AndroidHealthClinic

Wat voor auto(‘s) heb je?

Bezoekers in dit topic

B.HvH

Novice
Lid geworden
10 okt 2021
Berichten
11
Waardering
12
Lengte
1m84
Massa
97kg
Goedenavond,
Zeer groot autoliefhebber hier en ben dus benieuwd wat voor auto’s jullie in bezit hebben.
Zo compleet mogelijk laten zien aub, dus met foto en evt modificaties etc.

Zal later op de avond m’n eigen auto’s posten.
 
Range rover sport

Mercedes ML

Kia stonic (partner), aangezien haar citroen c1 te klein werd door de kleine die op komst is

Mercedes clk me race monster, totel loss

Droom auto: clk black series ✌️
 

Bijlagen

  • B377C37B-4E70-4D9D-BAA2-A502F6729060.png
    B377C37B-4E70-4D9D-BAA2-A502F6729060.png
    577,4 KB · Weergaven: 153
  • 3CE55C5A-58D2-4F1F-B679-0E14AA6C6DBF.png
    3CE55C5A-58D2-4F1F-B679-0E14AA6C6DBF.png
    374,9 KB · Weergaven: 157
  • 1C488C43-60DA-4A4E-B313-F9721AB4C07F.png
    1C488C43-60DA-4A4E-B313-F9721AB4C07F.png
    671,2 KB · Weergaven: 156
EFB5FC72-38CA-42BD-A070-496B987CE9AB.jpeg
4543ED0C-276B-46B2-AB0E-52BD5171B6C5.jpeg
A3D74ACF-2325-47AA-91C4-EC98549424C8.jpeg
Oké hier m’n eigen auto’s.

Daily: 2020 Bmw 218i gran coupé m-sport.

Weekend/fun auto: Porsche boxster. Deze gaat volgend jaar hopelijk plaats maken voor een 911.

Trackday auto: 1990 Opel Corsa tr met 2liter motor uit een Astra gsi (C20XE). Aangepast onderstel, aangepast remmen, kooi etc etc. Eigenlijk is er maar weinig origineel aan deze auto.
 
Bekijk bijlage 540098Bekijk bijlage 540099Bekijk bijlage 540097Oké hier m’n eigen auto’s.

Daily: 2020 Bmw 218i gran coupé m-sport.

Weekend/fun auto: Porsche boxster. Deze gaat volgend jaar hopelijk plaats maken voor een 911.

Trackday auto: 1990 Opel Corsa tr met 2liter motor uit een Astra gsi (C20XE). Aangepast onderstel, aangepast remmen, kooi etc etc. Eigenlijk is er maar weinig origineel aan deze auto.
Zon opel corsa had ik vroeger ook om te crossen ✌

Mooie collectie
 
  • Like
Waarderingen: ak
Range rover sport

Mercedes ML

Kia stonic (partner), aangezien haar citroen c1 te klein werd door de kleine die op komst is

Mercedes clk me race monster, totel loss

Droom auto: clk black series ✌️

Dik hoor. Ik wil zelf ook een SUV gaan rijden, helaas is de ML mij te duur. Ik zie tegenwoordig de Range Evoque voorbij komen voor <30 k. maar dat is het denk ik ook niet voor mij.
 
Xceed.

Heb zo geen foto op de telefoon. Als het droog is als ik thuis kom, zal ik dan wel wat maken
 
Dik hoor. Ik wil zelf ook een SUV gaan rijden, helaas is de ML mij te duur. Ik zie tegenwoordig de Range Evoque voorbij komen voor <30 k. maar dat is het denk ik ook niet voor mij.
Heb voorheen jaren sedan/coupes gereden, niks mis mee maar zodra er kinderen komen en je al die spullen mee moet sjouwen voor de simpelste uitstapjes dan is een suv echt een uitkomst. Hoeft heel die kinderwagen teminste niet uit mekaar te halen of de wielen eraf te klappen. En met de maxicosi op de achterbank hetzelfde als je weinig ruimte hebt zit je als bestuurder of bijrijder helemaal met de stoel naar voren en krijg je van lange autoritten spontaan een hernia, ellende.

Suv de ruimte, hoge instap en gevoel van veiligheid is iets waar ik zeer zeker geen spijt van hem. Dat sportief rijden word toch steeds minder naarmate je ouder word.

Wel spijt van de range rover aangezien die 0 betrouwbaar is, elk jaar dure reparaties heeft en jaarlijks wel keer word ingebroken/raam ingegooid.
Range rover is echt een onbetrouwbaar/duur merk.

Toevallig in hetzelfde jaar een luchtbalg kapot van de mercedes en range rover. Zelfde garage laten maken, mercedes 250€ en range rover 700€.
 
Heb voorheen jaren sedan/coupes gereden, niks mis mee maar zodra er kinderen komen en je al die spullen mee moet sjouwen voor de simpelste uitstapjes dan is een suv echt een uitkomst. Hoeft heel die kinderwagen teminste niet uit mekaar te halen of de wielen eraf te klappen. En met de maxicosi op de achterbank hetzelfde als je weinig ruimte hebt zit je als bestuurder of bijrijder helemaal met de stoel naar voren en krijg je van lange autoritten spontaan een hernia, ellende.

