Topfeest. liep me in t begin af en toe behoorlijk te irriteren aan de drukte
dikke duim voor de lasershow en de gehele aankleding
en de wc's , ik ging telkens naar buiten waar je a) in en drukke rij kwam en b) daar ook nog eens geld voor diende te betalen en boven op de promenade was t idd gratis en minder druk
vond de voedselbonnen bovendien echt achterlijk. Drinken halen deed ik lekker achterin de zaal waar ik binnen no time mn drinken had (flesjes water zonder dop
). achterin de zaal was t wel goed te doen qua ruimte maar voorin en aan de zijkanten te druk, echt verschrikkelijk. je kon je kont niet keren. meen dat er wel 35000 man waren.
Als je mensen kwijt was was t ook zo leuk dat je geen berichtjes kon sturen (alle berichten bijna geweigerd..helaas) maar wel na 2 uur eindelijk de groep gevonden
Werd wel supergedraaid. lekker hard. Had Kai tracid gemist (niet echt een doodzonde
) maar heb ook de nodige "frustraties" gehoord over traffic die dor hemwerd gedraaid.
op einde begon het bij ons in de buurt aardig uit de hand te lopen qua vechtpartijen. redelijk aggresief sfeertje toen.
en dat t geluid wat zachter staat, tja, dat was de afspraak he maar je ziet wel wat een verschil 10 Db kan maken. en tja, t is geen hal he waar t geluid optimaal wordt gebruikt en schuinaflopende tribunes zijn wat dat betreft ook niet ideaal. voorin was geluid ook beter dan achterin maar kies dan leiver voor meer bewegingruimte. gaat toch om de volledige ROM he
conclusie: mooie decoratie, te gekke lasershow en zeker goed gedraaid maar veels en veels te druk. idd aardig wat bekenden gezien
en qua decoratie
oordeel zelf. geweldige kleurenlasers
[Abeelding niet meer beschikbaar]
bow