XXL Nutrition

Wat voor auto(‘s) heb je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zal jouw vrouw denk ik niet willen Steks. Ik kom ook nooit meer van die Mini af, heb al verschillende voorstellen gedaan.
De Land Rover was haar idee. ;)

Ik had mij mini ook mogen houden, maar hem in orde brengen koste te veel geld. Verder was ik vrij om te kiezen wat ik wilde mits er 2 kinderen op de achterbank pasten en zij er ook in kon rijden (anders zou ik de LR nooit kunnen gebruiken). Ik heb o.a. gekeken naar een Lancer Ralliart en Megane RS en heel serieus nagedacht over een Toyota GT86, maar uiteindelijk zelf gekozen voor een simpele Fiësta.
 
Laatst bewerkt:
Een 5 deurs is wel handig ja, na ruim een jaar ben ik nog steeds tevreden met onze keus voor een Fiësta als tweede auto, voor 99% van de ritten heb je eigenlijk niet meer nodig.
Bekijk bijlage 541572
Kreeg je dat kind er gratis bij?
 
Mijn huidige auto is mercedes cla, nagenoeg dezelfde uitvoering (interieur-exterieur) als in linkje
Mercedes CLA Shooting brake
Mijn vriendin rijdt nu nog met een mini maar een van de weken krijgt ze haar BMW X2 hybride met zowat alle opties erop die er zijn :p

Beide auto's zijn bedrijfswagens dus eigenlijk niet echt van ons :D
 
2017 120i F20 (B48)

Stage I: 290 pk / 450 nm (Br-Performance)
Wagner Radiator
FTP Charge- & Boostpipe
aFe Air Filter
Ultra Racing Strut Bar
OEM F21 135/40i Rear Underbody Brace
Goodridge Remleidingen
 
Ik heb veel BMW's gehad, maar altijd een zwak gehad voor de E46 en dan in de 'krachtigste' uitvoering, de 330i. Oke, een M3 is de droom maar dat is niet te betalen in aanschaf en onderhoud. Dus dit is 'the next best thing'. 2 weken geleden vond ik em. Alles er op en eraan. Breedset 18 inch velgen, M-pakket (spoiler / voorbumper / stuur / pook), half lederen sportstoelen, etc. Binnenkort nog een roestplekje laten behandelen en een keer laten detailleren en dan is hij weer als nieuw.

Daarnaast hebben we als gezinsauto een F31 320i, maar die doet me echt helemaal niks. Nette auto met alle gemakken, maar gevoelsmatig niks bijzonders. Sturen, motorgeluid, ervaring = saai.
 

Bijlagen

  • Bimmer1.jpg
    Bimmer1.jpg
    353,3 KB · Weergaven: 60
  • Bimmer3.jpg
    Bimmer3.jpg
    230,8 KB · Weergaven: 55
Back
Naar boven