XXL Nutrition

Wat vonden jullie van Qlimax dan?

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik zelf vond het top. Hele stoere aankleding, lasershow was vet. Verlichting ok, muziek....zal vast goed zijn geweest. Geluid was wel redelijk, maar kan beter (tiesto was bv beter dan nu). Publiek, beetje jong en ietsjes te stoer (denken ze dan). Van die gasten met Nickelson jassen aan, oow, want dat kan natuurlijk niet. Vrouwen? hele mooie vrouwen gezien, al was het % mannen veel hoger.

Wel oke dus. En jullie dan, meningen!!!!????

og, en tjah als je uit arnhem komt lopen er heel erg veel bekenden. Was ook leuk.

ik vond het .... zooooooo vet.
eigenlijk geen woorden meer voor. Heb in ieder geval tot donderdag nodig gehad om bij te komen. maar wat een topfeest.
geluid was idd niet zo goed, maar ik stond behoorlijk vooraan, was daar beter. hoeft ook niet té hard te zijn natuurlijk, alhoewel.....
wat betreft publiek heb je gelijk. maar had er geen last van, ergerde me ook niet. lekker vrolijk feestje met lekkere muziek.

Topfeest. liep me in t begin af en toe behoorlijk te irriteren aan de drukte

dikke duim voor de lasershow en de gehele aankleding:thumb:

en de wc's , ik ging telkens naar buiten waar je a) in en drukke rij kwam en b) daar ook nog eens geld voor diende te betalen en boven op de promenade was t idd gratis en minder druk

vond de voedselbonnen bovendien echt achterlijk. Drinken halen deed ik lekker achterin de zaal waar ik binnen no time mn drinken had (flesjes water zonder dop:( ). achterin de zaal was t wel goed te doen qua ruimte maar voorin en aan de zijkanten te druk, echt verschrikkelijk. je kon je kont niet keren. meen dat er wel 35000 man waren.

Als je mensen kwijt was was t ook zo leuk dat je geen berichtjes kon sturen (alle berichten bijna geweigerd..helaas) maar wel na 2 uur eindelijk de groep gevonden
Werd wel supergedraaid. lekker hard. Had Kai tracid gemist (niet echt een doodzonde:)) maar heb ook de nodige "frustraties" gehoord over traffic die dor hemwerd gedraaid.

op einde begon het bij ons in de buurt aardig uit de hand te lopen qua vechtpartijen. redelijk aggresief sfeertje toen.

en dat t geluid wat zachter staat, tja, dat was de afspraak he maar je ziet wel wat een verschil 10 Db kan maken. en tja, t is geen hal he waar t geluid optimaal wordt gebruikt en schuinaflopende tribunes zijn wat dat betreft ook niet ideaal. voorin was geluid ook beter dan achterin maar kies dan leiver voor meer bewegingruimte. gaat toch om de volledige ROM he:D

conclusie: mooie decoratie, te gekke lasershow en zeker goed gedraaid maar veels en veels te druk. idd aardig wat bekenden gezien

en qua decoratie
oordeel zelf. geweldige kleurenlasers
[Abeelding niet meer beschikbaar]
W29ImGaM8h0J6zzrb9SL5BBe8KIRrRTL.jpeg

:bow::bow::bow::bow::bow:bow:bow:

hoe hard gegaan ongeveer dan? moet toch redelijk gelukt zijn als je zo'n grote ROM had. Of heb je meer op volume gespaced?
lasers waren moooooooooooi :)

:D

geluid ging ong 101 Db waar andere feetsen op 110-111 Db gaan.

ging toch behoorlijk hard idd:) maar dan wel op minder geluid (stond achterin). gaat mij om de bewegingsvrijheid (de ROM):D

ok dan. bij ons was het wel degelijk tegen de 110... (gemeten). In het begin stond het zacht, ik was er al vóór elven. Maar later was het toch echt wel lekker hard.
Uiteindelijk zijn we naar buiten geveegd door de schoonmaakploeg. Ik wilde niet weg, maar ze vertelden mij dat het feest toch écht afgelopen was. Toen droop ik maar af...
Kort samengevat:
Bij mij was de intensiteit hoger, maar een kleinere ROM. Ik liep dus gewoon vet te cheaten.....

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven