Fitness Seller

Wat vliegt er telkens boven mijn huis?!

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is het een Cessna, zie hem regelmatig op Vliegveld Lelystad. Zal van de week als ik hem weer eens zien opletten wat het is.
 
gewoon n sportvliegtuigje.
cesna mss ofzo. maar geen airbus iig.

het is een ceska
by the way: misschien een beetje groot voor een sportvliegtuigje ;)
 
Een cesna heb je al eens goed naar die foto gekeken nogal een grote cesna niet :rolleyes:.

Lijkt toch echt meer op zoiets wat dus gebruikt word voor parachute sprongen . Dat verklaard ook waarom hij zo laag vliegt en zo regelmatig . Voor te klimmen naar zijn hoogte en dat gebeurt in de omtrek van een vliegveld dus 50km valt goed mee . Zal zoiets wel zijn maar het is in elk geval geen cesna ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het is een ceska
by the way: misschien een beetje groot voor een sportvliegtuigje ;)


???

Ceska wat lul je nouw raar, het is wel degelijk Cessna. En ook cessna heeft grote toestellen. zoek maar eens op cessna citation, gewoon grote een grote jet, dus niet alleen sportvliegtuigjes.;)
 
Beluga of Airbus kan het dus idd niet zijn, was ook maar een snelle gok aan de hand van enkele details. Maar een sportvliegtuig is het volgens mij ook niet, dat zou shutter makkelijk kunnen horen aan het geluid.
 
???

Ceska wat lul je nouw raar, het is wel degelijk Cessna. En ook cessna heeft grote toestellen. zoek maar eens op cessna citation, gewoon grote een grote jet, dus niet alleen sportvliegtuigjes.;)

ceska is de naam van degene die ik citeerde ;)
ik zeg niet dat cessna alleen sportvliegtuigjes heeft, ceska zei dat het gewoon een sportvliegtuigje was ;)
 
@train and gain

Kijk nog is goed naar die foto of ga eens eventjes langs bij pearl . Hij zegt het ook nog zelf het is een propellor dus geen jet .
 
???

Ceska wat lul je nouw raar, het is wel degelijk Cessna. En ook cessna heeft grote toestellen. zoek maar eens op cessna citation, gewoon grote een grote jet, dus niet alleen sportvliegtuigjes.;)
Cessna heeft de vleugels onderaan (bij de grotere toestellen), terwijl ze hier bovenaan staan.

Denk dat Silver dichtbij is ;)
 
@train and gain

Kijk nog is goed naar die foto of ga eens eventjes langs bij pearl . Hij zegt het ook nog zelf het is een propellor dus geen jet .

Die citation was als voorbeeld dat cessna niet alleen kleine toestellen heeft. En ga lekker zelf naar de pearl. Springen uit een jet gaat wat moeilijk hè.
 
Ik wist niet dat je er zoveel last van had , sorry voor het ongemak
 
cessna's zijn er tegenwoordig in allerlij soorten en maten, maar het was ook maar een gokje van mij :)
 
woon vlakbij een vliegveld waar een groot parachutecentrum is en hebben ook zo eentje die overvliegd en met de zonnige dagen de laatste tijd meer en meer.

En cessna maakt veel toestellen maar geen van dit uiterlijk met vlakke achterkant en wielen die uit blijven.

Is dit geen wedstrijd ofzo raadje plaatje wie het type juist heeft krijgt een prijs of karma :p?
 
Een cesna heb je al eens goed naar die foto gekeken nogal een grote cesna niet :rolleyes:.

Lijkt toch echt meer op zoiets wat dus gebruikt word voor parachute sprongen . Dat verklaard ook waarom hij zo laag vliegt en zo regelmatig . Voor te klimmen naar zijn hoogte en dat gebeurt in de omtrek van een vliegveld dus 50km valt goed mee . Zal zoiets wel zijn maar het is in elk geval geen cesna ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jup dat is hem.
Ik zocht google al voor 'twin engine turboprop' maar zag niet de juiste.
 
wat n grafkist :D
daar ga je zonder parashute volgens mij nooit in ;)
 
Alleen die blauwe staart komt niet overeen.
 
Alleen die blauwe staart komt niet overeen.
De vorm is precies hetzelfde

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2vs5lqo.jpg
 
Ja dat zag ik ook. Kan natuurlijk aangepast zijn hoor die kleur.
 
dat de kleur niet overeen komt is euh ergens mischien heel normaal ? :D

Klm en virgin hebben toch ook niet hetzelfde staart logo ? Dat soort vliegtuigen word wereldwijd gebruikt door leger's en kleine cargo bedrijven enz..... Zelfs het bekende amerikaanse bedrijf blackwater heeft er in dienst .

Dit model kan je eens zien wie er mee rondvliegd ;) http://en.wikipedia.org/wiki/CASA_C-212_Aviocar#Series_400
 
Nog wat info: [Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven