Men vorige wagen:
Polo 6N, metallic zwart.
exterieur:
Dikke bumpers, boze blik in moterkap gelast, kassen uitgerold, koffer toe, ruitenwisser weg, kpu cupspiegels, mono ruitenwisser, airbrush op tankdeksel, witte pinkers, kristal lichten, ibiza onderlip aangepast voor bumper.
velgen + remmen:
3 delige schimdt 8.5 * 15 met 195*45
brembo schijven en blokken
ophanging kw kit:
ongeveer een -75mm
moteur:
gepolierd kleppendeksel, inductie systeem in alu buizen + k&n filter, veerpootbrug, nog wat gepolierde stukken en nog volledige inox uitlaat vanaf collecteur tot vanachter ( self made )
interieur:
EVO sportstoelen, sportstuur, short shift, alu pook, alu pedalen, alu handrem, alu deurpinnen...
ICE:
HU panasonic, composet vanvoor pioneer, 1 x 12" van ulimate in gesloten kisten en versterker HSL.
Zal het ongeveer zijn ...
Heb wel geen laaste foto's, de reden ...
Een stom ****ing bitchmens
vond het nodig over te steken op een voorrangsweg ... dus polo per total ...
Het mooiste moet nog komen , een getuige heeft dan verklaard dat ik door het rood reed ...
Dat was een ouwe kloot die ik 150meter voor de lichten heb voorgestoken ( 2 vaksbaan met 90km/h limiet ) en die reed 60 en ik een 95 ... hij heeft nog tegen mij gezegd dat hij nog heeft getwijfeld voor te stoppen voor het oranje ...
Dus iemand met 2 hersencellen verstaat al dat ik onmogelijk door het rood ben gereden ...
Als ik hem met 35km/h verschil 150 meter voor de lichten voorbij steek ...
En sowieso had die bitch moeten wachten tot de baan vrij was.
Precies een jaar later was het het proces, verloren omdat er twijfel was de tegenpartij, getuigen en ik hadden alledrie een andere verklaring ... dus word ik maar in men onrecht verklaard.
Bij het half miljoen kwijt + kapotte knieën, elleboog, pols ...
Medische kosten ...
Tja shit happens ...
De huidige wagen een Astra G van 2002, parelmoer grijs.
De veranderingen so far:
exterieur:
Onderlip rieger, grille, bagetten meegespoten, zijlijsten, koffer toe (embleem weg , ruitenwisser ), achterlichten herwerkt ... no more oranje pinker ...
:nana:
Maar hij gaat in de loop van volgende week binnen voor nieuwe voor bumper , achterbumper en wat aanpassen allemaal.
Velgen :
Stillauto 17*7.5 met 205/45/17 pirelli p-zero assimetrico
ophanging :
H&R veren - 3
ICE :
HU= Sony ABP
Vooraan= Composet VDO
Achteraan= Mid VDO
Woofers= 2*12" Ultimate 225Wrms
Versterker HSL= 2*300Wrms
Is het sowat ... van de astra heb ik wel recente foto's zal eens doorsturen naar de admin of zelf proberen posten als het lukt ...
Greetz