Suv de ruimte, hoge instap en gevoel van veiligheid is iets waar ik zeer zeker geen spijt van hem. Dat sportief rijden word toch steeds minder naarmate je ouder word.

Maar dan kan je toch ook een MPV kopen? :bang:
 
De bmw is nog wel stock, ben je niet van beetje je eigen smaak toevoegen. Zou zelf meteen de ramen tinten 🤪
Ben van mening dat een concern met een R & D organisatie waar miljarden in gepompt worden wel het beste weet hoe een auto er het mooist uit ziet. Ipv zelf er een beetje aan te kloten.

Moet zeggen die oude auto's uit de jaren 90 en 80 waar geen getinte ramen in zitten en je de chauffeur helder in kan zien zitten ook wel zn charmes heeft
 
Toyota crown, japanse import.

Nagenoeg zelfde blok als de toyota supra, 450pk, AMG/M3/R killer 💪💪

Holset hx35 topmount turbo
3 inch uitlaatlijn
Hks intake
Hks ssqv bov
Nissan gtr35 bobines
Emu black ecu met Anti lag/ 2step /launc
Toyota aristo versnellingsbak

0-100 4 sec ongeveer met 1750kilo rijklaar
IMG-20211021-WA0038.jpeg
20210503_154323.jpg



Maar het liefst scheur ik met 1 knie over de klaverbladen met 1 vd 3 honda fireblades cbr900rr in de schuur
 

Bijlagen

  • 20210827_181059.jpg
    20210827_181059.jpg
    141,2 KB · Weergaven: 51
  • 20210827_181050.jpg
    20210827_181050.jpg
    171,2 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Dik hoor. Ik wil zelf ook een SUV gaan rijden, helaas is de ML mij te duur. Ik zie tegenwoordig de Range Evoque voorbij komen voor <30 k. maar dat is het denk ik ook niet voor mij.
Een Evoque is best klein en vind ik te gestyled, een Discovery Sport heb je voor een zelfde bedrag, die is een stuk groter maar ziet er van binnen en buiten er best saai uit.
 
Maar dan kan je toch ook een MPV kopen? :bang:
Ja moet eerst nog 2/3 kinderen erbij maken en een golden retriever kopen voordat ik in aanmerking kom voor een mpv 😀
 
Toyota crown, japanse import.

Nagenoeg zelfde blok als de toyota supra, 450pk, AMG/M3/R killer 💪💪

Holset hx35 topmount turbo
3 inch uitlaatlijn
Hks intake
Hks ssqv bov
Nissan gtr35 bobines
Emu black ecu met Anti lag/ 2step /launc
Toyota aristo versnellingsbak

0-100 4 sec ongeveer met 1750kilo rijklaarBekijk bijlage 540114Bekijk bijlage 540115
Zoiets vind ik altijd wel mooi, dan zie je iemand unieke smaak en maakt het wagenpark in NL lekker divers.
Tegenwoordig zie je teveel stock autos waar echt 0.0 eigen smaak aan is toegevoegd.

Uiteraard voor de een is de auto hobby en voor de ander een vervoersmiddel ✌️
 
Overal die spotters, revven revven!

En krijg er altijd veel aanspraak/complimenten over, vooral de sound en klappen uit de uitlaat zorgen voor gedraaide nekken.

Is hobby auto, dit elke dag rijden is niet praktisch met deze setup, eer dat de auto warm is om te rammen, sta ik alweer op mn werk.
En met euro 98 en verbruik 1 op 7 met deze setup, pak ik de fireblades wel voor woon werk🤣
 
  • Like
Waarderingen: ak
Heb voorheen jaren sedan/coupes gereden, niks mis mee maar zodra er kinderen komen en je al die spullen mee moet sjouwen voor de simpelste uitstapjes dan is een suv echt een uitkomst. Hoeft heel die kinderwagen teminste niet uit mekaar te halen of de wielen eraf te klappen. En met de maxicosi op de achterbank hetzelfde als je weinig ruimte hebt zit je als bestuurder of bijrijder helemaal met de stoel naar voren en krijg je van lange autoritten spontaan een hernia, ellende.

Suv de ruimte, hoge instap en gevoel van veiligheid is iets waar ik zeer zeker geen spijt van hem. Dat sportief rijden word toch steeds minder naarmate je ouder word.

Wel spijt van de range rover aangezien die 0 betrouwbaar is, elk jaar dure reparaties heeft en jaarlijks wel keer word ingebroken/raam ingegooid.
Range rover is echt een onbetrouwbaar/duur merk.

Toevallig in hetzelfde jaar een luchtbalg kapot van de mercedes en range rover. Zelfde garage laten maken, mercedes 250€ en range rover 700€.

Precies de reden waarom ik een SUV wil gaan rijden ;)
 
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven