woon in Valkenburg ZH )
S'avonds ook steeds zelfde rondje.
 
sticky pls
 
Is dat niet zo'n bemestingstoestelletje of iets dat agrariërs gebruiken om hun landerijen mee te besproeien?

"chemtrails" met het mexicaanse virus inderdaad
 
Hm scherp dat van het landingsgestel! ; Maar nee er is geen vliegveld direct in de buurt. tenminste kleine 50 km pas..

Ach er is vast nog wel een weiland in de buurt :p
 
"chemtrails" met het mexicaanse virus inderdaad
Het is Yzord in zijn gehuurd vliegtuig vol met H1N1 die hij uitsproeit over Nederland.
 
Zo wordt de varkensgriep verspreid door de overheid.
 
Is het een vliegtuig?
Is het een vogel?
Nee, dat is het niet
Het is Mega Mindy
die je aan de hemel ziet
 
Dat lijkt wel een Airbus Beluga vrachtvliegtuig, mogelijk verplaatsing van goederen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het lijkt dus echt op alles behalve die airbus.

Het is een vliegende schotel vermomd als vliegtuig.
 
Dat lijkt wel een Airbus Beluga vrachtvliegtuig, mogelijk verplaatsing van goederen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik vind die 2 nou bepaald niet op elkaar lijken.
het is geen beluga (overgens kick ass toestel !!!).
 
Een airbus Beluga mag sowieso niet laag overvliegen, tenzij je bij een vliegveld woont en hij gaat landen.
 
Ik vind die 2 nou bepaald niet op elkaar lijken.
het is geen beluga (overgens kick ass toestel !!!).

wat denk jij wat het kan zijn mevr. de stewardess? :D
 
Dat lijkt wel een Airbus Beluga vrachtvliegtuig, mogelijk verplaatsing van goederen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In ieder geval niet hetzelfde type, kijk naar de plaats van de vleugels t.o.v. de romp

trouwens: sowieso vind k ze niet erg op elkaar lijken :p
 
Hm scherp dat van het landingsgestel! ; Maar nee er is geen vliegveld direct in de buurt. tenminste kleine 50 km pas..

Die airbus lijkt er qua contouren wel op. maar deze had volgens mij propellors ipv straalmotoren.


Dat is opzich redelijk dichtbij, weet niet hóe laag hij ovrvliegt..?
Mr landingsgestel lijkt me beetje onnozel, zo vroeg al
 
Je kan die tijd die je nu besteedt om vliegtuigen te spotten beter gebruiken om lekker te trainen :p
 
Dat is een vliegtuig wat veel gebruikt word bij parachute sprongen zeker bij grotere groepen . Heeft namelijk een laadklep vanachter en een landingsgestel wat niet inklapbaar is . En aangezien het de laatste tijd weer prachtig weer is is het niet meer dan normaal dat je het vaak ziet overvliegen.

zoiets dus
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven