Fitness Seller

Wat vonden jullie nou van Bodyman?

Wat vonden jullie nou van Bodyman?

  • Was een toffe peer, Jammer dat die geband wordt.

    Stemmen: 3 13,0%
  • Irritant ventje, moest allang geband worden

    Stemmen: 12 52,2%
  • Ik vond zijn humor wel grappig,maar hij ging te ver

    Stemmen: 6 26,1%
  • Vond hem niet grappig, maar hoeft niet geband te worden

    Stemmen: 0 0,0%
  • IK vond hem de nummer 1 gare haan, over het bannen heb ik geen commentaar.

    Stemmen: 2 8,7%

  • Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by daanbreejen
kom op hey, ban deze gast ff ofzo, dity gaat toch nergens meer over!!!

volgens mij is dit een gast die al eerder gabant is namelijk hellslayer
 
Originally posted by Bodyman


volgens mij is dit een gast die al eerder gabant is namelijk hellslayer

heb admin 'm gisteren al laten natrekken...

bleek toch een nieuw member te zijn...
 
Originally posted by bart82


heb admin 'm gisteren al laten natrekken...

bleek toch een nieuw member te zijn...

IN JE KONT BODYMAN!

luister!

1 keer een paal grapje is grappig.
2e keer minder grappig
3e keer begint al saai te worden
meer dan 3 keer vervelend!

en dat beperkt jij nie tot dit forum, en dan probeer je mij er nog in te luizen ook.
 
Ik lette eerst niet op Bodyman, maar begon 'm steeds minder grappig te worden.

Oli wist me laatst ook flink te irriteren, maar heeft af en toe inhoudelijk interessante opmerkingen en zijn humor is meestal wel om te lachen, dus inmiddels hebben we het 'afgezoend' al heb ik enorme zin hem zsm IRL te zien omdat ik nu ECHT wil weten of de foto's kloppen, kan ik 'm als dat niet waar is even IRL :whip:.
De humor van Bodyman is me te plat.

En laf is ie bovendien! Heeft zijn flauwe antwoord op mijn serieuze vraag om een vakantietraining alweer weggehaald zodat mijn boze reactie nergens op slaat en gaat dan schijnheilig vragen waar ik het over heb..

OPZOUTEN! Als hij bij B&F ook zo gaat beginnen.. ga ik kijken of er een 'ignore' functie bestaat , kan ik 'm privé bannen!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Ik lette eerst niet op Bodyman, maar begon 'm steeds minder grappig te worden.

Oli wist me laatst ook flink te irriteren, maar heeft af en toe inhoudelijk interessante opmerkingen en zijn humor is meestal wel om te lachen, dus inmiddels hebben we het 'afgezoend' al heb ik enorme zin hem zsm IRL te zien omdat ik nu ECHT wil weten of de foto's kloppen, kan ik 'm als dat niet waar is even IRL :whip:.
De humor van Bodyman is me te plat.

En laf is ie bovendien! Heeft zijn flauwe antwoord op mijn serieuze vraag om een vakantietraining alweer weggehaald zodat mijn boze reactie nergens op slaat en gaat dan schijnheilig vragen waar ik het over heb..

OPZOUTEN! Als hij bij B&F ook zo gaat beginnen.. ga ik kijken of er een 'ignore' functie bestaat , kan ik 'm privé bannen!

Espi

Ik heb die reply niet weggehaald hoor dat heeft iemand anders gedaan een mod dus
 
Originally posted by Bodyman


Ik heb die reply niet weggehaald hoor dat heeft iemand anders gedaan een mod dus


Tuurlijk , ontken maar en geef een mod de schuld, en straks zeggen de mods dat ze het niet weg hebben gehaald, dan kom jij weer met een spijtbetuiging, of dat dit zeker ook weer een grapje van je was.

Doe eens ff normal man!
 
Als de mods het hadden gedaan, dan had hij niet zo'n onnozel tweede berichtje geschreven in de trant van 'waar heb je het in hemelsnaam over'..

Grrrr :fire: nou ja ik maak me er niet druk om, de mods zullen wel met hem afrekenen.

Espi

PS: zeg Oli, wil best wel een afspraakje (heel serieus bedoeld hoor) maken, kom nl. volgende week naar Charleroi om te assisteren bij een 1000km tocht en heb al met Spike een IRL afspraak staan in de agenda.. je zegt het maar! Verbergen kan niet meer! Ik zal als ik er aan denk mijn digi-camera meenemen en ons 2-tjes laten fotograferen, dan is dat het definitieve bewijs!
 
Originally posted by Esperantisto

PS: zeg Oli, wil best wel een afspraakje (heel serieus bedoeld hoor) maken, kom nl. volgende week naar Charleroi Verbergen kan niet meer! Ik zal als ik er aan denk mijn digi-camera meenemen en ons 2-tjes laten fotograferen, dan is dat het definitieve bewijs!


Geen probleem, maar kan je dan ff de juiste datum en uur geven dan zorg ik dat ik alleen thuis ben, zodat we wat privacy hebben, snappie?
 
dit gaat nergens meer over.... dat is zulke dingen uitlokken, weg ermee.
 
Originally posted by Big Steve
Dat vindt iik nou ook van jou bobbojantje

:D helemaal mee eens
 
Originally posted by Esperantisto
Als hij bij B&F ook zo gaat beginnen.. ga ik kijken of er een 'ignore' functie bestaat , kan ik 'm privé bannen!

Espi
Is bannen daar dan zo een taboe? (met alle respect trouwens)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven