MuscleMeat

Wat voor auto heb jij ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kheb geen auto, volgend jaar een leasebak dus ik koop helemaal niks :D

Rij meestal in de auto van mn oom rond. DIt is een VW Bora 2.8 liter V6 4 motion.
 
Serieus echt waar. geloof het of geloof het niet maakt mij niet uit
 
Mee eens Ryu !
wat een gewetenloze, jaloerse opmerking zeg..
Als ik iets stom vind is dat wel liegen, dus laat staan dat ik het doe!
Nogmaals als iemand mij kan helpen met de pics erop zetten, zul je t zelf zien, daarbij is het niet zo'n extreme auto...
 
Ja . Maar heb nog foto´s wacht maar hij zal het zien
 
Ja, wie zegt dat ik geen diablo heb!
 
DJNRG83 houd de humor erin :D

Kijk maar uit anders krijg je ook een negatief karma met de tekst dat je de auto niet bezit... kinderachtige actie van diegene maarja ..
 
Zitten wel gave bakken bij hier zie ik zo, heel pk's hebben sommige
Maar jah zoals Dom al zegt in The fast & The furious : It doenst matter if win u by an inch or an mile, winning's winning !
toch best wel kloten dat ik strax zon punten rijbewijs krijg, want ik hou wel van een beetje trappen :D mits het verantwoord is uiteraard,

gr rob12345
 
Originally posted by Fatalspeed1


Vette bak, maar die dingen zuipen als de ziekte!

Maar dat maakt niet uit als je in de states zit waar een gallon benzine $1.10-$1.15 kost. :D
 
Originally posted by badboy
Sorry jongens, ik krijg t niet voor elkaar mijn foto's erbij te plaatsen.
Propje, als je de foto's echt wilt zien kan ik ze je toesturen als je dat wilt.... ??

Mail ze maar mijn hotmail staat in mijn pro. Ik kijk er naar uit.
 
Propje, check je hotmail even, ik heb ze zojuist verstuurd.
 
Originally posted by badboy
Propje, check je hotmail even, ik heb ze zojuist verstuurd.

Ik heb ze gezien, thnx, badboy, echt een mooie bak. Koste je vast redelijk wat knaken ofnie??

Maare ik geloof wel dat ie van jou is.

Echt NICE!!
 
Heb je trouwens nog wat specs. van je Brabus badboy ofnie??
 
Originally posted by badboy
Propje, check je hotmail even, ik heb ze zojuist verstuurd.
ik ben best wel bereid je te geloven hoor, maar het is zo makkelijk en kinderachtig om dit soort dingen over internet te verkondigen. anyayz ik check die foto's wel ff bij propster.
 
Propje:
hier heb je de specifications:
4.6 liter V8 Kompressor Brabus ( origineel 4.3 fabriek af E430 )
0-100: 5,2 seconden
top: 290 km/h
aantal pk: rond de 415 pk

Heb er zelf 290 mee gereden, maar zal wel een kleine tellerafwijking hebben...

Zoutzak: ik zie dat je best meevalt :D maar voel me gewoon niet op mijn gemak als mensen denken dat ik lieg, waar ik overigens een hekel aan heb, en daarbij is er toch wel een groot prijsverschil tussen een Diablo en mijn wagen :(
 
NICE zou ik ook wel willen hebben badboy!!
Lang voor gespaard?
 
Ikzelf bezit een peugeot 309 XR injection waar in een 205 gti blok in zit. Tevens de interieur overgenomen van een 309 gti en erin gezet. Sportuitlaat netjes verborgen zodat het aan de buitenkant niet te zien is dat ie wat getuned is.

Andere wagen is een peugeot 309 gti met 131 pk. Maar met een beetje geluk gaat het ene blok door welke ik wil kopen en dan komt er een 306 gti blok in welke toch een 170/175 pk levert zonder katelysator. Maar dat hangt een beetje van de prijs af. Als het dat blok niet word komt er waarschijnlijk een 160 pk blok in. Dus nog ff afwachten maar hoop toch een niet al te lang meer te hoeven wachten op een ander blok.

Ice hebben ze er laatst uitgejat, maar heb al weer wat ander leuk spul gekocht. Alpine van 2x 154 watt rms en een phoenix gold van 2x 100 watt rms. Sub infinity kappa perfect van 350 watt rms. Mooi kistje ervan gemaakt de versterkers + sub zodat deze niet weer word gejat. Deze kist haal ik er sávonds uit en kan hem makkelijk genoeg inpluggen. Toevallig deze morgen merkte ik op dat de ramen beslagen waren behalve een rondje vlak bij de gaten in de hoedenplank waar de vorige eigenaar speakers in had zitten. Mijn vorige install was best prijzig en had dus al verwacht dat ze nog eens ff langs kwamen kijken. Een lege kofferbak met een alarmpje in de wagen konden ze zien. :D . Zo erg is het hier dus dat ik mijn ice niet meer in de wagen kan laten staan.
 
Originally posted by avg
Sportuitlaat netjes verborgen zodat het aan de buitenkant niet te zien is dat ie wat getuned is.


dat is dan om de dove agenten te misleiden neem ik aan

:D


je hebt er wel een leuk karretje van gemaakt, maareuh hoe los je dat op met de autokeuring?
of ga je jaarlijks van motor wisselen?

???
 
Ik heb ophet moment even niet zo'n mooie auto's namelijk een ford fiesta 91 (ja weet ik had zo'n tuup ingeruild tegen mij oude ...snik...7-serie) en ik heb nog een 2.0 ex honda prelude uit 89 en een porsche 928s uit 79 een 4,7liter....

maar ik wil me nu eigenlijk een 78 camaro z28 halen
 
Originally posted by bart82


dat is dan om de dove agenten te misleiden neem ik aan

:D


je hebt er wel een leuk karretje van gemaakt, maareuh hoe los je dat op met de autokeuring?
of ga je jaarlijks van motor wisselen?

???

Bedankt voor het complimentje van me wagen.
De autokeuring is heel simpel, hij moet hetzelfde aantal cilinders behouden en verder word er niet naar gekeken op vermogen. Een turbo of iets dergelijk is volgens de apk regels geen probleem. Als je vermogen met meer dan 40 % is toegenomen moet hier een complete rijtest laten afleggen. Denkende aan wegligging geluid en dergelijke. Mijn voordeel is ook dat die type een importje is, tjah wie zegt dat er geen gti blok in zat toen ie geimporteerd werd? De papieren in ieder geval niet. Maar dat voordeel komt pas als het zijn tijd is om verder getuned te worden. Revisatie of een 160 pk blok kopen voor hem is ongeveer evenduur dus ja je moet keuze's maken wat je er naderhand mee wilt doen. :p

Is wel lache bij een stoplicht als er weer eens iemand een sprintje wil doen tegen een simpele peugeot 309 :D
 
Back
Naar boven